Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Autisa 110

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8417 - Autisa 110
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8312 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

M.O. 27-9-2005 22:30 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henny
welke snelheid zal hij dan ongeveer bereiken met 80 proma 20mm en nieuwe zuigert..

de bedoeling is gewoon dat het toch lekker pittig loopt maar wel betrouwbaar is...


230
ligt wel aan meer dingen vertanding bijv
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Henny 27-9-2005 22:33 Print reply

Posts: 456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M.O.
[...]


230
ligt wel aan meer dingen vertanding bijv


weet niet wat andere gemiddeld halen met die spullen..vroeg het me zo af...

naja ik zie het vanzelf wel
 
H uit de Moek Serie
jupiler 28-9-2005 17:52 Print reply
Posts: 846
20 mm is niet te klein hoor had t ok op mn malossi is goed te doen, ik haalde met malossi 20 mm techno uitlaat zo'n 130 op de teller dat is iig wat ie altijd haalde hij had er nog wel wat uitschieters bij van 140
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Schrabbekerke 28-9-2005 17:57 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler
20 mm is niet te klein hoor had t ok op mn malossi is goed te doen, ik haalde met malossi 20 mm techno uitlaat zo'n 130 op de teller dat is iig wat ie altijd haalde hij had er nog wel wat uitschieters bij van 140


Dat lijkt me erg sterk, maarja iedereen zijn eigen verhaal he

Verder zou ik voor een 24 mikuni gaan, snelheid zal dan denk ik wel rond de 120-125, denk trouwens ook even aan je luchtfilter..

Mijn snelheid lag met een 20mm mikuni, luhao uitlaat, twin air filter op een goede 105 km digitaal
 
jupiler 28-9-2005 18:19 Print reply
Posts: 846
tsja t zijn mijn eigen ervaringen, messtal liep ie tussen de 125 en 130, maar jij moet ns een techno eronder leggen, dat scheelt veel. en ik had t ouwe type malossi, dat schijnt anders te zijn fzo
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Henny 28-9-2005 18:21 Print reply

Posts: 456
sja mar ik heb n autisa 110 met proma hehverders zullen er weinig andere uitlaatjes zijn voor mb8..behalve de homoet 110 dan heh
 
H uit de Moek Serie
jupiler 28-9-2005 18:23 Print reply
Posts: 846
techno kopen voor 68 euri en verlassen
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
Schrabbekerke 28-9-2005 18:24 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler
techno kopen voor 68 euri en verlassen


Bedoel je dan de Techno NSR versie?

Of de MB versie?

De Techno NSR versie lijkt me beter..
 
mb-gek 28-9-2005 18:28 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Bedoel je dan de Techno NSR versie?

Of de MB versie?

De Techno NSR versie lijkt me beter..

lijtk me neit
dan moet je zoveel verlassen dat er nisk meer van de uitlat over blijft en hij el erg brak kan gaan lopen
ze zijn er ook gewoon voor mb te krijgen in de 50 blok versie dus even de flans aanpassen

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Schrabbekerke 28-9-2005 18:29 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

lijtk me neit
dan moet je zoveel verlassen dat er nisk meer van de uitlat over blijft en hij el erg brak kan gaan lopen
ze zijn er ook gewoon voor mb te krijgen in de 50 blok versie dus even de flans aanpassen



En denk je zelf nou dat dat lekker gaat lopen?

Die uitlaat is echt wel aan te passen hoor.. net de hoek naar de cilinder toe is wat anders.
 
Saknet 28-9-2005 18:59 Print reply

Posts: 10355
beter een pijp van een 125 2takt pas maken
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
christianos 28-9-2005 19:02 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

lijtk me neit
dan moet je zoveel verlassen dat er nisk meer van de uitlat over blijft en hij el erg brak kan gaan lopen
ze zijn er ook gewoon voor mb te krijgen in de 50 blok versie dus even de flans aanpassen


gaat wel hoor

zo ontzettend groot verschil is het nou ook weer niet
 
B-100 28-9-2005 20:01 Print reply

Posts: 1385
techno flens ken je van nsr zo uittikke, wil nix zegge, zit er ingeschoven meer als een bus, word op plaats gehoude door vand ie veertjes , je kunt m ook verdraaien enzo, zal dus makkelijk pas te maken zijn
hooguit die gaten wat uitboren/frezen
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
MT70-nolimit 28-9-2005 20:41 Print reply

Posts: 4322
hmm 110 autisa is toch ook al niet meer nieuw te krijgen ofwel?
 
gaat lang goed
Schrabbekerke 28-9-2005 21:38 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-100
techno flens ken je van nsr zo uittikke, wil nix zegge, zit er ingeschoven meer als een bus, word op plaats gehoude door vand ie veertjes , je kunt m ook verdraaien enzo, zal dus makkelijk pas te maken zijn
hooguit die gaten wat uitboren/frezen


Waar heb jij het over?

Heb je het nou over de Techno NSR versie op een Mb?

Dan moet je echt wel wat veranderen hoor, als je die uitlaat op een normale hoogte wilt.
 

Dit topic is 8312 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved