ik heb een discussie met een aantal vrienden van mij over het vast zetten van je uitlaat :S ik zeg dat je hem niet te vast moet draaien en de ander zegt zo vast mogelijk maar als je hem redelijk vast zet is tog goed?ik bedoel dan bij je cilinder he....kheb zelfs is gehoord dat het slecht was knoervast aandraaien
kijk, je moet hem natuurlijk zo vast mogelijk draaien. Maar: zo vast mogelijk betekent niet zo hard mogelijk als jij aan die sleuten kan rukken!!!! Je moet natuurlijk de schroefdraad niet verneuken!!!
Bad Boys Drive Bad Toys! /// www.honda-50cc-limburg.tk ///
Schroefdraad van de cilinder is nie al te stevig nee . Boutjes en moertjes is een wetenschap, elk boutje moet je zo hard aandraaien enz...ik heb een ding geleerd en dat is dat een boutje/moertje niet op zn allerstrakst moet.
Ik zou em iig nie te strak doen, maar ook nie z? los dat ie gaat lekken. En dat hoor/merk je vaak wel.
als je er nog zo'n half opengeknipt revetje achterzet trilt ie ook al minder snel los, maar ik draai hem meestal ook goed vast, ding heeft nogal de neiging om los te trillen bij mij
als je je eigen krachten niet kent ( doordraaien en dan 1/2 slag trug was vast genoeg geweest) moet je maar ergens een goedkope moment sleutel zoeken met een breed bereik, kan je dan voor vele dingen gebruiken.
ik draai nooit te strak ik heb er ervaring genoeg mee, ik heb 2 puch cil's verneukt op die mannier (moest ik weer laten tappen)
dus nu liever te los als te strak vast is vast
als je uitlaat los trilt hoor je het wel
Je moet er gewoon draadeindjes in draaien. Draai je het draad in je cilinder ook niet kapot. Die draadeindjes kan je zo vervangen, die cilinder niet.
Puch Maxi. 65cc polini met getunde koppeling. Proma circuit met top van 90 km/h => Minibike zelfbouw. Puchblok met 70cc eurokit, 15 bing en een proma circuit met een top van 70km/h.