Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe kan dit gebeuren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 820 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8380 - Hoe kan dit gebeuren?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1962 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 13-5-2003 16:22 Print reply

Posts: 10355
hm,, meteor he, denk dat het wel goed kan blijve als je je powerband maar laag houd
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Elroy 13-5-2003 17:57 Print reply
Posts: 156
ga over op zelf mixen
CASTROL TTS euro 98

geen pikzwarte zuiger meer
niet zoveel roet meuk e.d.
veel schoner
en
betere smering, mun ap is ook l es vastgepeerd met bromermix vieze meuk
goedkope olie.

 
Blorn 13-5-2003 22:42 Print reply

Posts: 13825
het zal niet aan de tecno liggen denk ik...

check eens je bigend en kruklagers, misschien heb je een overmaat cil met een normale zuiger oid? kop niet te ver gevlakt?

er zit iig iets niet goed..
 
rebuild nsr 13-5-2003 23:03 Print reply
Posts: 494
an de kleur te zien is ie flink heet geworden
 
nothing beats a cubic inch
Daan Da Man 13-5-2003 23:08 Print reply
Posts: 2064
euh, ik heb t topic maar half gelezen, maar ik zag zo een tipisch rond minigaatje... mist er niet toevallig een taats (naald) uit je smallendlager???
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 14-5-2003 15:53 Print reply

Posts: 658
Niet dat ik weet. Maar dit topic heb ik zelf weer vernieuwd anders moest ik weer een nieuwe maken en dan krijg je toch weer commentaar enzo. Dus die foto's zijn nog van de vorige keer dat ik het spul los had liggen. Maar het probleem nu is dat ik totaal geen compressie meer heb. En mijn vraag is hoe kan dit gebeuren in 2000 km tijd (dat ie nu powerloser is)? Eerder kon ik er makkelijk 100 mee halen maar nu als iuk geluk heb een keer 90 km/h. Olie lijkt me sterk anders zal dat spul van mijn kameraden ook de zuigervern slijten en die rijden ook niet ori. (btw olie van de brommix is kroon olie volledig synthesch, en meng 1 op 42 ongeveer) De brommer maakt dacht ik iets van 10.000 rpm rijdend in zijn 4. Anyone ideas?
 
Dikke penne
huisman_sjoerd 14-5-2003 16:52 Print reply
Posts: 6
Kan ook zijn dat er een deeltje, wat in t' blok is blijven zitten na een vorige vastloper, naar boven is gekomen en tussen de cillinderwand en de zuiger is gedrukt. Als dit het geval is zit er meestal een brede groef in je zuiger en cillinderwand en de zuigerveren zijn dan gebroken.
 

Dit topic is 1962 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved