Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70cc--->50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1327 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8371 - 70cc--->50cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1401 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 1-4-2003 18:40 Print reply

Posts: 7007
zucht.....
 
nobody fuck with us!!
MBBBBBB 1-4-2003 18:42 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

C3 is geloof ik voor 13000RPM en C4 voor max 16000RPM ofzo, iig veel meer.



Dacht dat dat nie zo was hoor.
C3 iets van 15000 en C4 iets van 180000 ofzo
want C3 is al snel inprincipe.. en das dan maar net aan voor sommige brommerts...
maar ff iemand die dit echt weet..
 
Mr Pain 1-4-2003 18:44 Print reply
Posts: 4966
mij is verteld dat het niks met toeren te maken heeft maar met de speling wat er in de lager zit, zoveel heter het blok zo veel te meer speling is er nodig.
 
Bart 1-4-2003 18:47 Print reply
Posts: 128
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

mij is verteld dat het niks met toeren te maken heeft maar met de speling wat er in de lager zit, zoveel heter het blok zo veel te meer speling is er nodig.


..en hoe meer toeren, hoe heter het blok wordt
Het lager heeft dan normaal een beetje speling, maar als ie op bedrijftemperatuur is is er zo goed als geen speling meer, door uitzetten van metaal.
Een C4-lager komt in een normale brommer nooit op z'n goede temperatuur en zal daardoor altijd speling hebben.

Dit bericht is ge-edit door Bart op 1-4-2003 18:51
 
Rudy 1-4-2003 18:49 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

mij is verteld dat het niks met toeren te maken heeft maar met de speling wat er in de lager zit, zoveel heter het blok zo veel te meer speling is er nodig.

idd kijk maar een op www.skf.com toerentallen van een lager die b.v. in een maxi zit kan zowizo al 16/17 k aan

Dit bericht is ge-edit door rudy op 1-4-2003 18:49
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blorn 1-4-2003 18:51 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBBBBBB

[...]


Dacht dat dat nie zo was hoor.
C3 iets van 15000 en C4 iets van 180000 ofzo
want C3 is al snel inprincipe.. en das dan maar net aan voor sommige brommerts...
maar ff iemand die dit echt weet..
blaat er de blaat

utfs is al veeeeel vaker voorbij gekomen...
 
Hannes 1-4-2003 18:54 Print reply

Posts: 4530
Dussssss Kan wel of niet?? Want dit gaat mij de pet te boven..
 
Supermotard, seperates the men from the boys
Blorn 1-4-2003 18:55 Print reply

Posts: 13825
lees de eerste post nog eens..
 

Dit topic is 1401 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved