MBBBBBB |
31-3-2003 15:17 |
Posts: 2340 |
haha
bedenk 1 reden waarom niet?
precies die zijn er niet, haha
|
|
|
|
spaanplaat |
31-3-2003 15:21 |
Posts: 691 |
dat kan volgens mij alleen maar beter zijn voor het blok, tenzij het blok gaar is
|
|
|
|
Martijn |
31-3-2003 15:42 |
Posts: 10000 |
dan is ie met de 70 net zo slecht..
50 cc erop s beter ivm de belasting die een 70er meebrengt....je moet alleen wel met 50cc hoger in de toerenjanken (vaak) wat weer slechter is voor je lagers..maja...boeie.
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Hannes |
31-3-2003 15:45 |
Posts: 4530 |
ik dacht namelijk zo van dan draaid het blok met veel power en dan zijn die draaiende deeltjes daaraan gewend ofzo en dan laat je em weer langzamer lopen dat dat dan misschien die onderdeeltjes niet meer goed functioneren ofzo
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
spaanplaat |
31-3-2003 16:19 |
Posts: 691 |
hmm lijkt mij volgens mij niet, en als ze eraan gwend zijn dan kunnen ze weer uitrusten met een 50
|
|
|
|
ardan |
31-3-2003 17:07 |
Posts: 595 |
er is idd geen probleem,let er gewoon op dat de slijtage niet te hoog is voordat je die 50cc erop legt.
want als die 70cc er al lang opstaat,dan kan het wel dat je lagers/big-end/naaldlager dringend aan vervanging toe zijn.
als dit niet het geval is,gooi die 50cc eronder en rij weg.zo simpel is het.
|
|
have a blast,go fast |
|
MBBBBBB |
31-3-2003 17:34 |
Posts: 2340 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr_chombo
ik dacht namelijk zo van dan draaid het blok met veel power en dan zijn die draaiende deeltjes daaraan gewend ofzo en dan laat je em weer langzamer lopen dat dat dan misschien die onderdeeltjes niet meer goed functioneren ofzo
jah dat dacht ik dus ffies.. kon het alleen niet verwoorden...
maar beide is 'slecht' dan. want 70 draait alleen maar meer stuk, en 50 dan weer daarom
dus.. maar 50 is altijd minder kracht dus beter
en martijn... lagers konden toch rond de 15000 toeren aan.. zal dus wel niet zon vaart lopen op 50 snelletje
|
|
|
|
Martijn |
31-3-2003 20:20 |
Posts: 10000 |
nee idd..maar ja als je met 50cc meer toeren moet draaien dan zouden ze theoretisch harder slijten dan met 70...(behalve als ze evenveel draaien) maja...70 heeft weer grotere krachten ....dus...komt ongeveer wel geljk.
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Markus |
1-4-2003 17:46 |
Posts: 69 |
als het een 80 blok is zou ik me niet druk maken
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
1-4-2003 17:48 |
Posts: 7007 |
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Neonlampje |
1-4-2003 17:54 |
Posts: 14825 |
mbx50cyl's voor mbx80 blokken schijnen te bestaan...
|
|
|
|
Hannes |
1-4-2003 17:56 |
Posts: 4530 |
Maar blijft de snelheid dan wel >75km/u
Edit: Kijk want ik wil dus een brommer kopen maar bij de ??n ligt er een 80cc onder en bij de andere een 70cc en ik hoef niet zo hard want hier staan op elke hoek van de straat politieagenten en ik heb toch nergens een echt lang recht stuk weg. En dan wil ik em terug brengen naar ongv 75km/u maar dat is dus wel mogelijk begrijp ik nu zonder dat je de brommer vern**kt
Dit bericht is ge-edit door mr_chombo op 1-4-2003 18:00
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
DaveTSX |
1-4-2003 18:35 |
Posts: 2033 |
C3 is geloof ik voor 13000RPM en C4 voor max 16000RPM ofzo, iig veel meer.
maar maakt nix uit hoor. Of je moet C4 lagers hebben en dan 50 origineel er onder legge, dan schijnen ze snel te kunnen slijten als je niet vaak genoeg in hoge toeren zit te janken.
Ik heb C4 en jank constant hoge toeren dus dat is geen probleem
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
1-4-2003 18:36 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
mbx50cyl's voor mbx80 blokken schijnen te bestaan...
ja is ook zo maar dan nog...moet je daar dan blij mee zijn ofsow
heb je eindelijk 80blok zit er nog 50 op
Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 1-4-2003 18:36
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Blorn |
1-4-2003 18:39 |
Posts: 13825 |
als die (net als de 80 cilinder) vlinderpoort heeft, zou ik er wel blij mee zijn jah..
|
|
|
|