Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Powerbox

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #837 - Powerbox
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1175 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-TUNER 20-6-2001?05:45 Print topicpost
Posts: 128
ja ja, ik heb gister ff mn spruitstuk uitgeboord aan de bovenkant, tapdraad in gemaakt en een powerbox aan gesloten, alleen moet ik nu ff wachten op mn uitlaat want daar wordt een ander potje voor gelast, wel relaxed, kijken of ie strax nog harder gaat doortrekken/lopen
ook wel lache: ik heb eergister bijna alle auto's langs de snelweg ingehaald, dat was echt kicke, zie ik daar zo'n motorrijder aankomen, vond t volgens mij vet gaaf, steekt ie zn poot op, geeft ie gast me daar toch een straal gas, helemaal weg wastie opeens, echt superbruut, maargoed, over een tijdje heb ik ook mn motor-rijbewijs, dan wordt t pas echt lache
 

gran turismo 20-6-2001?05:58 Print reply
Posts: 735
Vet he!!! he wat heb je onder je NSR hangen dan? en hoe hard gaat ie?
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
Pertijn 20-6-2001?07:29 Print reply
Posts: 846
Het owneerd hewoon zo hard om met 120 een auto in te halen op de 80km weg!!!
Altijd kijken ensow!
Gister ook zo'n meisie in een corsa was een jaar of 20 ofzo, zei mij proberen te lossen! hehe!

 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
NSR-TUNER 20-6-2001?17:37 Print reply
Posts: 128
ik heb mn pijp terug ! en ik had dus mn powerbox erop gezet, vanmiddag ff afgesteld, en hij loopt best goed nu, trekt veel harder door, en de powerband begint eerder, maar dat ding maakt gewoon helemaal boven in zn 4 13000 toeren, gekke ding, eerst was t altijd in zn 4 iets van 11500-12000, maar nu gaat ie er soepel heen, echt relaxed. Maargoed, ik ga van de week ff nieuwe tandwielen en ketting kopen, moet ook wel ietsje schelen, want deze zijn een beetje gaar aant worden (achtertandwiel en ketting)

ik zal ff mn setup neerplanten:
-Malossi 70cc
-20mm Mikuni
-powerbox
-polinipijp
-andere demper
-afgevlakte cil. kop
-16-43 tandwielen (nu nog, strax 14-38)
-4-kleps membraam
-origineel luchtfilter
-4-bak
maar hij rijdt nu ongeveer nog steeds 115/120 km/h
want toen ik een maandje terug tandwiel 15 voor had zitten,
ging ie ongeveer 115 op de autoteller, en hij rijdt nu nog wel ietsje harder denk ik.

Greetz

 
-Michiel RS- 20-6-2001?18:05 Print reply
Posts: 2803
hee misschien kan je beter niet dat 38 achtertandwiel kopen, ik weet niet of je nsr achter verhoogd is, maar met mijn mb sleept door het kleine achtertandwiel de ketting erg over de brug heen, de ketting staat nu in een hoek :n
Dus ik ga een 45 achtertw kopen denk ik.
 
speedymark 20-6-2001?18:15 Print reply
Posts: 605
het best kan je altijd tussen 40-45 tands kopen, dan ken je wel met je voortandwiel klooien
 
GUMMEN RULEZZZZZ
NSR-TUNER 21-6-2001?04:55 Print reply
Posts: 128
nah, ik denk niet dat de ketting over mn achterbrug schaaft, want mn NSR is niet opgehoogd, dus zal dat wel mee vallen, opzich wil ik hem nog wel een keer ophogen, maar aan de andere kant niet, omdat ie nu veel fijner in de bochten ligt, maar t wordt denk ik dus wel een 38
 
Neonlampje 21-6-2001?05:12 Print reply

Posts: 14825
Ik hoorde iets van B3AST dat je bepaalde tandwiel verhoudingen nooit mocht gebruiken omdat zo je ketting sneller sleet ofzo? :?

Ik hep dur gister ook weer ketting doorheen gejaagt.. lak van me achtervelg, achterlagers, en achterste stukkie van me brug helemaal kapot geslagen.. :p
 
verwijderd 21-6-2001?06:00 Print reply
Posts: 4082
NSR-TUNER
dit moet je voor de lol eens doen:
24mm of groter ervoor gooien
en een 6bak

dan blaaaaast ie!
 
B3AST 21-6-2001?09:35 Print reply
Posts: 2469
ja dat zit heel vaag, maar volgens mij is het zo dat als je het aantal tanden van het achtertandwiel deelt op het aantal tanden van het voortandwiel, en je krijgt een heel getal, (bijv. 45/15=3) dan loopt je ket volgens mij steeds over dezelfde tandjes, en das niet goed....
ik weet ook niet precies hoe het zat, maar er was in ieder geval zoiets met die vertandingen...
 
- insane in the brain -
Saknet 21-6-2001?10:22 Print reply

Posts: 10355
ehm
ik heb op mijn MB nu 16/38, hij maakt 9500 toeren in zn 4, en rijd iets van 95 dan. trekt wel hard door in zn 4. Maar als ik nu harder wil dan zou ik dus nog kleiner achtermoeten, gezien ik niet meer kan kutten met de voorste (is al te groot he)


 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
NSR-TUNER 21-6-2001?12:11 Print reply
Posts: 128
Symen: ik ben al een tijdje op zoek naar een 24mm, want kan er opeens geen meer krijgen bij die zaak waar ik normaal carbarateurs koop..
maar als het goed is mag ik binnenkort de 24mm van een maat van me lenen, meteen ff kijken dan of het veel beter rijdt

en nog ff algemeen vraagje: ik heb nog nooit met mn grondplaat (ontsteking) zitten kloten, maar als ik m vevroeg, gaat ie dan harder trekken of wat?

Greetz.
 
Kouwe Arie 21-6-2001?12:30 Print reply
Posts: 2065
vervroegen=hogere top
verlaten=optrekken
 
-Michiel RS- 21-6-2001?14:41 Print reply
Posts: 2803
doe mij ook maar een powder box
Snnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiifffff AAaaaaaahhhhhh
 
NSR-TUNER 21-6-2001?16:24 Print reply
Posts: 128
vevroegen=hogere top en verlaten sneller trekken? volgens mij werkt dat niet zo toch???
 
HJ 22-6-2001?19:09 Print reply
Posts: 281
Je mag nooit 2 even getallen gebruiken in de tandwiel verhouding, dan loopt ie steeds over de zelfde tandjes. Bij voorkeur moet het kleinste tandwiel oneven zijn.
 
4stroke rules

Dit topic is 1175 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved