Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
9-4-2003 9:41 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kouwe Arie
Oke
Maar kun je ook allebei de slotjes verplaatsen? Zodat ze boven elkaar komen?
je moet de onderste zuigerveer weglaten die heeft toch nauwelijks nut dus het bovenste slotje verplaatsen en het onderste weghalen
|
|
|
|
scooterkiller |
9-4-2003 9:50 |
Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
Dat zegt niks over de kwaliteit maar over de manier hoe er met een tsx wordt om gegaan, want dat tandwiel hangt zelfs in rubbers dus zo snel krijg je dat nie tvoor elkaar tenzij ze door de pekel en strooizout aan het roesten zijn gekomen, maar lijkt me sterk...
Er zit 1 DT-RD Achterwiel in dus zonder rubbers, koud op de naaf.
Yamaha DT of ook wel RD achterwielnaaf werdt vroeger vaak gebruikt als vervanging voor de TSX naaf omdat die stukken goedkoper is dan ori.
Enne roesten doet mn brom niet want hij staat altijd binnen, enne ik werk bij bromboer dus onderhoud is top aan mn meissie.
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 9-4-2003 10:03
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 9-4-2003 10:04
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
SkaBla [Pim] |
9-4-2003 10:09 |
Posts: 4659 |
tja dat is het dus de kwaliteit van Yamaha die te wensen overlaat....
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
scooterkiller |
9-4-2003 10:13 |
Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
tja dat is het dus de kwaliteit van Yamaha die te wensen overlaat....
Hahahaha dat blijkt wel weer
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
9-4-2003 10:17 |
Posts: 5996 |
hahahaha zo bedoelde ik het niet was nie me bedoeling om een hele discussie te weer te brengen. gheheh wilde jeroen ze reactie gewoon ff weten
|
|
ik haat mensen |
|
scooterkiller |
9-4-2003 10:25 |
Posts: 2987 |
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
scooterkiller |
24-4-2003 22:22 |
Posts: 2987 |
Binnenkort met 1 week plaats ik hiero ff 5 poortmappen van tsx cilinders, als daar teminste interese voor is.
Welteverstaan de :
Charmo70
Mallosi70
Eurokit70
50snel
50standaard
edit : maak maar van dit topic het grootse TSX tips en opvoer topic.
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 24-4-2003 22:26
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
SkaBla [Pim] |
24-4-2003 22:25 |
Posts: 4659 |
dan zal ik daar de 70 FA aan toe voegen...
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
scooterkiller |
24-4-2003 22:27 |
Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
dan zal ik daar de 70 FA aan toe voegen...
Strak we maken hier ff een vet TSX gekkigheid topic van TSX ONLY
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
24-4-2003 22:28 |
|
bart de schakelgek |
24-4-2003 22:30 |
Posts: 5987 |
daar is zeker interesse voor, ik heb zelf zoon charmo 70 op mijn tsx zitten dus geef maar
|
|
Limburger |
|
scooterkiller |
24-4-2003 22:33 |
Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik
[...]
zolang het maar ontopic blijft is het goed
omdat je het over gekkigheid hebt..
Heb je liever dan dat ik een nieuw topic open dan. het gaat tenslote over TSX maar dan ff wat meer. ???
Gekkigheid bedoel ik puur kwa opvoeren, tips en info, niet kwa slap gelul.
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 24-4-2003 22:39
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
24-4-2003 22:39 |
|
DaveTSX |
25-4-2003 13:43 |
Posts: 2033 |
Hmm die poort heb ik nu al aardig wat KM's mee gereden, en ik moet zeggen dat het wel bevalt
lekker power bovenin, en onderin veel meer koppel. Laag in de toeren kan je gewoon met weinig gas je koppeling laten opkomen en zelfs met binnenrotor kan je stationair (3000rpm dan wel omdat het binnenrotor is) gewoon zonder gas bij geven optrekke.
Dus rijd echt goed
Als cillinder er een x afgaat maak ik poortmap. Maar dat kan denk ik nog wel ff duren.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
25-4-2003 13:46 |
Posts: 5996 |
als ik jou was zou je zuigerveren in de gaten houden daviej.
om de 300km effe ofzo je zuigerveren sjecken
edit: ik=als
Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 25-4-2003 13:50
|
|
ik haat mensen |
|