Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - [pics!]uitlaatpoort verbeterd!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1216 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8340 - [pics!]uitlaatpoort verbeterd!!
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 8-4-2003 12:10 Print reply

Posts: 14825
hmm jah voor honda dus wel, als je daar aan tuned moet je OF psies weten wat je wilt en je gaat best wel ietsjes harder, of je verneukt hem
 
DaveTSX 8-4-2003 13:10 Print reply
Posts: 2033
tsx cillindertjes zijn maar wazig, helemaaaal niet extreem nee. 27mm uitlaatpoortje standaard powerband die laag ligt van 6000 gaat ie al 8000 nog beter en 10000 is max.

Alleen die uitlaatpoort is al lekker wat winst uit te halen, breder en hoger!
 
http://www.2weird4u.com
scooterkiller 8-4-2003 13:32 Print reply

Posts: 2987
Ik heb nu zeker 30% winst kwa vermogen en loopt 2 a 3 duizend toeren hoger.

Voordeel van de Malossi cilindro voor tsx is dat er 1 chroomlaag in zit.

Uitlaatpoort verbreed van 28mm naar 33mm en 1,5mm hoger.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Kouwe Arie 8-4-2003 14:33 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
Uitlaatpoort verbreed van 28mm naar 33mm en 1,5mm hoger.


Maar krijg je dan geen problemen met de zuigerveerslotjes, want dave zei dat het maximaal 30/31 mm kon omdat de zuigerveren anders krom oid raken.
Of heb jij ook een slotje verplaatst?
 
DaveTSX 8-4-2003 14:50 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kouwe Arie

[...]


Maar krijg je dan geen problemen met de zuigerveerslotjes, want dave zei dat het maximaal 30/31 mm kon omdat de zuigerveren anders krom oid raken.
Of heb jij ook een slotje verplaatst?


Ik zei 33mm kan wel, maar is max. Ligt er ook aan hoe je het doet (aan allebei de kanten even veel heb ik gedaan). En bij 35mm moest ie zeker de slotjes anders hebben. Ik heb het gewoon gedaan want bij 33mm kreeg ik al problemen met EXTREME zuigerveerslijtage (10KM en ze zijn op )
 
http://www.2weird4u.com
Kouwe Arie 8-4-2003 14:52 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]

Ik zei 33mm kan wel


Quote:
(10KM en ze zijn op )


Dus het kan niet
 
DaveTSX 8-4-2003 14:55 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kouwe Arie

[...]


[...]


Dus het kan niet


ze lopen niet vast, slijten alleen hard, dus kan het zo bedoelde ik het.

Maar het beste is gewoon slotje verplaatsen. Kleine moeite.
 
http://www.2weird4u.com
Kouwe Arie 8-4-2003 15:42 Print reply
Posts: 2065
Oke

Maar kun je ook allebei de slotjes verplaatsen? Zodat ze boven elkaar komen?
 
scooterkiller 8-4-2003 15:57 Print reply

Posts: 2987
kwa slotjes van de Malossi zuiger had ik ook nog wel 4mm verder kunnen gaan maar dat vinden de zuigerveertjes zoizo niet lekker.

Ik rij nu 3 jaar met de cilinder zonder enige zuigrveer te vervangen, dus we zien wel.

Kheb nog 3 cilinders liggen
 
BIERTJUH!!!!!!!!
-Michiel RS- 8-4-2003 22:25 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller

kwa slotjes van de Malossi zuiger had ik ook nog wel 4mm verder kunnen gaan maar dat vinden de zuigerveertjes zoizo niet lekker.

Ik rij nu 3 jaar met de cilinder zonder enige zuigrveer te vervangen, dus we zien wel.

Kheb nog 3 cilinders liggen


Ehj maar jij rijdt met standard tsx uitlaat he !!

Dan was je beter af met originele poortmaten van de malossi cilinder want zoals je hem nu geveild hebt heb je echt een andere uitlaat nodig !! (proma/gianelli ofzo)
 
scooterkiller 9-4-2003 8:43 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Michiel RS-

[...]


Ehj maar jij rijdt met standard tsx uitlaat he !!

Dan was je beter af met originele poortmaten van de malossi cilinder want zoals je hem nu geveild hebt heb je echt een andere uitlaat nodig !! (proma/gianelli ofzo)


Standaart nee, tis 1 standaart snelle pijp waar normaal 3 schotten in zitten maar die heb ik er uit gehaald dus het is eigenlijk gewoon een snellepijp maar ff wat dikker dus stiller, Proma heb ik liggen maakt meer herrie en de snelheid is het zelfde.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
scooterkiller 9-4-2003 8:46 Print reply

Posts: 2987
Mare kheb 1 probleem der komt nu zoveel agressie uit mijn cilinder dat gister avond spontaan de 4 M8 bouten van mijn achtertandwiel zijn afgebroken.

Je zal maar niks te doen hebben.

 
BIERTJUH!!!!!!!!
Zoetahmeerdah [Marcel] 9-4-2003 9:10 Print reply

Posts: 5996
zegt dat niet wat over de kwaliteid van die tsx?
 
ik haat mensen
scooterkiller 9-4-2003 9:19 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah

zegt dat niet wat over de kwaliteid van die tsx?


Zoek je ruzie.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
SkaBla [Pim] 9-4-2003 9:41 Print reply

Posts: 4659
Dat zegt niks over de kwaliteit maar over de manier hoe er met een tsx wordt om gegaan, want dat tandwiel hangt zelfs in rubbers dus zo snel krijg je dat nie tvoor elkaar tenzij ze door de pekel en strooizout aan het roesten zijn gekomen, maar lijkt me sterk...
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 5720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved