jeroen |
7-4-2003 16:06 |
Posts: 15066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
Hmmz, hoe bereken je hoe je die poort moet uitfrezen? En hoe moeilijk is dat om te doen voor een leek
BTW, moet je je pakking dan ook bijwerken? (Lijkt me wel)
67% van de boring max..
pak een oude cil en dremel en kloot daar eerst mee..
heb ik ook gedaan..
Pakking veranderen?
|
|
|
|
DaveTSX |
7-4-2003 16:28 |
Posts: 2033 |
ik upload vandaag nog wel us wat vage filmpjes wat we gemaakt hebben gisteren.
enne, pakking bijwerken??? pakking van wat?
maar rijd echt vet lekker zo
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
User 927 |
7-4-2003 16:34 |
Posts: 6405 |
Uitlaat pakking? Das een alu ring bij DT
|
|
|
|
DaveTSX |
7-4-2003 17:23 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
Uitlaat pakking? Das een alu ring bij DT
en waarom zal je die moeten aanpassen?
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
User 927 |
7-4-2003 17:24 |
Posts: 6405 |
Omdat ie anders dus voor de uitlaatpoort zit, die ik dan net bijgedremelt heb? En ut dus ut effect van een begrenzer heeft? of ben ik nou gek?
|
|
|
|
Erik_N |
7-4-2003 17:26 |
Posts: 5360 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razadull
Omdat ie anders dus voor de uitlaatpoort zit, die ik dan net bijgedremelt heb? En ut dus ut effect van een begrenzer heeft? of ben ik nou gek?
De uitlaatpoort in je cilinder, niet erop , jij wilt deaansluiting gaan uitvijlen ??
Nee, dus niet nodig nee
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Blorn |
7-4-2003 17:27 |
Posts: 13825 |
leer eerst maar eens de juiste naam voor alle dingen voor je aan zoiets begind...
erik: zoiets heet dus het uitlaatkanaal..
Dit bericht is ge-edit door Blorn op 7-4-2003 17:28
|
|
|
|
chriss |
7-4-2003 17:29 |
Posts: 1859 |
hoe komen jullie brommerforum mensen eigenlijk fatsoenlijk met een dremel in die cil??????
vanuit de uitlaatpoort zou je het van buiten naar binnen kunnen doen kan ikn og wel inkomen maar ik zag laatst pix van harrie met een dremel in de cil, is dit beetje goed te doen, geef iemand me es wat handige tips om et goed te doen
|
|
|
|
DaveTSX |
7-4-2003 17:29 |
Posts: 2033 |
lol jah dat kanaal kan je zo breed maken als je maar wil zolang het maar niet buiten je uitlaat valt
het gaat om de poort in je cillinder. Het gat in de wand
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Kouwe Arie |
7-4-2003 17:43 |
Posts: 2065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chriss
ik zag laatst pix van harrie met een dremel in de cil, is dit beetje goed te doen, geef iemand me es wat handige tips om et goed te doen
Ik denk dat hij toen de poorten aan het afwerken was.
|
|
|
|
Blukaap |
7-4-2003 18:01 |
Posts: 10008 |
Chriss: ik heb eigenlijk alleen maar afwerken met de dremel gedaan, aangezien dat irritante Honda gietijzer vrij hard is en mijn dremel nogal gaar .
Maar in zo'n eurokitje is een dremel wel te doen denk ik.
|
|
Bastila is lief |
|
Pertijn |
7-4-2003 21:30 |
Posts: 846 |
Je hebt het uitlaat kanaal toch ook niet groter, of erger, rond gemaakt?
|
|
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url] |
|
chriss |
7-4-2003 21:36 |
Posts: 1859 |
maar je hoe bewerken jullie die poorten nou precies? lijkt me sterk dat jullie er met een ijzervijl in liggen te rossen of wel?
en van buiten naar binnen of van binnenuit ?
|
|
|
|
Blukaap |
7-4-2003 21:38 |
Posts: 10008 |
Buiten naar binnen en ik heb het idd met een vijl gedaan.
|
|
Bastila is lief |
|
User 927 |
7-4-2003 21:52 |
Posts: 6405 |
Naja, ik vat er geen zak meer van
|
|
|
|