huh |
29-3-2003 18:38 |
Posts: 1755 |
Ik denk dat ie met een andere uitlaat al bijna 65 zal lopen hoor. Vriend van me heeft een ori puch cil met proma race uitlaat en ori carb en dat ding rijdt ook tegen de 60.
Als je gaat doen wat daar allemaal staat zal ie wel 70 lopen denk ik.
Carburateur uitboren vind ik eerlijk gezegd zo eng klinken , je haalt er misschien wel wat winst mee, maar je kan er wel veel mee verneuken. Als je het wat vaker gedaan hebt is het misschien wel handig .
Bij die cilinder kun je misschien iets aan de uitlaatpoort doen, maar hoe dat bij een puch precies zit weet ik nie (bij een schakel ook nie btw ).
|
|
|
|
De Schout |
29-3-2003 18:41 |
Posts: 5327 |
ik zou je carb niet uit gaan boren, je verneukt heel je venturi en als je boort sluit de carb niet meer helemaal waardoor tie heeel hoog stationair gaat draaien. ervaring meej
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Grischnakh |
29-3-2003 18:52 |
Posts: 1369 |
dan moet je da stuk van de carb naar de cillinder weet nie hoe dat heet uitboren of een grotere voor kopen, ori is 12, bij mijn ouwe puch had ik er een 14 op met 50 snel liep hij 65(met powerfilter)
|
|
|
|
De Schout |
29-3-2003 18:53 |
Posts: 5327 |
spruitstuk noemen ze dat, daar heb je idd 14mm voor. maar je kunt het ook gewoon uitveilen, alleen niet te dun maken dan scheurt tie met het aandraaien
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
29-3-2003 19:10 |
Posts: 7007 |
gewoon kop vlakken, snelle uitlaat, powerfilter of filter van een hoop gaten voorzien en sproeier iets van 64 ofso...werkt wel
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Pol de MT5 Crosser |
29-3-2003 19:25 |
Posts: 2892 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
ik zou je carb niet uit gaan boren, je verneukt heel je venturi en als je boort sluit de carb niet meer helemaal waardoor tie heeel hoog stationair gaat draaien. ervaring meej
Bij puch komt dat niet zo nauw. Ik heb er al een stuk of 5 uitgeboord en allemaal vet resultaat. Meer power en meer trekkracht
|
|
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij? |
|
Neonlampje |
29-3-2003 20:23 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
ik zou je carb niet uit gaan boren, je verneukt heel je venturi en als je boort sluit de carb niet meer helemaal waardoor tie heeel hoog stationair gaat draaien. ervaring meej
valse lucht noemen ze dat..
bij puch schijn je ze heel goed uit te kunnen boren...
je venturi kun je wel mollen volgensmij, ff zien of die eruit te peuteren is, volgens mij wel
|
|
|
|
arrier |
29-3-2003 21:03 |
Posts: 2221 |
voor 15euro koop je volges mij nog geen uilaat voor puch
|
|
|
|
Neonlampje |
29-3-2003 21:21 |
Posts: 14825 |
als je lasaparaat hebt, moet je uitlaat voor puch gewoon lekekr zelf maken
|
|
|
|
chriss |
29-3-2003 21:24 |
Posts: 1859 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
als je lasaparaat hebt, moet je uitlaat voor puch gewoon lekekr zelf maken
knettuhhhrrrrrrrrrrrrr pijpje, die proma circuit is anders wel een mega geil pijpje, echt vette sound.....
Dit bericht is ge-edit door chriss op 29-3-2003 21:25
|
|
|
|
Martijn |
30-3-2003 0:49 |
Posts: 10000 |
uitlaatpoort tunen..inlaat vergroten...kan best biji poegies..is zuigergestuurd...zuiger lichtermaken zou ik niet doen....bereik je meer nadelen dan voordelen mee...carb uitboren vind k ook niet zon slim plan....iig andere uitlaat...biiturbo had k...vonk wel leuk dingkie...was expansie...herrie man
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
huh |
30-3-2003 12:36 |
Posts: 1755 |
Of je probeert em membraangestuurd te maken...gewoon een set membraanklepje in het spruitstuk douwen
|
|
|
|
Martijn |
30-3-2003 12:46 |
Posts: 10000 |
en je kunt ook injectie maken..dan zet je gewoon een fietspomp op je tankdop en dan wordt de benzine in je carb geinjecteerd..mijn puch kreeg ongeveeer 75% meer kracht daardoor
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
MB50TUNED |
30-3-2003 13:01 |
Posts: 1054 |
Ik zou niet zomaar op andermans spullen gaan experimenteren. Probeer liever wat op iets wat je mag verzieken.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
DaveTSX |
30-3-2003 14:11 |
Posts: 2033 |
maak uitlaatpoort max breed (als je wat aan de cillinder wil doen), dat zal zeker al wat schelen in kracht.
Verder zou ik niet te veel doen aan die cillinder als hij niet van jezelf is idd, want als je het verneukt ben je de lul (uitlaatpoort 67,5% van boring breed kan wel).
verder gewoon carb + spruitstuk uitboren naar 15mm (gaat prima hoor), en dan kan je kop nog afvlakken, en zorgen dat ie goed afgesteld is, en misschien een iets zwaardere vertanding en dan haalt ie dat wel.
|
|
http://www.2weird4u.com |
|