ik Zit met een probleem. Het gaat hier om een nsr cilinder (eurocilindro 50cc)
deze;
Zoals jullie zien heb ik wat aangegeven.. (rood) Dat zijn dus de randen van de eigenlijke vorm van de cilinder. De pakking zit daar soms dus deels overheen.
De conclusie was snel getrokken, dat is dus niet goed, de bedoeling is dus (denk ik) om een pakking aan te passen op je cilinder... (of zit ik hier nu echt fout.???)
Ook zie je bovenin de foto dat ik een kamer heb omcirkelt, waar dient deze kamer nou voor? En moet die pakking die over de kamer gaat nou opengemaakt worden? Omdat anders het koel proces niet rond kan..? (ter informatie die ronde rode vlekjes zijn open kanalen die richting de koelvloeistof ruimtes gaan)..., waar zijn die voor??
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
Dat gezeik met die pakkingen hebi k ook altijd maar niet zo erg als jou.. pakkingen gewoon aanpassen aan de vorm van de poorten enzo..
En dat die pakking over dat gat loopt vinnik wel een beeetje raar van die pakkinggasten.. tis volgens mij wel voor je vloeistofcirculatie, dus ik zou die ook maar bijknippen.
Pakking hoef je niet perse bij te knippen bij dat kanaal, dr past dan alleen wat extra koelvloeistof in, boeit weinig verder, het loopt daar toch dood.
En de pakkingen die je hebt zijn op maat vh blok meestal, dus als de spoelkanalen groter zijn op de cilinder, is het blok waarschijnlijk te klein.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
En de pakkingen die je hebt zijn op maat vh blok meestal, dus als de spoelkanalen groter zijn op de cilinder, is het blok waarschijnlijk te klein.
Dus eigenlijk is het slim om je blok ook bij te werken....dom eigenlijk he...maken ze een mooie cilinder, maar het blok belemmerd dan je spoelkanalen.. Dus vraag; blok aanpassen of gewoon vanaf blijven?
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...
Mwah, weet niet hoeveel het gaat schelen en het probleem is dat ie waarschijnlijk dan niet meer klopt als je wat anders wil.
Zou het laten zitten als ie nu lekker loopt.
Nu we toch bezig zijn vraag ik me af, of ik mijn cilinder wat aan kan passen (bijwerken).
Ik ga denk ik eerst alles polijsten omdat het ding van binnen gewoon niet lekker afgewerkt is.
Maar als ik echt ingrijpend aanpassingen wil doen, bijv aan de uitlaatpoort....heeft dat dan zin?, of moet je daar meej uitkijken.... Naja alle suggesties zijn welkom. (ik hoef em niet perfect te tunen ofzow maar een beetje aanpassen lijkt me wel interessant)
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...