bart, heb jij je gaten bewust naar voren gericht? Want vind de richting zoals ze bij NSR staan (andere kant op, dus schijven omwisselen) wel mooier eigenlijk.
maargoed, (gelukkig) verschillen meningen
behalve mooier.. zal de andere kant op ook niet minder slijtage opleveren voor remblokjes?
als je ff denkt..eerst onderaan, dan stage hoger weer stage hoger elke keer dat er een gat aankomt ( hapt toch beetje in denk ik zomaar ) en dat gaat dus geleidelijker dan de andere kant op
maja.. dan heb je dat ook, alleen dan eerst hoog en dan lager
ahmmm... ???
raar maar waar, de beste STALEN! (jah niet gaan zeuren dat carbon beter is ofzo) remschijven -naja het remgedeelte dan- zijn van veerstaal... waarom weet ik ook niet
nee gewoon staal maar dan met verlaagd euh... koolstof gehalte, dus dat t minder broos wordt als je t buigt... gewoon van die zooi in klokjes enzo die je moet opwinden... waarom? geen ideeee