Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - nsr word vrij warm.... en aangehouden :(

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1287 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8294 - nsr word vrij warm.... en aangehoud...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Siepie Wokkel 27-3-2003 19:43 Print topicpost
Posts: 3888
okeej.. heb dus vanmiddag ff die kundo demper @ tecno gelast.. staat vet bruut! ook dikke sound...

en ik ff stukkie proberen... ding rijd echt bruut! onder de powerband mooi stil enzo...

en in de powerband trekt ie kankerhard!

mijn setup is:

70cc eurocilindro
24mm met 190 sproeier (mikuni)
twin air filter
tecundo uitlaat
4bak
13/43

ik denk dat ik tw 14/15 ga proberen voor....

maarhij word best heet... maar dat kan ook komen omdat ik telkes heen en weer rijd in de straat....

kan ik wel doorblijfen rijden met deze rad..? of is een grotere nodig? en helpt et als die thermostaat eruit gaat?

de bougikleur is ietsjes donkerder als bruin. aan de zwarte kant... dus dat is wel ok ivm inrijden...



en ik was dus aangehouden.. ik reed stukkie zonder helm.. en dat zagen ze.. het was een wijf en een vent.. en die teringhoer wou me naaien.. maar die kerel was wel relaxed enzo... heb alleen waarschuwing gehad
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

De Schout 27-3-2003 19:49 Print reply
Posts: 5326
radiateur van een NSR is normaal groot zat. en als je thermostaat gewoon werkt zou dit ook geen problemen kunnen geven. je zou je thermostaat is kunnen testen.

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 27-3-2003 19:58
 
tune tweak fiddle bang bummer
Siepie Wokkel 27-3-2003 19:52 Print reply
Posts: 3888
die werkt wel... de slang erboven word ook warm enzo... en er zit geen lucht en shit in....

maar ik vind die rad nogal erg klein van een nsr.. mjah zal wel zo hore
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
wipe-out 27-3-2003 19:56 Print reply

Posts: 7672
begonnen ze niet moeilijk te doen over dat je nog geen 16 was en verzekering enzo?
 
SIWWN 27-3-2003 19:59 Print reply
Posts: 7079
Haal hem eruit met dit weer en doe hem van de herfst/winter er weer in
 
Siepie Wokkel 27-3-2003 20:03 Print reply
Posts: 3888
ja hij zeurde dat ik geen helm op had.. daarna zaei die dat mijn band kaal was... toen zaggie waar de verzekeirng was... was er niet... heb je wel certi? ikke: nee.. ik ben hem aan het klaarmaken voor mn 16e.... maar ik was alleen ff proberen.. en mijn uitlaat aan het warmmaken want ik wil hem spuiten....




was wel aardige agent... hij zei niet meer rijden enzo... en over maandje je certi maar ff halen...
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Blukaap 27-3-2003 20:22 Print reply

Posts: 10006
Thermostaat d'r uit kan schelen.

Weet je zeker dat er koelvoeistof in zit ?
Die kan nl weglekken zonder dat je het in de gaten hebt (waterpompkeerring).

Maar zoveel heen en weer rijden met veel toeren (denk ik haast ) wordt ie ook wel warm van trouwens.

Tandwielverhouding is VEEL te licht trouwens, 16-43 lijkt me beter...
 
Bastila is lief
Siepie Wokkel 27-3-2003 20:30 Print reply
Posts: 3888
ik weet zeker dat hij niet lekt.. heb em 3x gecheckt... en als die zou lekken zou ik et cker wel merken.. maar ik denk ook dat het door die korte stukjes komt... maar als ik lange enden rijd wil ik geen warmloper...



 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Martijn 27-3-2003 20:32 Print reply
Posts: 10000
als je de hele tijd door de straat rijdt dan trek je dus op..optrekken kost veel kracht...dus wordt ie warm....weinig snelheid door kleine afstand...wordt ie ook warm door te weinig koeling...ik denk dat het wel goed zit hoor siep....als je gewoon beetje doorrijdt en zo...gewoon rijden...dan wordt ie niet te heet...gewoon probere
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hans F 27-3-2003 21:30 Print reply
Posts: 4326
te kleine sproeier (meestal duid te warm worden hier op)? Is je cilinderkop al aangepast? (Squishband is er voor de koeling). Goede koude bougie?
 
Siepie Wokkel 27-3-2003 21:32 Print reply
Posts: 3888
te kleine sproeier is niet het rpobleem....

er zit een 50cc kop op.... maar ik heb een dubbele koppakking....

de bougie is een. euh lange schacht d8 ik en iets met een 6 erin....
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Hans F 27-3-2003 21:36 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Siepie Wokkel

te kleine sproeier is niet het rpobleem....




Hoe weet je dat? Probeer eens een 5 maten grotere.

50cc kop kan een deel van het probleem zijn. Vorm is echt slecht.

Stop er een NGK10ES o.i.d. in.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 27-3-2003 21:43
 
Siepie Wokkel 27-3-2003 21:41 Print reply
Posts: 3888
heb al een 200 geprobeert.. dan verzuipt ie vet... en hij is nu al beetje te groot...


zal morge ff andere bougie halen...


edit: er zit nu namelijk een ngk6ES in d8 ikk...

Dit bericht is ge-edit door Siepie Wokkel op 27-3-2003 21:43
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Hans F 27-3-2003 21:43 Print reply
Posts: 4326
OK,
hoeveel toeren draai je met die cilinder?

een 6'je is trouwens niet echt aan te raden. Vrij veel kans op een gat in je zuigert. 8 kan mischien niet, 9 is nog beter. Liefst iets rond de 10

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 27-3-2003 21:44
 
marcel 27-3-2003 21:46 Print reply

Posts: 1533
te hoog is ook niet goed hoor!
 
Frank1985 27-3-2003 21:48 Print reply
Posts: 92
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

als je de hele tijd door de straat rijdt dan trek je dus op..optrekken kost veel kracht...dus wordt ie warm....weinig snelheid door kleine afstand...wordt ie ook warm door te weinig koeling...ik denk dat het wel goed zit hoor siep....als je gewoon beetje doorrijdt en zo...gewoon rijden...dan wordt ie niet te heet...gewoon probere


Ja, ga gewoon eens een stuk rijden, maar niet heel de tijd optrekken, maar gewoon een stuk rustig toeren. Als hij dan nog te warm word zal je eens naar de pomp moeten kijken.

Die radiateur is groot zat, zijn eigenlijk gemaakt voor een grotere cilinder. Die gebruiken ze ook gewoon in race, dus dat moet nix uitmaken.
 
Puch Maxi. 65cc polini met getunde koppeling. Proma circuit met top van 90 km/h => Minibike zelfbouw. Puchblok met 70cc eurokit, 15 bing en een proma circuit met een top van 70km/h.

Dit topic is 1237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved