Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Membraamplaatjes Carbon of metaal

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8286 - Membraamplaatjes Carbon of metaal
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 27-3-2003 18:38 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Daarna heb ik van Jan (B3AST) een stukje carbon gekregen (speciaal voor kleppen) om op maat te knippen.



Jaaa, de leeft nog wat Brabants bloed in Groningen (heel waarschijnlijk zijn dat de velletjes die ik op de Bigmeeting 2002 aan Jan en Chris heb verkocht).

Maar Chriss: die velletjes werken gewoon goed als je ze idd netjes uitknipt (ik knip ze altijd heel ietsjes te groot).
Rijd er zelf ook mee.
 
Bastila is lief
Steve_ZHC 27-3-2003 18:44 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

[...]


Jaaa, de leeft nog wat Brabants bloed in Groningen (heel waarschijnlijk zijn dat de velletjes die ik op de Bigmeeting 2002 aan Jan en Chris heb verkocht).
[...]



Helaas, mijn MT rijdt nu ergens in de omgeving Rotterdam rond.
Of ligt er ergens weg te rotten
 
ardan 27-3-2003 19:07 Print reply
Posts: 595
zelf snijden gaat perfect,maar je moet ze niet echt snijden.dremel ze eruit,anders gaat het idd scheuren.

ik heb hier ook nog stel liggen,rietvalven dacht ik.zaten op mijn mtx,lijken zowat op boysen kleppen.maar garantie een goedkope kloon ervan,niettemin minder gevaarlijk als metalen
 
have a blast,go fast
chriss 27-3-2003 19:09 Print reply
Posts: 1859
wat opsturen ?



zoja dan inbox ik je wel ff eventueel tegen kleine vergoeding
 
Pingu 27-3-2003 19:30 Print reply
Posts: 1842
rietvalven...
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Cyber_Star 27-3-2003 19:46 Print reply
Posts: 135
Ook ik heb zelf ervaren dat een std membraan klep niet zo veilig is,
Heb lang ori rond gereden, toen ging me malossi eronder en na 2 dagen startte ie opeens niet meer. Membraan kleppen in puin
maar goed ik had dus geluk dat dat gebeurde tijdens starten en dat ik het afgebroken klepje gewoon uit de inlaat kon vissen
ik neem nooit meer een membraan van metaal!
ik schrok me echt rot toen ik daar achter kwam
 
robert 27-3-2003 23:03 Print reply

Posts: 900
ja pcies, kheb een keer met mijn puch met polini gehad dat ik wat stukjes membraamklep miste van ijzer, gelukkig niets vernield, maar met me crossscooter is me gilardoni er goed op vastgelopen, had nog maar een halfe klep over...
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
Marinus 31-3-2003 10:58 Print reply
Posts: 102
ik merkte carbon membraam wel behoorlijk.
als ik in me 4 op max snelheid reed en gas lot liet en opnieuw gas gaf leek het alsof ie paar seconden moest zoeken naar bezine ofzo. met carbon membraamkleppies was dat voorbij. en gasreactie was ook stukkie hoger
 
DaveTSX 31-3-2003 11:01 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marinus

ik merkte carbon membraam wel behoorlijk.
als ik in me 4 op max snelheid reed en gas lot liet en opnieuw gas gaf leek het alsof ie paar seconden moest zoeken naar bezine ofzo. met carbon membraamkleppies was dat voorbij. en gasreactie was ook stukkie hoger


dan is je afstelling waarschijnlijk van te voren gewoon kut geweest want als ik mijn gas los laat en weer open trek begint ie meteen weer met optrekke hoor en gaat ie niet paar seconde nix doen
 
http://www.2weird4u.com
mikey 31-3-2003 11:12 Print reply
Posts: 2392
ik rij nu al een hele tijd met men originele membraan rond en kheb nog nooit problemen ervaren dermee
gewoon ook de reedstops wat afgebogen zodat ze iets verder openkunnen
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *

Dit topic is 4642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved