Quote:Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer
Daarna heb ik van Jan (B3AST) een stukje carbon gekregen (speciaal voor kleppen) om op maat te knippen.
Jaaa, de leeft nog wat Brabants bloed in Groningen (heel waarschijnlijk zijn dat de velletjes die ik op de Bigmeeting 2002 aan Jan en Chris heb verkocht).
Maar Chriss: die velletjes werken gewoon goed als je ze idd netjes uitknipt (ik knip ze altijd heel ietsjes te groot).
Rijd er zelf ook mee.
Jaaa, de leeft nog wat Brabants bloed in Groningen (heel waarschijnlijk zijn dat de velletjes die ik op de Bigmeeting 2002 aan Jan en Chris heb verkocht).
[...]
Helaas, mijn MT rijdt nu ergens in de omgeving Rotterdam rond.
Of ligt er ergens weg te rotten
zelf snijden gaat perfect,maar je moet ze niet echt snijden.dremel ze eruit,anders gaat het idd scheuren.
ik heb hier ook nog stel liggen,rietvalven dacht ik.zaten op mijn mtx,lijken zowat op boysen kleppen.maar garantie een goedkope kloon ervan,niettemin minder gevaarlijk als metalen
Ook ik heb zelf ervaren dat een std membraan klep niet zo veilig is,
Heb lang ori rond gereden, toen ging me malossi eronder en na 2 dagen startte ie opeens niet meer. Membraan kleppen in puin
maar goed ik had dus geluk dat dat gebeurde tijdens starten en dat ik het afgebroken klepje gewoon uit de inlaat kon vissen
ik neem nooit meer een membraan van metaal!
ik schrok me echt rot toen ik daar achter kwam
ja pcies, kheb een keer met mijn puch met polini gehad dat ik wat stukjes membraamklep miste van ijzer, gelukkig niets vernield, maar met me crossscooter is me gilardoni er goed op vastgelopen, had nog maar een halfe klep over...
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
ik merkte carbon membraam wel behoorlijk.
als ik in me 4 op max snelheid reed en gas lot liet en opnieuw gas gaf leek het alsof ie paar seconden moest zoeken naar bezine ofzo. met carbon membraamkleppies was dat voorbij. en gasreactie was ook stukkie hoger
ik merkte carbon membraam wel behoorlijk.
als ik in me 4 op max snelheid reed en gas lot liet en opnieuw gas gaf leek het alsof ie paar seconden moest zoeken naar bezine ofzo. met carbon membraamkleppies was dat voorbij. en gasreactie was ook stukkie hoger
dan is je afstelling waarschijnlijk van te voren gewoon kut geweest want als ik mijn gas los laat en weer open trek begint ie meteen weer met optrekke hoor en gaat ie niet paar seconde nix doen
ik rij nu al een hele tijd met men originele membraan rond en kheb nog nooit problemen ervaren dermee
gewoon ook de reedstops wat afgebogen zodat ze iets verder openkunnen
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *