ventilator gewoon rechtstreeks op je lichtspoel zetten als hij dan meer toeren gaat draaien draait hij meer stroom dus gaat de fantilator harder draaien
maar volgens mij gaat het niet werken doordat het direct door de uitlaatpoort door naar de uitlaat gejaagd word
2- turbo moet gesmeert worden. hoe gaat dat gebeuren?
smeren??? de ventilator of de cilinder
3- afstellen word moeilijk omdat een turbo pas werkt bij de 2500 toeren. en na een aantal toeren er mee ophoud met goede druk te geven.
geldt dit altijd??? maare ik draai eigenlijk nooit onder de 2500rpm (alleen stationair)
- turbo geeft +/_ 1 bar. dan krijg je onder je zuiger druk waardoor je maby problemen zult hebben dat je zuiger moeilijk naar beneden kan. verlies dus.... en gaan ja pakkingen dit houden?
is dit serieus? zuiger moet tog wel lukken je rijd en je heb een vliegwiel! plus je kan hem gewoon uitzetten h?
hier zijn meestal ook ook 1 cilinders (d8 ik)
2- de as waar aan de vinnen zitten.
3- ja naa een aantal 1000 toeren gaat hij minder druk leveren.
4- ja ik probeer serieus te zijn. uitzetten hoe dan?
turbo is aangedreven door uitlaat gassen. als het door de krukas aangedreven word is het een compressor of G-lader (VW polo/golf/corado)
3- ja naa een aantal 1000 toeren gaat hij minder druk leveren.
4- ja ik probeer serieus te zijn. uitzetten hoe dan?
turbo is aangedreven door uitlaat gassen. als het door de krukas aangedreven word is het een compressor of G-lader (VW polo/golf/corado)
dus geen turbo... maar hij moet precies met je toerental gelijk lopen... een turbo draat iets van 10x zoveel toeren als de moter. hoe wil jij je electro moter zo hard laten draien dan?
dan mag je je carb behoorlijk vast draien op je spruitstuk als er 1 bar achter komt
Master maak van de 1e keer starten een filmpje dan en een samenvatting wat er gebeurde... ik wil die zien