Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - De Snelste 50cc brommer die er is!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1294 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8213 - De Snelste 50cc brommer die er is!!...
Pagina 5 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 32263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nick - Administrator 24-3-2003 22:46 Print reply

Posts: 4967
Move UF -> MF

Dit bericht is ge-edit door nick op 24-3-2003 22:46
 
spaanplaat 24-3-2003 23:37 Print reply
Posts: 691
Ik ben de site van die van veen racers ff kwijt, maar er was er 1 en die liep 209 echte km/u was dan een 8 bak keivaag maarja... en dan een 50 cctje , wavoor 1 weet ik nie, een 20 bing zonder luchtfilter, maar met pantykouse ofzow en dan een op maat gemaakte uitlaat. Dat ding had zijn powerband bij de 13400 rpm liggen en liep dan door tot de 16700 rpm.

Ik zal de site nog eens zoeken .. hij heeft ook op www.aprilia2000.com gestaan, alleen doet die site het nu niet meer.
 
YAMAHAFREAK 24-3-2003 23:43 Print reply
Posts: 1001
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rudy

[...]


aantal cilinders met elkaar vergelijken is helemaal uber koeien verhaal maargoed....
Max toerental heeft voornamelijk met de slag te maken (en hoe de motor getund is natuurlijk...)


ja heb je gelijk in. lange slag blokken (slag groter dan boring) kunnen maar weinig toeren hebben. korte slag (slag kleiner dan boring) juist veel. vierkante (boring en slag gelijk) zijn de middelmaat.
?ber schrijf je trouwens met "?"
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Steve_ZHC 25-3-2003 0:11 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

waarom het jezelf zo moeilijk/ongemakkelijk maken en proberen met 50cc zo hard mogelijk te gaan als er ook een grotere boring op hetzelfde blok past?


Omdat je bij een ongeluk iig nog op een BROMMER rijdt, en niet op een motor (dat is dus ALLES BOVEN de 49,9cc), en dat kan je een heleboel gezeik schelen.

Het zal idd wel wat harder zuipen en slijten als een 70cc...
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 25-3-2003 0:18 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer

[...]


Omdat je bij een ongeluk iig nog op een BROMMER rijdt, en niet op een motor (dat is dus ALLES BOVEN de 49,9cc), en dat kan je een heleboel gezeik schelen.

Het zal idd wel wat harder zuipen en slijten als een 70cc...


ja OK maar zo geweldig veel boeit dat niet want als je zo?n ding laat honen is het ook al 50cc of meer
en bovendien sleutelen ze toch bijna nooit aan die dingen...bij kennis constateerden ze bijv. dat hij een 50cc en grotere carb. had terwijl het precies andersom was! 70cc en 13mm
vaak kijken ze alleen ff vlug van de buitenkant..ALS ze al kijken

kortom: meer dan 50 boeit echt bijna nix hoor...
 
nobody fuck with us!!
dimitry-de-hondafreak 25-3-2003 0:18 Print reply
Posts: 33
hey,

ik heb zelf een originele getunede cilinder en originele carb. op me nsr en een homoet pijpje en rij daar 90km/u mee en daar ben ik tevreden mee (met 12mm carb.) onbelast toerental 13.500p/m en belast in de 4 voluit tege de 12.000p/m lekker relaxed rijden

kameraad doet mee met brommerraces.

50cc, vlakke kop, 20mm mikuni, 6 bak, handmate pijpje, 15.000 t.p.m. top rond de 150km/u

de top bij die races ligt rond de 17.000 t.p.m [-}

greets.
 
DT
Zoetahmeerdah [Marcel] 25-3-2003 8:38 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Je moet ergens zo hard mogelijk mee proberen te gaan, anders is het eind ook weer zoek (he marcel ).






whahaha van sommige mensen moet ik echt lachen.

zomaar effetjes als zondag project 150 met 50cc..shure



Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 25-3-2003 8:45
 
ik haat mensen
Hans F 25-3-2003 9:37 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS80_Racer

[...]


Omdat je bij een ongeluk iig nog op een BROMMER rijdt, en niet op een motor (dat is dus ALLES BOVEN de 49,9cc), en dat kan je een heleboel gezeik schelen.

Het zal idd wel wat harder zuipen en slijten als een 70cc...


BS, je rijd echt niet op een motor, je rijd op een voor de openbare weg niet goedgekeurd voertuig. En dat is heel wat anders.
 
Rudy 25-3-2003 9:40 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dimitry-de-hondafreak

hey,

ik heb zelf een originele getunede cilinder en originele carb. op me nsr en een homoet pijpje en rij daar 90km/u mee en daar ben ik tevreden mee (met 12mm carb.) onbelast toerental 13.500p/m en belast in de 4 voluit tege de 12.000p/m lekker relaxed rijden

kameraad doet mee met brommerraces.

50cc, vlakke kop, 20mm mikuni, 6 bak, handmate pijpje, 15.000 t.p.m. top rond de 150km/u

de top bij die races ligt rond de 17.000 t.p.m [-}

greets.


17000 draaien ze @ race echt niet.. als die scooterlui er 14500 draaien....
bij 17000 toeren heb je zoveel stromingsverliezen dat je geen koppel meer over hou..
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Hans F 25-3-2003 11:37 Print reply
Posts: 4326
BTW. Al die mensen die het hier over vermogens hebben, zijn die dan gemeten met een DIN of een SAE bank? Is nogal een verschil.

Ik had het iig over SAE.
 
Repsolnsr [v Leeuwen] 25-3-2003 12:10 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dimitry-de-hondafreak

hey,

ik heb zelf een originele getunede cilinder en originele carb. op me nsr en een homoet pijpje en rij daar 90km/u mee en daar ben ik tevreden mee (met 12mm carb.) onbelast toerental 13.500p/m en belast in de 4 voluit tege de 12.000p/m lekker relaxed rijden

kameraad doet mee met brommerraces.

50cc, vlakke kop, 20mm mikuni, 6 bak, handmate pijpje, 15.000 t.p.m. top rond de 150km/u

de top bij die races ligt rond de 17.000 t.p.m [-}

greets.


Sybje zeker?? mooi lopen dat ding van hem
 
Dikke penne
Rick 25-3-2003 12:36 Print reply

Posts: 3788
als die beunhaas weet waar die mee bezig is is dat niet moeilijk te halen met een kreidler barry

oops vergat te quoten

Dit bericht is ge-edit door KreidlerMadness op 25-3-2003 12:36
 
Ride like your ass is on fire!!!
Saknet 25-3-2003 12:59 Print reply

Posts: 10355
mijn 50cc imi is onderin de rpm ook 3maal nix,
en dan rijd ik ook nog met een kras in compressie gedeelte, lange vertanding, en 4bak.
in zn 4 wil ie nog wel 90 op de teller

marre voor die dewd die met n slecht 80cc cil 102 reed ofzo, had die broem op het laatst ook moeite? ik had ooit eens n 80cc / 20mm mik / proma80 onder me MB dat reed 110 maar dan was ie ook zo door zn 5 heen...
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Icanus 25-3-2003 14:03 Print reply
Posts: 525
derbi senda sm , 120 op mototeller
50snel, gianelli uitlaat en demper
 
Saknet 25-3-2003 14:16 Print reply

Posts: 10355
ik zei niet dat mijn 80cil enigzins goed was
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 32263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved