User 927 |
23-3-2003 16:54 |
Posts: 6405 |
Ok, tis heel simpel: Je racet op die brug af, houd vol gas, zodra ie los is, gas los en dan een beetje (niet te ver, AUW!) voorover leunen.... Dat moet wel helpen....
|
|
|
|
SIWWN |
23-3-2003 16:57 |
Posts: 7079 |
Niet als een achtelike blijfen zitten
Beetje voorover leunen...
|
|
|
|
POM |
23-3-2003 16:58 |
Posts: 757 |
en dus ook niet aan je stuurtrekken (ik spring altijd mee)
|
|
|
|
barry |
23-3-2003 17:11 |
Posts: 7387 |
niet aan je stuur trekken,je kunt wel voor de sprong in 1 keer je brommer flink inlaten veren en dan weer omhoog laten komen. dus door je knieen en dan strekken. maar niet aan je stuur trekken, want dan gaat de voorkant idd verder omhoog
|
|
He? |
|
Blijhoofd |
23-3-2003 18:47 |
Posts: 7378 |
je kan ook beter niet blijven zitten want dat doed auw in je rug,met TSX 30 km/h drempels nemen met 70-80 km/h das ook nie echt slim,dan moet je gaan staan en ietsjes voorover leune gaat het te ver iets naar achter
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
vinnie |
23-3-2003 20:11 |
Posts: 3505 |
ik heb welles gezien op tv... een prof. crosser vertelde:
als de achterkant naar benede moet geef ik gas, moet de voorkant naar bende rem ik.. ofzow
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Siepie Wokkel |
23-3-2003 20:46 |
Posts: 3888 |
klopt wel wat vinnie zegt...
dit effect krijg je dan..
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Werner |
23-3-2003 21:34 |
Posts: 2127 |
jaja siep jij bent stoer mooie foto BTW
ik veerde met me MT-5 ook altijd mee als de hobbelkwam ging ik staan en en als je in de lucht vliegt door je knieen gaan en dan weer gaan staan en dan ga je gewoon weer verder
Dit bericht is ge-edit door Werner15 op 23-3-2003 21:35
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
23-3-2003 21:38 |
Posts: 7007 |
dik relaxte foto dan hee...ik ga mn nsr verkopen en weer een crosser halen...SH met 80cc en wil eigelijk ook nog een MT'tje met 110 ofso
dan ga ik dus ff dikke wheelies bouwen
|
|
nobody fuck with us!! |
|
barry |
23-3-2003 21:39 |
Posts: 7387 |
het ligt er ook aan hoe je zelf op de meter staat, en hoe je springt. hoef je het hele achterwiel niet eens bij te gebruiken...
|
|
He? |
|
Steve_ZHC |
24-3-2003 2:27 |
Posts: 2716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vinnie
ik heb welles gezien op tv... een prof. crosser vertelde:
als de achterkant naar benede moet geef ik gas, moet de voorkant naar bende rem ik.. ofzow
Klopt;
Je achterwiel weegt best veel.
Als je brute paardekrachten op je achterwiel losgelaten worden, dan 'trekt' de ketting aan zeg maar.
Dus knal je achterover.
Rem je echter, dan komt het 'losstaande' wiel opeens in verbinding te staan met de rest van je motor of brommer.
Dus is het net alsof je achterwiel tegen je achterkant aan gesmeten wordt...
Geen heeeeeeeeeeele goeie uitleg, maar HET IS GEWOON ZO JA!
Problemen mee?
JA?!?
Oh.
Okee.
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
24-3-2003 7:34 |
Posts: 8499 |
je moet niet voorover gaan hangen, want als je van normaal staand naar voren gaat trek je (onbewust) aan je stuur waardoor je brommer/motor nog verder achterover komt te staan. Naar achteren leunen dus.. verder kun je ook gewoon je rem instampen jah.. gister ook nog ff gecrosst met men mtx, cilinder van men kx ligt er af dus ja je moet wat he....
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Martijn |
24-3-2003 15:19 |
Posts: 10000 |
of je gaat vantevoren gewoon naar voren leunen....klein beetje..en dan steeds verder....maar alwin heeft wel gelijk met dat als je het te vlot doet dat je dan als het ware je voorkant omhoog trekt...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|