Kijk altijd goed hoe alles inelkaar zit voordat je alles loshaalt.
Leg alles netjes en schoon in volgorde.
Doe aan de bouten wat kopervet zodat alles wat soepeler draait en niet gaat roesten.
Bij nieuwe remblokjes ook kopervet erop doen (Niet op het remgedeelte!)
Nooi zonder goed luchtfilter rijden anders komt er allemaal zand en stofdeeltjes binnenin de clinder en heb je eerder kans op een vastloper.
Bij montage van een nieuwe zuiger/cilinder alles beetje insmeren met wat 2T olie.
Doe ook altijd wat kopervet aan de boegie.
Smeer en span de ketting regelmatig zodat ie een stuk langer meegaat. Als je wat vwervangt dan altijd alles en niet b.v alleen een voortandwieltje maar voortandwiel achtertandwiel en ketting.
(Cilinderkop)moeren altijd gelijkmatig en kruislings aandraaien.
Nooit bij vernieuwen van een lampje met de handen aanzitten! Altijd met een schone doek pakken.
Altijd nieuw pakking gebruiken en eventueel wat vloeibare pakking anders heb je kans dat er b.v. olielekkage of valse lucht optreed.
Nu hek geen zin meer om te typen pffff
|