Whaha ik had dus gister mn cilinder dr af om de zuigerveren te vervangen en toen zat ik dat ding ff te bekijken enzo, naar de poorten...en toen zag ik dus tot mijn grote schrik dat de uitlaatpoort én enorm slecht was afgewerkt (imi ) én vrij dichtgekoold zat. Dus ikke bijwerken met een vijl en op zich ziet het er nou vrij netjes uit. Maar ik kon het ook nie laten om em ff iets hoger en breder te maken .
Nou heb ik dus een testritje gemaakt en hij heeft er 3/4 gas en vol gas ineens erg veel kracht bij en hij trekt ook een stuk langer door ...maar laag en mid power is flut. Nou was dat al zo, maar het rijdt nou nog wat moeilijker en de hele tijd terugschakelen vind ik niet erg prettig.
Mijn vraag is dus op welke manieren ik wat low en midrange power terug kan krijgen, of beter gezegd...erbij kan krijgen.
En aub geen replies van "koop dan een viertakt" of 70cc ofzo...dat snap ik zelf ook nog wel
|