Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krijg hem niet in de 3de versnelling!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 963 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8139 - Krijg hem niet in de 3de versnellin...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1297 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arrier 22-3-2003 18:09 Print reply
Posts: 2221
ja zorge da ze em mee nemen voor onderzoek en dan zegge:ja als je nix te doen heb reviseer gelijk ff me blok
 
MBBBBBB 23-3-2003 10:55 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: karel

Nou ik krijg hem er gewoon niet in lijkt wel of er niks zit



hahahaha.. sorry.. jaja denk weer te erg door...
 
karel 23-3-2003 11:20 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBBBBBB

[...]


hahahaha.. sorry.. jaja denk weer te erg door...


Aaah viezerik heb het over de brommer he
 
karel 14-4-2003 21:26 Print reply
Posts: 161
oke stand van zaken nu:

Vanmiddag ff blok open gemaakt en die koppelingsplaten enz. wat er voor zat er uitgehaald en nagekeken of alles vast zat. En gekeken hoe als je schakelde die "haak" bewoog en in de versnelling viel. Dit ging trouwens best moeilijk btw. Nou ik dacht misschien is dat veertje bij die "haak" uitgelubberd was en er een andere ingezet, nou ging het een stuk beter, in dat ronde dingetje viel er nu een stukje beter in de versnelling. Ik dacht zal nu wel maak het blok niet verder open ofzow. Ik had alles weer dicht gemaakt en meteen ff andere bocht eronder gelegd. En ff kijken of nu alles weer goed was en ja hoor weer alle 4 de versnellingen. Mijn brommer loopt als de tering, trekt als de neete en rijd nu zon 85.

Maar toen ging ik eten en hierna wilde ik weer ff rond maar tot mijn grote verbazing had ik weer problemen met hem in de versnelling te krijgen. Op dit moment heb ik dus alleen de 1 neutraal en de 2 met moeite. Iemand nog ideeen?????

EDIT:(sorry voor mijn gebrek aan technische kennis want hoe al die dingen heten weet ik niet)

Dit bericht is ge-edit door karel op 14-4-2003 21:27
 
vinnie 14-4-2003 21:28 Print reply

Posts: 3505
nieuw blok regelen
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
karel 14-4-2003 21:31 Print reply
Posts: 161
Neej wil eerst zelf pielen en anders breng ik hem wel weg naar de brommertzaak.
 
karel 1-5-2003 22:09 Print reply
Posts: 161
woohooo!! Ik heb hem vanmiddag ff gemaakt samen met een vriend. Nouja ff het was wel ff kloten want alles schakelde wel goed als je het blok uit elkaar had maar als je de boutjes eenmaal vast draaide was het weer klote en schakelde hij voor geen meter. Heb het blok wel 3 x uitelkaar gehad. Zo ik weet nu ook weer hoe een blok er van binnen uitziet. :P We hadden eens voor de gein een andere rechter carter kap erop gezet (verbeter me maar als ik het mis heb), en toen ging schakelen van een leie dakje. Ook na het vastdraaien van alles deed hij het weer goed, jezus he wat schakelt de brommer nu fijn . Dit wilde ik even kwijt .

Nu alleen nog een verzekering halen, was vergeten hem te verlengen .

Dit bericht is ge-edit door karel op 1-5-2003 22:09
 
Knoxville 1-5-2003 22:34 Print reply

Posts: 1454
Heb je er wel weer olie in gedaan? Anders draait je blok ook nog in de soep.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
karel 1-5-2003 22:43 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Heb je er wel weer olie in gedaan? Anders draait je blok ook nog in de soep.


olie waarvoor?!?! tuurlijk heb ik dat gedaan.

 
Steve_ZHC 2-5-2003 1:59 Print reply

Posts: 2716
Olie, dat is om je brommer zwaarder te maken.
Zonder olie maak je 25.000 tpm en ga je minstens 210.

Maar de koeling kan dat niet aan, daarom doen ze er olie in
 

Dit topic is 1297 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved