Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Nieuwe RS! + foto (deze werkt wel)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #8136 - Nieuwe RS! + foto (deze werkt wel)
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2668 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Da_Pool 23-3-2003 20:48 Print reply
Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR RULEZZ

wat is nou het voordeel van een vlakschuif carburateur?


In een gewone carb. zit een soort inholling voor de gasschuif, die veroorzaakt turbulentie.
Dat is slecht voor luchtsnelheid enz..

Dat heeft een vlakschuif dus niet.
 
riejuracer 23-3-2003 21:17 Print reply
Posts: 353
verkoop je die 24mm vlakschuif ook.
 
pro race vlamt.
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 23-3-2003 21:18 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

verkoop je die 24mm vlakschuif ook.




(mag eigenlijk niet maar wat hij zei ook niet )
 
nobody fuck with us!!
NSR-TUNER 25-3-2003 0:39 Print reply
Posts: 128
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Volgens mij ook een metrakit, met een carbonsticker en een jolly sticker op de demper.
Btw, die polini is gewoon 68 cc (wordt om de een of andere vreemde reden vaak 74cc genoemd).

Verder wel leuk ding, wat gebruik je voor spruitstuk?


ff over die pijp: nix geen gekke stickers erop, puur ori de pijp is zo gekocht

dat van die polini cilinder: de een noemt het een 70cc en de ander 74cc en de ander weer 80cc naja boeie, blaast als een idioot , ik weet eigenlijk ook niet eens wat de boring nou precies is..

is trouwens gewoon rubber 24mm spruitstuk, zou niet weten wat voor merk

Dit bericht is ge-edit door NSR-TUNER op 25-3-2003 0:45
 
NSR-TUNER 25-3-2003 0:43 Print reply
Posts: 128
woeps
 
Frank1985 25-3-2003 9:25 Print reply
Posts: 92
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Da_Pool

[...]


In een gewone carb. zit een soort inholling voor de gasschuif, die veroorzaakt turbulentie.
Dat is slecht voor luchtsnelheid enz..

Dat heeft een vlakschuif dus niet.


Daardoor is een vlakke gasschuif veel directer, zodat je sneller optrekt, vooral op lage toeren.
 
Puch Maxi. 65cc polini met getunde koppeling. Proma circuit met top van 90 km/h => Minibike zelfbouw. Puchblok met 70cc eurokit, 15 bing en een proma circuit met een top van 70km/h.
Nasic 25-3-2003 20:06 Print reply
Posts: 890
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-TUNER

[...]


ff over die pijp: nix geen gekke stickers erop, puur ori de pijp is zo gekocht

dat van die polini cilinder: de een noemt het een 70cc en de ander 74cc en de ander weer 80cc naja boeie, blaast als een idioot , ik weet eigenlijk ook niet eens wat de boring nou precies is..

is trouwens gewoon rubber 24mm spruitstuk, zou niet weten wat voor merk

Dit bericht is ge-edit door NSR-TUNER op 25-3-2003 0:45


hehehe ik zag meteen wel dat het een echte jolly was.

ik kan kan zo zeggen aan je cilinder dat het een polini is. er staat nl. EVG in gegoten, wat veel lui doormekaar halen met EVO...... krijg je kromme discussies van, maargoed.

Je cilinder heeft een boring van 47mm, en is uitgerekend 68cc.

Spruitstuk zal zeer waarnschijnlijk een 26mm honda spruitstuk zijn.


 
Ducati 900SS
Hans F 25-3-2003 20:17 Print reply
Posts: 4326
Welke jolly is het dan? (er zijn er nl. meerdere)
 
Blorn 25-3-2003 20:28 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer

verkoop je die 24mm vlakschuif ook.
als hij die al los verkoopt is dat niet aan jou (niet dat ie die eraf haalt maargoed..)

nasic: dit is dus die rs waarvan we eerst niet wisten watvoor cilinder erop lag....
 
Nasic 25-3-2003 21:07 Print reply
Posts: 890
Hans F: ik neem aan de 70cc versie met alu eindemper..... vrij logisch op 70cc.

bjorn: jah dacht ik ook al wel...... igg cool ding, zal zeker goed blazen
 
Ducati 900SS

Dit topic is 2668 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved