effe nog maar een keer erop terugkomen
stel je hebt tandwielverhouding 14-45 (ik noem maar wat) en met het am6 blok komt ie alleen door de 6 heen als ie in zijn powerband blijft.
als het am5 blok niet in zijn powerband kan komen door het grotere verschil tussen de ratio's zal deze de 5 niet kunnen trekken. dus het kan wel degelijk in top schelen.
oeps vergeet ik de rest erbij te schrijven.
heb net nog eens na zitten denken, het gaat er vooral om dat ik harrie bij kan houden
maar ik vraag me af of dit met een zwaar opgefokte rs lukt omdat je dan toch qua optrekken nogal wat achter komt te liggen denk ik.
dus ik heb al een lijstje gemaakt om een perfect blok te krijgen.
met mijn 100cc polini en evt. met een andere cilinder als er nog met vlinders zijn. en als ik 1 dtr verkoop houdt ik geld over voor een opmaat uitlaat wat ik bij aankoop van een rs niet heb, ook kan er een pvl ontsteking komen dus... heel erg leuk setupje iig
maar nou zit ik te denken welke ik dan zal gaan verkopen.
dtr met yz kappen ziet er vetter uit maar dat frame vertrouw ik niet helemaal, dan zou ik een frame helemaal opnieuw gaan maken met stevigere buizen en ook zo dat er een bredere achterbrug in past, maarja dan krijg je weer zoiets van dan kan ik net zo goed een yz frame pakken en eigenlijk netzo goed dat motorblok ofwel, kan ik net zo goed gewoon een motor kopen, in politie gehalte zal het toch niet echt veel schelen.
of ik knap mijn dtr helemaal op ziet er dan opzich best vet uit, iets minder als met yz kappen maar goed genoeg. wel die kayaba vork erin dan en mijn bridgestone bandjes.
dan heb ik gewoon een origineel frame en dus minder gezeik met de wouten, en alsnog het superleipe blok
WAT MOET IK DOEN??
(sorry voor het geschreew
)
Dit bericht is ge-edit door Ronald op 21-3-2003 10:36