Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #8104 - wheelie foto's
|
Pagina 1 van 8
|
Dit topic is 6243 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
rebuild nsr |
19-3-2003 17:04 |
Posts: 494 |
he mensen ik kan nu eindelijk wheelie heb iemand foto's van hoehoog je ken gaan (nsr)?
|
|
nothing beats a cubic inch |
|
MBBBBBB |
19-3-2003 17:18 |
Posts: 2340 |
tot je dode punt misschien?
|
|
|
|
vinnie |
19-3-2003 17:20 |
Posts: 3505 |
als je achterover valt, weetje dat je niet meer zo ver moet gaan
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Inquestos |
19-3-2003 17:34 |
Posts: 152 |
hij vraagt om foto's,
niet om het dode punt ofso dat weet hij zelf ook wel.
het is moeilijk (met mijn rs 50cc) om hem uberhaupt al 25cm van de grond af te krijgen
dus je moet wel goed cilindertje hebben als je hem tot het dode punt wilt krijgen.
|
|
1337 RS owner :) |
|
pimp |
19-3-2003 17:36 |
Posts: 64 |
met tsx krijg ik hem easy op het dode punt, maar dan is het oppassen
foto's... heb wel van tsx.
|
|
|
|
SIWWN |
19-3-2003 17:42 |
Posts: 7079 |
Met me tomosje kom ik iets van 30 cm van de grond af.. met behulp van een drempel als ik ga staan en aan me stuur trek dan komt ie 10 cm van de grond af ofsow..
Foto's hek niet
|
|
|
|
Blorn |
19-3-2003 17:51 |
Posts: 13825 |
|
|
|
|
chriss |
19-3-2003 17:55 |
Posts: 1859 |
als mn brommer (tsx) af is ga ik filmpjes maken zal ik ook es wat wheelies proberen
|
|
|
|
Cyber_Star |
19-3-2003 18:02 |
Posts: 135 |
Het is logisch dat een tsx eerder van de grond komt dan een RS of, in mijn geval een NSR.
De crossers hebben vaak een iets lichtere vertanding wat kan helpen. Ook heeft een wegracer, zoals ik mn honda vaak noem ,
meestal een langere achterbrug, m.a.w. het zwaarte punt ligt verder van het contact punt van de band met het asfalt.
Overgens heeft mijn 70ccMalle Lossi geen enkele moeite met een dergelijk staaltje
|
|
|
|
Blukaap |
19-3-2003 18:04 |
Posts: 10006 |
Die NSR is trouwens Pertijn z'n NSR, maar het is volgens mij de eigenaar voor hem.
Ik krijg 'm nu ook ietsje vd grond met een licht rukje in z'n 1, rest vd versnellingen nog niet geprobeerd.
|
|
Bastila is lief |
|
Blorn |
19-3-2003 18:06 |
Posts: 13825 |
idd, de vorige eigenaar van perijn zn nsr..
|
|
|
|
barry |
19-3-2003 19:01 |
Posts: 7387 |
|
|
He? |
|
Steve_ZHC |
19-3-2003 20:48 |
Posts: 2716 |
Bij een RS ligt het zwaartepunt echt heel erg ver naar voren.
Alle gewicht zit v??r het ophangount v/d achterbrug, en je zit er zelf ong. boven, terwijl je er bij MT/X net achter zit.
Daarnaast heeft een RS een 13 liter tank...
En benzine is niet de meest lichte vloeistof.
|
|
|
|
barry |
19-3-2003 20:51 |
Posts: 7387 |
ik geloof ook wel, dat het bij een mtx/tsx wel iets makkelijker gaat dan een racer, maar de cross schakels dan is tsx/mtx nog wel het moeilijkste achterover te krijgen
|
|
He? |
|
Nikoz |
19-3-2003 21:08 |
Posts: 819 |
het is ook vooral de rijder hoor.. een vriend van mij kan zowat alles omhoog krijgen die kan op mijn rs met snelle spul erop gewoon hele straat uitrijden stond echt te kijken van WAAAT, hij kon ook op zijn nsr gewoon hele straat. en dat terwijl ik mijn rs maar max een meter de lucht in krijg en dan gelijk weer naar beneden val :(
|
|
mito maaaster |
|
chriss |
19-3-2003 21:09 |
Posts: 1859 |
zie je maar weer wie de ervaren trekkers zijn he ...
|
|
|
|
Dit topic is 6243 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 8
|
|