Ik ben al een tijdje aan het klo*en met mijn NSR en ik krijg hem maar niet goed afgesteld, ik heb de Carb FAQ's gelezen en nou wil ik zegmaar mijn sproeier maat gaan beslissen maar er staat ook bij dat je de moter eerst goed moet hebben lopen..
Hij start nu wel ( met choke ) en daarna valt hij bij ongv. 6 a 7000 tpm weer weg ( half gas ongv )
Wat zou het kunnen zijn?
Luchtschroef/stationeer schroef?
Sproeier groter/kleiner?
Ontsteking?
Gasnaald?
als ik jou was zou ik eerst ff 140 en 135 hale, je kan trouwens ook ff bij profielen kijke wat voor sproeiers andere mense hebbe bij ongeveer dezelfde setup als jij.
Als ie dan verzuipt kan je kleinere probere en als het uiteindelijk nog nie goed lukt moet je kijke of het erges anders aan kan liggen.
Maar ik denk da andere sproeier wel de oplossing zal zijn, kijk ook ff naar je bougie, als die helemaal schoon is krijgt ie te weinig benzine, zwart teveel en koffie met melk kleur is goed.
veel succes!
Ik heb er een 90 sproeier ingedaan en dan zeg ie al bluuuh bij ongv 2 a 3000 tpm.
Daarna heb ik er een 150 ( dell'ortho ) ingedaan en toen zij hij ook bluuuh maar dan wat zwaarder geluid en hij stopt ongv bij 5 a 6000 tpm maar als ik heel langzaam wat gas geef en w8 dan loopt ie iets meer op in de toeren. maar zodra ik gaa rijden valt ie weer helemaal terug naar 4 a 5000 tpm.
Weet iemand wat ik nu moet doen??
p.s. Met choke open rijd ie wel beter maar in z'n 2 en bij ongv 7000tpm zegt ie ook weer bluuuuh
100 mikuni is ongeveer 120 dellorto, mikuni sproeiers passen zo in dellorto teurs, en andersom, dus je ken beter gewoon vanaf t begin een van de 2 maten kiezen en gewoon aleen die gebruiken, heb je ook geen gezeik