Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat is de ideale temp? 70mal NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8055 - wat is de ideale temp? 70mal NSR
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 18-3-2003 13:36 Print reply
Posts: 4326
zorg voor een goed ontlucht en bijgevuld koelsysteem + schone rad., met niet aangepaste cilinders die leverbaar zijn voor nsr zou hij het echt niet warm moeten krijgen (bijna allemaal laagtoerig)
 
Mark_o 18-3-2003 15:12 Print reply
Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

zorg voor een goed ontlucht en bijgevuld koelsysteem + schone rad., met niet aangepaste cilinders die leverbaar zijn voor nsr zou hij het echt niet warm moeten krijgen (bijna allemaal laagtoerig)


Als ik vol gas rij dan zie je die temp omhoog schieten. Draai dan ongeveer 12 a 13 duizend toeren.

Daaronder valt het meestal wel mee hoe warm hij word.

Maar ik zal ff kijken voor een andere radiator, want deze is ook niet echt heel best meer :S op vrij veel plekken beschadigt.

En hoe maak je zoiets goed schoon?
 
Hans F 18-3-2003 15:34 Print reply
Posts: 4326
Eraf halen en schoonmaken in de gootsteen, gewoon met allesreiniger. Verder heb je ook nog middeltjes die de binnenkant goed schoonmaken.
 
Blukaap 18-3-2003 18:05 Print reply

Posts: 10006
Mark_o: staat je brommer niet gewoon te arm afgesteld dat ie bij volgas pas te warm wordt en verder niet ?
 
Bastila is lief
Mark_o 18-3-2003 18:52 Print reply
Posts: 232
De bougie zag er wel goed uit. Maar het zou best kunnen.
Maar bij grotere sproeirs begon hij aardig te stotterren bij de 6 a 7 duizend toeren.

Maar hij word nu gehoont en krijg een nieuwe zuiger omdat de ouwe zuiger aan stront was. Dus dan zal ik meteen hem ff proberen goed af te stellen.
 
Mr Pain 18-3-2003 18:53 Print reply
Posts: 4966
eerst inrijden he!
 
Mark_o 18-3-2003 19:27 Print reply
Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

eerst inrijden he!


Ja tuurlijk, maar dat is zo gedaan
 
Honda_mbiloss [Emiel] 18-3-2003 19:48 Print reply

Posts: 3697
ik had toen straks ook ff lekker geraced, maar kon me hand er nog gewoon ophouden . Die van mij word nooit zo heet, mijn uit laat word heter.
 
NSR JunK 18-3-2003 19:56 Print reply

Posts: 2339
vanavond 4KM gereden en echt warm werd die niet maargoed ben niet boven de 6K uitgeweest en hij wil wel veeel verder echt bruute cilinder

 
MBX OWNER 19-3-2003 13:43 Print reply
Posts: 179
Inprincipe moet je bijna altijd met je hand gewoon je cilinder kuinnen aanraken.

Aan te raden temperatuur is 60 graden celsius.
Als maximum hanteer ik persoonlijk 80 graden.

Daarboven moet je naar mijn mening met grotere radiateurs gaan knoeien.

 
barry 19-3-2003 19:19 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBX OWNER

Inprincipe moet je bijna altijd met je hand gewoon je cilinder kuinnen aanraken.

Aan te raden temperatuur is 60 graden celsius.
Als maximum hanteer ik persoonlijk 80 graden.

Daarboven moet je naar mijn mening met grotere radiateurs gaan knoeien.



moet je eens op een 8uren brommercross in de drek hier komen , elke brommer staat te koken bijna
maar houden het allemaal net uit... enkele die vastnaaien...
 
He?
Martijn 19-3-2003 22:01 Print reply
Posts: 10000
damn barry..jij hebt et ook altijd over die 8uren cross.......

maja...bij lc is de buitenwand van de cil niet warmer dan het koelwater/vloeistof..en die moet rond de 70-80 graden celcius zitten....dat is een lekkere arbeidstemp..of wat hans zei...iig niet te heet..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
barry 20-3-2003 11:48 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

damn barry..jij hebt et ook altijd over die 8uren cross.......




jah tuulk, dat zit er zo ingebakken en is zo mooi, dan als je met brommers hier bezig bent, dan ben je daar mee bezig , 8uren cross is gewoon het mooiste op BROMMER gebied , maar je leert er ook veel van.
 
He?
Robert_S 20-3-2003 12:35 Print reply
Posts: 513
hey en wanneer is hij ongeveer warm-gereje bij jullie... welk streepje?


 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Blukaap 20-3-2003 14:46 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Hij moet gewoon bij de 1 blijven, alles daarboven levert vermogensverlies op.


Tadaaaaa
 
Bastila is lief

Dit topic is 2205 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved