Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ik weet waarom hij niet liep!!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #805 - Ik weet waarom hij niet liep!!!!!!
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 366 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBBBBBB 18-6-2001?11:11 Print topicpost
Posts: 2340
Omdat ik aan sommige mensen uitleg verschuldigdt ben ( MichelTS70X ) ff een uitleg dus....
Die MB met die 70 cc. liep gewoon kut in z'n versnelling omdat de zuiger niet hoog genoeg kwam, +/- 4 mm. te laag om een goeie compressie op te bouwen. Dus ik denk dat de drijfstang te kort is omdat de zuiger wel gelijk is aan alle andere. Dus ik ga ff een ander blok proberen ( denk ik ) VANDAAR.......
Maar als ik ooit die drijstang wil vervangen heb ik dan speciaal gereedschap nodig om hem erin/eruit te krijgen???????????
 

Sneks 18-6-2001?11:20 Print reply
Posts: 2499
Dit lijkt mij echt het probleem niet, ik denk dat er iets anders niet goed was. Want je bedoelt toch dat je zuiger niet tot aan de bovenkant van de cilinder kwomt, dit is bij veel cilinders zo, ik heb hier een mt cilinder waar er een halve cm tussen zit, en die rijd ook nog
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Hemmes 18-6-2001?11:28 Print reply
Posts: 247
4mm is echt te veel hoor dan duurt het echt even voordat hijh op toeren komt, heb ik ook een keer gehad met een zuiger waar ik onder een 3mm eraf moest halen maar hij kwam ook niet hoog genoeg
Ik denk dat het een zuiger van mtx was
In zijn vrij wou hij wel op toeren komen, maar ind e versnellling duurde het heel lang


 
Feel the power of MHR

Dit topic is 366 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved