anders ik wel, hehe, maakt wel veel kabaal geloof ik.
Als julli egoed kijken dan zie je dat het werkt.
1. Je kunt het t-stuk zo onder je brommer schroeven, de twee dempers haal je dmv de twee kleine M5 boutjes zo van het t stuk af(er zit schroefdraad in het t-stuk.
2. Je pakt een beetje demperwol en propt dat tussen het perf. buis en het stukje buis dat er aan vast zit gelast, dan is dat dicht.
3. Je pakt een groter stuk demperwol en wikkeld dat om het geperforeerde, rondgebogen plaatstaal. Als je meer tegendruk wil doe je het heel strak en doe je er gewoon wat ijzerdraad omheen.
4. Dan pak het omhulsel en dat shuif je om het hele geheel heen. Het omhulsel (rond 50, valt precies om het stukje buis waar ook nog een rubber ring ter afdichting omheen hoort)
5. aan het einde van het geperforeerde plaatstaal zit een stukje gewone buis met daarin een groefje gestoken op de draaibank. Je pakt een veer die m dat stukje heen past en klemt dat erop en borgt het geheel door zon ronde veer(weet nie hoe het heet zie plaatje)
6. De demper zit in elkaar, door de spanning van de veer wordt het omhulsel tegen de rubbere ring aangeduwd waardoor die mooi afdicht.
7. Nu kun je wat teflon om het stukje buis van het t stuk wikkelen en je schuiftf je dempers erop en het dicht af.
Ophanging is simpel, twee stripjes zo buigen dat het tstuk uit elkaar wordt getrokken zeg maar en hij zit kei vast.
Ik heb al heel wat aanvragen gehad maar het de mogelijkhedenniet om er nog meer te maken.
Ik was wat aant kloten op me stage en dit is het geworden......s6 voor diegen die het na probeerd te maken.
benodigheden:
RVS buis rond ...25 en iets waar di e rond 25 omheenkan, die buis moet weerom je uitlaat kunnen
RVS buis rond 50 waar ook weer iets precies in kan over waar het overheen kan.
RVS bochjes 90 graden
Draaibank
CO2 las apparaat
Polijstschijf op je slijpsteenapparaat
Zandstraalcabine
Een hoop tijd om dat t-stuk precies passen dte krijgen en ook passend in het verlengde van je uitlaat