Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - begrenzing met remcode

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1048 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8004 - begrenzing met remcode
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzuki4life 15-3-2003 17:04 Print topicpost
Posts: 104
zou dit goed werken op schakebrommers? iemand ervaring mee?

ik weet dat dit perfect werkt op scooterbakke, maar op schakels naar het schijnt ook, maar weet ik niet zeker.

Zou naar het schijnt echt de moeite moete zijn en zeker en vast het geld waard
 
TE KOOP:Suzuki TSW, proma uitlaat, homoet demper, 50snel, 18mm carbu, top 93km/uur

Blorn 15-3-2003 19:08 Print reply

Posts: 13825
is voor de politie nogal makkelijk te herkennen/uit te schakelen.. jah ook op scoots..

beter is een conventionele schakelaar nemen en die netjes wegwerken, stuk kleiner en dus moeilijker te ontdekken..
 
suzuki4life 15-3-2003 19:38 Print reply
Posts: 104
hoe moeilijk te herkennen uit te schakellen???

is toch juist vele beter? dan een schakelaartje en het is niet echt groot hoor, is ongvereen een luciferdoosje dus...

maar zou het werken op een schakel meer bepaalt een suzuki TS?
 
TE KOOP:Suzuki TSW, proma uitlaat, homoet demper, 50snel, 18mm carbu, top 93km/uur
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 15-3-2003 19:39 Print reply

Posts: 7007
ik geloof dat je op TS geen begrenzer kon zetten die electronisch was
tenminste daarvoor zijn ze niet zo kant en klaar verkijgbaar...
 
nobody fuck with us!!
Martijn 15-3-2003 19:42 Print reply
Posts: 10000
op tsx kan wel...heeft gewoon cdi ontsteking..dus kun je begrenzen

het gaat erom dat de politie ana je remlicht kan zien wat de code is enzo..en hier scheen het zo te zijn dat ze met een of ander apparaat je code konden achterhalen..;

schakelaar is beter...het in en uitschakelen er van heeft nix met skoeter of schakelbrommer te maken hoor..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
barry 15-3-2003 19:43 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki4life

hoe moeilijk te herkennen uit te schakellen???

is toch juist vele beter? dan een schakelaartje en het is niet echt groot hoor, is ongvereen een luciferdoosje dus...

maar zou het werken op een schakel meer bepaalt een suzuki TS?


die morsecode moet je via je accu schakelen vanwege die morsecode. aangezien je bij zo'n suzuki/honda schakel erg makkelijk bij de accu kunnen, kunnen ze zo ff een draadje bij je accu lostrekken en je begrenser is al uitgeschakeld. dan heb je pech... beste is gewoon zo'n 1tje met een schakelaartje

kijk bij een scooter moeten ze eerst alle kappen er afschroeven willen ze bij de accu kunnen, doen ze dus niet zo snel...
 
He?
Mark_o 15-3-2003 19:47 Print reply
Posts: 232
Je kan het beste via een magneet schakelaar (reedcontact) maken.
Dat je hem bv met je tuuter of knipperlicht knopje inschakel, en dan dat je hem alleen met een magneet kan uit schakelen.

Je heb hiervoor wel een accu nodig of een andere voedings bron.

Bij mij heeft het laast goed geholpen. Had 0.8Kw, terwijl ik een 2 weken daar voor dik over de 2kw had zonder begrenzer.

Ze zochten bij niet naar een begrenzer, me knopje van de begrenzer stond zelfs nog inschakeld (je kon hem wel uitschakel het knopje, maar begrenzer blijft dan aan staan.)
 
suzuki4life 15-3-2003 19:47 Print reply
Posts: 104
a ok begrijp het, dan zou ik toch ene make met 2 schakelaartjes 1 voor aan te zetten, vb men aanwzijzerknopje, en dan nog ergens een heel goed verstoppen vb in lucht filter (maar dan wel heel goed vastgemaakt) voor uit te zetten, weet iemand daar een schema over staan van 2 schakelaars???
 
TE KOOP:Suzuki TSW, proma uitlaat, homoet demper, 50snel, 18mm carbu, top 93km/uur
Jan van Elderen 15-3-2003 20:08 Print reply

Posts: 555
Mijn mening als dat je altijd 2 of meer begenzers moet bouwen, en 1 op een plek die ze snller kunnen vinden.
Als ze die dan uitschakeling zorg je dat hij 60 loopt, heb je een boete van 30 euro....
Niemand die dan nog denkit dat je 120 rijdt :P
 
*blurk*
Blijhoofd 15-3-2003 20:20 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


die morsecode moet je via je accu schakelen vanwege die morsecode. aangezien je bij zo'n suzuki/honda schakel erg makkelijk bij de accu kunnen, kunnen ze zo ff een draadje bij je accu lostrekken en je begrenser is al uitgeschakeld. dan heb je pech... beste is gewoon zo'n 1tje met een schakelaartje

kijk bij een scooter moeten ze eerst alle kappen er afschroeven willen ze bij de accu kunnen, doen ze dus niet zo snel...


das gelul je kan hem ook voede vooraan bij de stekkers

en bij een scooter ben je eerder bij de accu dan een schakel 1 kapje hoef je maar weg te halen

en zon morsecode hoor je meteen vriend van mij heeft aprilia SR met zon ding je hoort hem als een gek ploffe en doen

en 2 schakelaars,maakt ook weinig uit want je krijgt vaak toch een technisch onderzoek als ze merke dat tie begrenst is

ga zelf denk ik binnekort een begrenzer maken achter het koppelings kapje
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Bullet 15-3-2003 20:24 Print reply

Posts: 12150
ja maar ben je niet de lul als ze je met een begrenzer vinden?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Blijhoofd 15-3-2003 20:32 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

ja maar ben je niet de lul als ze je met een begrenzer vinden?


ja dat vraag ik me nou ook af


volgens mij krijg je dan alleen een technish onderzoek
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
jeroen 15-3-2003 21:35 Print reply

Posts: 15066
Als je et niet zegt krijg je een boete voor hinderen.
En die is hoog
 
Steve_ZHC 16-3-2003 2:42 Print reply

Posts: 2716
Laatst waren de cops raaaaaaaaar!!

Bij de school waar een paar van mien kameraden op zitten hadden ze een brommer-razzia ==> iedereen moest er aan geloven.

Voor de Groningers onder ons; Alfa-college Hoendiep...

Zou een gast met een scooter zijn die een redelijk vlotte 70cc had, begrenst op 'morron'-stand, liep 15 en alleen maar pruttelen.
Wat doen de cops?

NIKS!
Lieten die gast z? wegrijden :0

En er staat daar sowieso 1 zwarte RS met 80cc, ook een heeeeeeele snelle (rijdt mij er misschien net uit ofsow, maar ik trek 10x harder
Die moest er dus ook op.

Die gast zo tegen wat lui;"Ga er ff voor staan wil je", dus staan er 6-10 man voor, die gast r?nnen met dat ding!!
Zo achter de school
Cops hadden w??r niks door.

Gastje met scooter wilde dat ook doen, en toen had men dat w?l door ("We hebben een renner!!!" ==> 3 motoren erachter aan ofsow).

3 brommer in beslag genomen;
1x Aerox met 70cc
1x Puch (set-up onbekend)
1x onbekend.

Maar dat is een MBO school voor werktuigbouwkunde, draadjesknuppers, autotechniek etc., er zijn daar vet veel lui met snel spul (>80 Honda's, 80cc RS, heeeel wat snelle scooters en Puchjes, waaronder 1 met 80cc MK).

Sow, moest ik ff kwijt.
 
Neonlampje 16-3-2003 11:34 Print reply

Posts: 14825
Jaa klopt, daar staan echt zowat de snelste brommers van heel groningen voor bij het alfa
 
X-Race 8-5-2006 9:24 Print reply

Posts: 196
een morsecode begrenser werkt voor geen meter op een schakel. ik heb het ook geprobeert op men derbi. ik had alleen de prop eruit dus ongeveer 2 kw. maar ook al heb je de begrenzer op het sterkst staan de eerste paar seconde blijft hij wel begrenst op ongeveer 55/60 km/h maar 1 trug schakelen en hij trekt gewoon door de begrenzer heen.
 
only for competition use

Dit topic is 2647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved