Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wanneer wordt nou een schakel ingenomen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1127 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7991 - wanneer wordt nou een schakel ingen...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

greatvin 14-3-2003 19:04 Print topicpost
Posts: 137
ik plaats dit n.a.v. een ns-1 die te koop staat op sales....
ik wil n.l. ook een ns-1 gaan kopen maar wil hem ook niet kwijt als hijgetrokken zou worden.
mn nsr is een keer nagetrokken (heb standaart 80blok en cil.) en die mocht ik weer mee naar huis (lopen...)
is het nou zo dat v.a. 80cc eigenlijk de complete brommers in beslag worden moet genomen of gaat dat puur om de kw? want dan is de ns-1 weer meer risicovol..
die gaan 118 echte kilometers per uur... is dat over de 2 kw? denk t wel

Dit bericht is ge-edit door greatvin op 14-3-2003 19:05
 

Cyber_Star 14-3-2003 22:10 Print reply
Posts: 135
"die gaan 118 echte kilometers per uur... is dat over de 2 kw? denk t wel

"

WHAHAHA sorry,
Dat is dus inderdaad over de 2 kilowatt.
En dus niet zo'n klein beetje ook!

 
User 927 14-3-2003 22:14 Print reply

Posts: 6405
Denk dat als de teller door zou lopen, dat ie op de 5 zou blijven hangen of zow
 
scania 14-3-2003 22:24 Print reply

Posts: 1114
in principe word je brommer in beslag genomen als hij geen nl keuring heeft(staat in je frame)
want hij is dan niet goed gekeurt voor de nederlandse wegen.
bij mij zijn er vroeger(6jaar geleden) een aantal mb-8 in beslag genomen,en de meeste heb ik niet meer terug gezien!!!!!!

maar hoor de laatste tijd steeds vaker dat de politie niet zo happig meer is op in beslag name,wegens te veel administratieve inspanning.
maar je loopt altijd het risico om je brommer kwijt te raken.

maar kan je nsr-1 niet over bouwen op een normaal nsr frame?????????
ik heb zelf dus een mbx80 en ben hem aan het over bouwen op een nsr frame.
ik wil het risico liever niet lopen dat hij inbeslag genomen word,ik heb mijn les geld wel betaald.

dus conclusie: je loopt gewoon het risico om je brommer kwijt te raken aan die blauw petten!!!!
maar met een beetje sleutel werk (over bouwen op nsr50 frame) ken je dat risico uit sluiten.
ik weet niet 100% zeker dat hij over gebouwt ken worden hoor, maar dat zullen andere jongens wel weten.


 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Sinterklaas 14-3-2003 22:26 Print reply
Posts: 24
kheb een honda mt5 en hi gaat 80 al toen ik em kocht nu vraag ik me af is het 50 cc ofniet? ik zou niet weten wat eris opgevoerd er zit een klein dempertje op geen proma en hij makt veel toeren er staat wel 50cc op het blok maar iemand zegt dat dat onzin is omdat hij zoveel toeren kan maken maar ik trek 50 cc scooters er niet uit??? hoe kan dat
 
Als de dagen korter worden blijf dan altijd krenten in de pan fleppen
vinnie 14-3-2003 22:27 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sinterklaas

kheb een honda mt5 en hi gaat 80 al toen ik em kocht nu vraag ik me af is het 50 cc ofniet? ik zou niet weten wat eris opgevoerd er zit een klein dempertje op geen proma en hij makt veel toeren er staat wel 50cc op het blok maar iemand zegt dat dat onzin is omdat hij zoveel toeren kan maken maar ik trek 50 cc scooters er niet uit??? hoe kan dat


op een ouwe euroclindro 70 stond geloof ik ook 50cc ingegraveerd
en anders haal je je kop er ff af, met je ff je cilinder op

Dit bericht is ge-edit door vinnie op 14-3-2003 22:27
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Sinterklaas 14-3-2003 22:29 Print reply
Posts: 24
hoegroot moet hij zijn om 50 cc te zijn de diameter?
ik heb hier namelijk nog een koppakking liggen dus als ik hem nu meteen ff opmeet

 
Als de dagen korter worden blijf dan altijd krenten in de pan fleppen
User 927 14-3-2003 22:30 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wilbert

in principe word je brommer in beslag genomen als hij geen nl keuring heeft(staat in je frame)
want hij is dan niet goed gekeurt voor de nederlandse wegen.
bij mij zijn er vroeger(6jaar geleden) een aantal mb-8 in beslag genomen,en de meeste heb ik niet meer terug gezien!!!!!!

maar hoor de laatste tijd steeds vaker dat de politie niet zo happig meer is op in beslag name,wegens te veel administratieve inspanning.
maar je loopt altijd het risico om je brommer kwijt te raken.

maar kan je nsr-1 niet over bouwen op een normaal nsr frame?????????
ik heb zelf dus een mbx80 en ben hem aan het over bouwen op een nsr frame.
ik wil het risico liever niet lopen dat hij inbeslag genomen word,ik heb mijn les geld wel betaald.

dus conclusie: je loopt gewoon het risico om je brommer kwijt te raken aan die blauw petten!!!!
maar met een beetje sleutel werk (over bouwen op nsr50 frame) ken je dat risico uit sluiten.
ik weet niet 100% zeker dat hij over gebouwt ken worden hoor, maar dat zullen andere jongens wel weten.




Een NS-1 is niet over te zetten op een NSR frame hoor, das een compleet ander frame (NSR-1 is iets anders als NS-1)
 
scania 14-3-2003 22:38 Print reply

Posts: 1114
bedankt, dat was dus de aanvullende informatie waar ik om vroeg.

dan zal je met zo'n apperaat dus altijd het risico lopen dat hij in beslag genomen word.

hoeft niet, maar ken wel.
als die agent 's morgens ruzie heeft gehad met z'n wijf ben je hem zeker kwijt
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
greatvin 14-3-2003 22:47 Print reply
Posts: 137
me nsr is dus ook een keer nagekeken via frame nr. hij bleek (volgens die politie) uit het buitenland te komen....
maar heb hem toch mee terug gekregen.
ik weet nu iig dat hij over de 2 kw heengaat. ik ben hier (ik omgeving alkaar/bergen) zon beetje de enige met een vlink opgefokte schakel dus iedereen kent me bij de politie al bij me voornaam maakt dit ook nog uit als ik overgestapt ben van nsr naar ns-1? gaan ze dan weer opnieuw tellen of blijven ze even snel op hun teentjes getrapt??
 
scania 14-3-2003 22:50 Print reply

Posts: 1114
wat ik al zei: je loopt het risico dat je hem kwijt raak, maar het hoeft niet.

maar is een leven zonder risico's leuk??????

je ken natuurlijk ook je af1 laten maken, en daar lekker op gaan tuffen

je kent mij nog wel.
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
vinnie 14-3-2003 23:09 Print reply

Posts: 3505
Vriend van me gaat in Alkmaar altijd pliesie peste, Zundapp met Zeta70

recht politie inhale, dangaan de lichte al aan maarja autos kenne daar niet doorijde
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Sinterklaas 14-3-2003 23:39 Print reply
Posts: 24
hoegroot moet hij zijn om 50 cc te zijn de diameter?
ik heb hier namelijk nog een koppakking liggen dus als ik hem nu meteen ff opmeet

 
Als de dagen korter worden blijf dan altijd krenten in de pan fleppen
Cyber_Star 15-3-2003 0:19 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vinnie

Vriend van me gaat in Alkmaar altijd pliesie peste, Zundapp met Zeta70

recht politie inhale, dangaan de lichte al aan maarja autos kenne daar niet doorijde

Beschrijf dan eens waar precies in alkmaar. Dat zou ik wel eens willen weten ga ik ook maar eens doen
wordt nog lachuh.
 
DaveTSX 15-3-2003 0:56 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sinterklaas

hoegroot moet hij zijn om 50 cc te zijn de diameter?
ik heb hier namelijk nog een koppakking liggen dus als ik hem nu meteen ff opmeet



je hebt honda he?
70cc is 45mm geloof ik weet niet precies, dacht van wel.

Kheb suzuki, en wij hebben andere slag daar is 70cc 47mm en 50cc 41mm.
 
http://www.2weird4u.com
Blukaap 15-3-2003 0:59 Print reply

Posts: 10006
50cc=39mm
70cc=45mm zoals dave al zei .

(70cc is overigens 'maar' 66cc).
 
Bastila is lief

Dit topic is 1445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved