Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #7988 - Wie wil er sprinten:-|
|
Pagina 6 van 6
|
Dit topic is 4422 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
huh |
19-3-2003 17:25 |
Posts: 1755 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rudy
Ghsotrider gezien?
kerel rijd met gsx1000r met 280+ tussen auto's door , vent wil echt dood
Jahh die is echt ziek...binnen een kwartier een afstand van 40 mijl afleggen over een gewone snelweg ofzo , ik weet alleen de getallen niet meer, het kwam iig neer op een gemiddelde van 200+!!!
Ik ken maar een wagen met meer dan 1000 pk (heeft er 1001) en dat is die Bugatti EB 16.4 Veyron...heb er nog geen gezien die er meer heeft, maar een 4 of 6 cilinder "Jappen bak " zou in principe over de 100 pk kunnen??
|
|
|
|
MBX OWNER |
20-3-2003 9:36 |
|
chriss |
20-3-2003 9:43 |
|
huh |
20-3-2003 14:04 |
Posts: 1755 |
GTR-700 - Stage 2 - Pro-GTR drag specifications:
Current power: Greater than 1,000kW (~1,350 BHP) at 3.0 Kg/cm2
Ook wel netjes, een Nissan Skyline BCNR-R33 GTR V-Spec, 1995 model.
Kheb al zoveel mogelijk filmpjes van de site geplukt, vooral die van die GTR-700, die is echt zo gruwelijk ...als ze dr mee op de weg gaan rijden, ??n stoot gas en binnen een paar seconden is die wagen 100 meter verderop, terwijl de camera auto gewoon normaal doorrijdt .
De rest van de wagens die erop staan zijn eigelijk nie eens zo onnut getuned vergeleken met die R33.
En hoe duur zou zo'n wagen eigelijk zijn, op en top getuned? Die Bugatti is zo'n 800.000 euro, zal wel minder slijten waarschijnlijk, maar toch, zo'n Nissan is toch wel wat goedkoper? Maar als je de lijst met vervangen onderdelen bekijkt (specifications)
En hoe hard zou het gaan als je een 8 liter blokje opfokt
|
|
|
|
MBX OWNER |
20-3-2003 14:12 |
Posts: 179 |
Tja, noem mij maar een 8 liter blok die zover opgevoerd kan worden...
Ik hoop niet dat je die van een Viper bedoeld, dat is gewoon pulp.
Japanse blokkies ruleren.
En die bestaan niet in 8 liter... Denk dat ik met zo'n Skyline blok heus wel genoegen zal nemen.
|
|
|
|
huh |
20-3-2003 14:36 |
Posts: 1755 |
Kheb (nog) nie zo veel verstand van auto's (lees: geen), dus voor mij gaat een 8 liter blok, 2x zo hard als een 3.4 zogezegd...ik weet wel dat het nie zo is, maar ik weet gewoon niet welke zaken er bij een auto invloed op het vermogen hebben. Ik zag in ieder geval wel dat ze bij die R33 de bore * stroke hadden vergroot...
Ik vroeg me eigelijk af hoe hard een auto met een 8 liter blok zou gaan dat ongeveer hetzelfde in mekaar zat als zo'n Skyline blok.
|
|
|
|
Rudy |
20-3-2003 15:09 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: huh
Kheb (nog) nie zo veel verstand van auto's (lees: geen), dus voor mij gaat een 8 liter blok, 2x zo hard als een 3.4 zogezegd...ik weet wel dat het nie zo is, maar ik weet gewoon niet welke zaken er bij een auto invloed op het vermogen hebben. Ik zag in ieder geval wel dat ze bij die R33 de bore * stroke hadden vergroot...
Ik vroeg me eigelijk af hoe hard een auto met een 8 liter blok zou gaan dat ongeveer hetzelfde in mekaar zat als zo'n Skyline blok.
Ze hebben de boring en slag idd aangepast.
Waarom ze de slag aangepast hebben weet ik niet echt maar de boring zullen ze zowizo wel gedaan hebben omdat ze er andere zuiger in willen
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Martijn |
20-3-2003 15:19 |
Posts: 10000 |
slag kunnen ze veranderd hebben om het koppel te vergroten (langere slag) of om meer toeren te kunnen maken (korte slag)
lijkt mij dan...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
huh |
20-3-2003 17:03 |
Posts: 1755 |
Hmm dit lijkt me ook niet al te prettig, hij heeft het hier over die GTR-700:
"The desire to run the car at full power is there, to see what it can really do, but therein also lies the danger - at its maximum power output, the engine will not last. It will fail, it is not a matter of if, but only of when. When it does so, it will be spectacular, for sure - but it will also be very expensive. Then add to this the costs of the repairs for all the inevitable breakages along the way. Last but not least, I need to consider the added danger for the driver with all of the power on tap. The 8 second passes that were done late last year were with only two thirds of the power available - and we still had wheel spin in every gear - with Andrej was fighting it to keep it in a straight line."
Hij kan dus nog harder, maar dan blaast ie waarschijnlijk zn motor op ...kijk, dan heb je je auto opgevoerd .
En Rudy, dat van die zuiger, d'r moest zeker een hogere kwaliteitszuiger in die niet voor de originele boring te krijgen was ofzo?
|
|
|
|
Martijn |
20-3-2003 19:38 |
Posts: 10000 |
das wel sick....gewoon niet volgas kunnen rijden omdat je auto het niet houdt ...damn...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
mr200r |
31-5-2003 4:08 |
Posts: 5122 |
Ik wil wel sprinten over hoeveel meters en wie is de scheidsrechter en valt er wat mee te verdienen wat is de max cilinder inhoud.
|
|
mr200r |
|
Dit topic is 4422 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 6
|
|