nou..gister dacht ik..kom ik ga es mn tank en mn ontsteking erop zetten..kijk of ik de rotor alvast kan afstellen..dus ik carb alles erop..cdi enzo..
willekeurig gezet, de spoelen..dus ik wil em kicken..beurt nix....beetje versteld...weer kicken....bamn.....vette terugslag...ik zo..nee.e...gvd niet weer...
nou..dat ding wil dus gewoon weer de verkeerde kant op draaien
....
antwoord is dan natuurlijk: zet je ontsteking goed
..maja..hoe moet ie staan dan????? ik heb keuze uit 360 graden...
en ik weet niet of ie nu eerder of later moet...maar ik denk later..aangezien hij volges mij ontsteekt heel erg voor BDP...kweet niet of dat kan ivm openstaan uitlaatpoort maja..
als ik dus kick, en terwijl ik nog met mn voet naar beneden gaat knalt de kickstart keihard omhoog (hoop dat mn carter niet scheurt net als vorig keer
), dat betekent dus dat ie ontbrand terwijl de motor wel goed draait, alleen hij duwt de zuiger weer terug ipv verder...
wat denken jullie..later zetten?? ik heb geen zin dat strax de bende weer kapot is..
als ie de andere kant op draait is het ontstekingstijdstip vlgs mij bij die binnenrotor 180 graden later/vroeger...doet er niet toe..iig weet ik dus nog niet zeker of ie nou aanslaat als ie terugschiet door compressie..of dat ie gewoon teruggeduwd wordt??
iemand suggesties?? weet dat ik geowon moet proberen dus wie dat zegt is stom..
bouw trouwens ook ledbar
..sigarenksitje van 5.10.2 cm ofzo...5 rijen van 6 ledjes, afgewisseld (rem-normaal-rem-normaal-rem) dus dat flept wel..alleen kheb nou dus elke rij in serie, dat je dus 5 rijen in serie hebt...12V...maar ik zag net dat ze bijna doorbrandden (Dacht ik) toen ik er 12V op zette....ledjes zijn toch 2V ofzo? dus met 6 ledjes serieel geschakeld zou et toch gewoon moeten kunnen???