Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Geluid van brommer opgenomen!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 988 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #7934 - Geluid van brommer opgenomen!
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5788 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 13-3-2003 8:08 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

Jongens geef het nou maar gewoon toe,Suzuki is the Best!!!,dus verkoop die schijt honda's nou maar gewoon en koop een echte brommer


toch ff wat, weet je wat zo onmeunig kut is aan een tsx vind ik. al die tapeinden zijn allemaal zo dun, je verdraait alles focking snel. (2 kameraden hebben tsx en beiden last van, en jah, ze kennen hun eigen kracht wel en weten ook wel hoe ze iets moet aandraaien

en suzuki heeft alles in rubbers hangen (achtertandwiel en koppeling) omdat anders alles afbreekt omdat het niks kan hebben, kijk honda heeft dat niet nodig, die maakt meteen goed en degelijk materiaal dus hoeft niks in rubbers te worden gehangen
 
He?
Blijhoofd 13-3-2003 10:21 Print reply

Posts: 7378
ik heb er geen last van...........je moet het niet onozel vast gaan draaien,dan is er nix aan de hand vast is vast
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
DaveTSX 13-3-2003 10:41 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


toch ff wat, weet je wat zo onmeunig kut is aan een tsx vind ik. al die tapeinden zijn allemaal zo dun, je verdraait alles focking snel. (2 kameraden hebben tsx en beiden last van, en jah, ze kennen hun eigen kracht wel en weten ook wel hoe ze iets moet aandraaien

en suzuki heeft alles in rubbers hangen (achtertandwiel en koppeling) omdat anders alles afbreekt omdat het niks kan hebben, kijk honda heeft dat niet nodig, die maakt meteen goed en degelijk materiaal dus hoeft niks in rubbers te worden gehangen


die rubbers zijn voor een soepelere overbrenging, en als het je niet bevalt kan je die koppeling gewoon vastlassen, en je tandwiel kan je ook vastzetten. Breekt heus nix af hoor.

Dit bericht is ge-edit door DaveTSX op 13-3-2003 11:03
 
http://www.2weird4u.com
Blijhoofd 13-3-2003 10:58 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


die rubbers zijn voor een spoelere overbrenging, en als het je niet bevalt kan je die koppeling gewoon vastlassen, en je tandwiel kan je ook vastzetten. Breekt heus nix af hoor.


en als ik die TSx van Dave hoor kan TSX dus echt wel heel wat hebben!!!
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
DaveTSX 13-3-2003 11:03 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

[...]


en als ik die TSx van Dave hoor kan TSX dus echt wel heel wat hebben!!!


en ik zie dat ik een tiepfout er in had

Tis geedit
 
http://www.2weird4u.com
DaveTSX 13-3-2003 11:30 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd

[...]


en als ik die TSx van Dave hoor kan TSX dus echt wel heel wat hebben!!!


btw, mijn tsx is nix vergeleken met die van wouter (woeter), dat ding ging 118KM/h
80cc getuned, dusjah, dat rijd wel
 
http://www.2weird4u.com
Martijn 13-3-2003 13:12 Print reply
Posts: 10000
ja 80blokkies zijn gewoon fijne dingen...en tsx is ook gewoon gebouwd voor 80cc..

en die rubbers in de overbrenging is alleen maar beter voor je onderdelen...is niet dat het te slap is ofzo ...
voordelen van suzuki vind ik nog dat je geen balansas nodig hebt, de overbrengingsschokdempers, slotje voor buddy, std 5bak...
dat soort shit...hondas vind ik vrijwel het zelfde..alleen tjah..vind dat ze zon hoge blokken hebben..vanwege balansas ook.maar daar is nix mis mee..en honda's zijn dacht ik ietsjes snelelr te krijgen....ori MTX rijdt 60...tsx moet ik nog zien doen ori...naja..toen die vna mij ori reed zal ook wel mee te maken hebben dat het gewoon zooi was enzo..maja...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blijhoofd 13-3-2003 13:21 Print reply

Posts: 7378
mijne liep orgineel 65
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
DaveTSX 13-3-2003 13:46 Print reply
Posts: 2033
mijne heeft nog NOOIT met 50cc gelopen.

Heb een x 50cc er op gelegd, maar ik had geen zin om er een andere sproeier in te knalle, dus ik aanrennen, ging heeeel moeilijk aan, en in de vrij moest ik 10000RPM draaien meerennen ernaast en dan koppeling laten opkomen en met beetje geluk sloeg ie niet af
Dus dat heb ik meteen er af geschroeft en weer een 70cc er op
 
http://www.2weird4u.com
Martijn 13-3-2003 13:54 Print reply
Posts: 10000
opzich als je een goeie ori 50cil erop gooit heeft ie wel lekker koppel geloof ik ..das opzich wel fijn vind ik...en 65 top is ook heel netjes...kun je geowon met het verkeer mee komen...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
DaveTSX 13-3-2003 14:00 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

opzich als je een goeie ori 50cil erop gooit heeft ie wel lekker koppel geloof ik ..das opzich wel fijn vind ik...en 65 top is ook heel netjes...kun je geowon met het verkeer mee komen...


maar die dingen trekken niet zo mega

Das jammer, dus 70cc
Ik rij nu al 11000KM met 70cc rond, en dat blijft ook nog wel ff zo denk ik, want als ik nu met 50cc moet rijden word ik GEK
 
http://www.2weird4u.com
Blijhoofd 13-3-2003 17:07 Print reply

Posts: 7378
ik heb nu op mijn tsx ori cilinder met ori carberateur+luchfilter en snelle uitlaat en dat loopt tege 70

ik moet hierzo wel anders word je als de tering genaait door de politie
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
barry 13-3-2003 17:27 Print reply

Posts: 7387
voor de mensen die tsx nu zo super goed verdedigen , er stond achter mijn reley een smiley, dat betekent dat ik het niet echt serieus bedoel, snappen jullie?

maar volgens mijn zijn mtx sh en tsx aan elkaar gewaagd een beetje qua prestaties...

oh jah, over die 5bak, tsx heeft 5bak gekregen omdat ze standaard te weinig vermogen hebben en daarom een 5de versnelling nodig was

LEEEEEEES:
 
He?
Martijn 13-3-2003 19:59 Print reply
Posts: 10000
nieettttttt leeeesss :

maja...denk dat barry zeker gelijk heeft..en mss ook wel met dat vermogen...

want tsx is veeeel meer begrensd dan honda...geen membraam, 1mm kleinere carb () kleinere carterruimte (Dachtik ) en minder spoelers ofzo..zoiets. ...maar kvind mtxies en tsxies ook redleijk gelijk..sommige dingen vind ik mooier aan mtx (achterspatbord, windhappers, voorlamp) en dat sooort dingen...maar kvin mtx heerlijk rije..als ze echt helemaal ori zijn..neit opgehoogd enzo...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
riktsx 13-3-2003 20:09 Print reply
Posts: 156
ik heb met mijn tsx ook een tijdje orgineel gereden,maar aan die 5e versnelling heb je dan weining, bij een beetje wind of heuvel valt ie meteen terug.
die org cilinders hebben trouwens in de lage toeren wel een aardig koppel ja
 
-Einde van dit bericht-

Dit topic is 5788 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved