Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #7934 - Geluid van brommer opgenomen!
|
Pagina 4 van 7
|
Dit topic is 5763 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
barry |
13-3-2003 8:08 |
Posts: 7387 |
|
|
He? |
|
Blijhoofd |
13-3-2003 10:21 |
Posts: 7378 |
ik heb er geen last van...........je moet het niet onozel vast gaan draaien,dan is er nix aan de hand vast is vast
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
DaveTSX |
13-3-2003 10:41 |
Posts: 2033 |
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Blijhoofd |
13-3-2003 10:58 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX
[...]
die rubbers zijn voor een spoelere overbrenging, en als het je niet bevalt kan je die koppeling gewoon vastlassen, en je tandwiel kan je ook vastzetten. Breekt heus nix af hoor.
en als ik die TSx van Dave hoor kan TSX dus echt wel heel wat hebben!!!
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
DaveTSX |
13-3-2003 11:03 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
[...]
en als ik die TSx van Dave hoor kan TSX dus echt wel heel wat hebben!!!
en ik zie dat ik een tiepfout er in had
Tis geedit
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
DaveTSX |
13-3-2003 11:30 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
[...]
en als ik die TSx van Dave hoor kan TSX dus echt wel heel wat hebben!!!
btw, mijn tsx is nix vergeleken met die van wouter (woeter), dat ding ging 118KM/h
80cc getuned, dusjah, dat rijd wel
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Martijn |
13-3-2003 13:12 |
Posts: 10000 |
ja 80blokkies zijn gewoon fijne dingen...en tsx is ook gewoon gebouwd voor 80cc..
en die rubbers in de overbrenging is alleen maar beter voor je onderdelen...is niet dat het te slap is ofzo ...
voordelen van suzuki vind ik nog dat je geen balansas nodig hebt, de overbrengingsschokdempers, slotje voor buddy, std 5bak...
dat soort shit...hondas vind ik vrijwel het zelfde..alleen tjah..vind dat ze zon hoge blokken hebben..vanwege balansas ook.maar daar is nix mis mee..en honda's zijn dacht ik ietsjes snelelr te krijgen....ori MTX rijdt 60...tsx moet ik nog zien doen ori...naja..toen die vna mij ori reed zal ook wel mee te maken hebben dat het gewoon zooi was enzo..maja...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Blijhoofd |
13-3-2003 13:21 |
Posts: 7378 |
mijne liep orgineel 65
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
DaveTSX |
13-3-2003 13:46 |
Posts: 2033 |
mijne heeft nog NOOIT met 50cc gelopen.
Heb een x 50cc er op gelegd, maar ik had geen zin om er een andere sproeier in te knalle, dus ik aanrennen, ging heeeel moeilijk aan, en in de vrij moest ik 10000RPM draaien meerennen ernaast en dan koppeling laten opkomen en met beetje geluk sloeg ie niet af
Dus dat heb ik meteen er af geschroeft en weer een 70cc er op
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Martijn |
13-3-2003 13:54 |
Posts: 10000 |
opzich als je een goeie ori 50cil erop gooit heeft ie wel lekker koppel geloof ik ..das opzich wel fijn vind ik...en 65 top is ook heel netjes...kun je geowon met het verkeer mee komen...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
DaveTSX |
13-3-2003 14:00 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn
opzich als je een goeie ori 50cil erop gooit heeft ie wel lekker koppel geloof ik ..das opzich wel fijn vind ik...en 65 top is ook heel netjes...kun je geowon met het verkeer mee komen...
maar die dingen trekken niet zo mega
Das jammer, dus 70cc
Ik rij nu al 11000KM met 70cc rond, en dat blijft ook nog wel ff zo denk ik, want als ik nu met 50cc moet rijden word ik GEK
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Blijhoofd |
13-3-2003 17:07 |
Posts: 7378 |
ik heb nu op mijn tsx ori cilinder met ori carberateur+luchfilter en snelle uitlaat en dat loopt tege 70
ik moet hierzo wel anders word je als de tering genaait door de politie
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
barry |
13-3-2003 17:27 |
Posts: 7387 |
voor de mensen die tsx nu zo super goed verdedigen , er stond achter mijn reley een smiley, dat betekent dat ik het niet echt serieus bedoel, snappen jullie?
maar volgens mijn zijn mtx sh en tsx aan elkaar gewaagd een beetje qua prestaties...
oh jah, over die 5bak, tsx heeft 5bak gekregen omdat ze standaard te weinig vermogen hebben en daarom een 5de versnelling nodig was
LEEEEEEES:
|
|
He? |
|
Martijn |
13-3-2003 19:59 |
Posts: 10000 |
nieettttttt leeeesss :
maja...denk dat barry zeker gelijk heeft..en mss ook wel met dat vermogen...
want tsx is veeeel meer begrensd dan honda...geen membraam, 1mm kleinere carb ( ) kleinere carterruimte (Dachtik ) en minder spoelers ofzo..zoiets. ...maar kvind mtxies en tsxies ook redleijk gelijk..sommige dingen vind ik mooier aan mtx (achterspatbord, windhappers, voorlamp) en dat sooort dingen...maar kvin mtx heerlijk rije..als ze echt helemaal ori zijn..neit opgehoogd enzo...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
riktsx |
13-3-2003 20:09 |
Posts: 156 |
ik heb met mijn tsx ook een tijdje orgineel gereden,maar aan die 5e versnelling heb je dan weining, bij een beetje wind of heuvel valt ie meteen terug.
die org cilinders hebben trouwens in de lage toeren wel een aardig koppel ja
|
|
-Einde van dit bericht- |
|
Dit topic is 5763 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 7
|
|