Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - heb ik een standaard cdi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 858 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7914 - heb ik een standaard cdi
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 12-3-2003 17:00 Print reply

Posts: 10006
Afstelling, ontsteking veel te laat, niet opgeboorde cilinder (schijnt bij ori NSR cilinder nogal veel uit te maken).
 
Bastila is lief
The Godfather AKA Danny 12-3-2003 17:21 Print reply

Posts: 693
Onststeking = vervroegd
Afstelling = perfect
Ori cil= is niet uitgeboord....

Maar die maat van reed ook zonder opgeboorde cil. en kon tot 11000 toeren doortrekken... met precies dezelfde setup..

Dit bericht is ge-edit door The Godfather op 12-3-2003 17:22
 
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter
Neonlampje 12-3-2003 18:50 Print reply

Posts: 14825
Begrenste cdi's zijn er eigenlijk niet voor honda...

er zijn wel snellere cdi's maar ook die zijn niet alles.. ach ben nou eenmaal groot aanhanger vna mijn projektje
 
Hans F 12-3-2003 23:36 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Godfather



Maar die maat van reed ook zonder opgeboorde cil. en kon tot 11000 toeren doortrekken... met precies dezelfde setup..



Dan had die wss een andere cilinder (ori belgische?)
 
Kampersjaak 17-3-2003 12:28 Print reply

Posts: 12285
heej
ik heb een bijna originele honda mtx-sh en die kan ook niet meer als +- 10000 toeren hebben dat gaat die ook pruttelen en als ik een andere cdi probeer z'n (snellere) dan gaat tot z'n 11 duizend kweenie of je hier wat aan hebt

mijn brommer is verder helemaal afgesteld rijd heel zuinig 1:32 ik denk dat het aan je afstelling ligt maar het kan aan alles liggen wat ik had de bussen van de carter helft(beide) en de toeren waren als nog 10000 dacht ik

mzzl

Dit bericht is ge-edit door kamper sjaak op 17-3-2003 12:38
 
oderint dum metuant
Robert_S 17-3-2003 12:36 Print reply
Posts: 513
waar zit de CDI eigenlijk origineel bij een NSR
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Blukaap 17-3-2003 12:45 Print reply

Posts: 10006
Onder je tank, achter de carburateur boven de luchtslang van filter naar carburateur en in een stuk rubber opgehangen.
 
Bastila is lief

Dit topic is 1979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved