Blukaap |
11-3-2003 0:26 |
Posts: 10006 |
Wat voor shindengen ?
|
|
Bastila is lief |
|
solidsjakie |
11-3-2003 8:46 |
Posts: 2291 |
ik heb 2 shindinges ligge, 1 zit er onder de andere niet. Maar die van mij gaan tot 11k, die eronder zit tot meer.(in de versnelling).
Ik denk dat je wat anders moet checke. Afstelling, zuigerveren, zuiger, bougie, uitlaat.
|
|
|
|
Mr Pain |
12-3-2003 0:06 |
Posts: 4966 |
ik dacht een ge3 (alles is ge3 aan mijn nsr behalve blok en frame) shindengen, ja mij zuiger was wel af (wordt geboord en gehoont 45,9mm malossi) afsteling was voor de rest goed
|
|
|
|
mikey |
12-3-2003 0:09 |
Posts: 2392 |
als er shindenger op staat is ie origineel jah, bij MT/MB toch
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
Mr Pain |
12-3-2003 0:23 |
Posts: 4966 |
nsr en op hoeveel is die dan begrenst (toeren)
|
|
|
|
mikey |
12-3-2003 0:35 |
Posts: 2392 |
ik d8 dat de originele cdi's van nsr begrenst waren op 11K
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
Mr Pain |
12-3-2003 0:37 |
Posts: 4966 |
maar het zou dus wel aan de cdi kunnen liggen?, welke soorten kan ik dan nemen?
|
|
|
|
mikey |
12-3-2003 0:54 |
Posts: 2392 |
oki MPS-300 nen keer proberen
verder heb ik er geen idee van, kan et niet gewoon zijn dat je carb nie goe is afgesteld?
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
Mr Pain |
12-3-2003 0:57 |
Posts: 4966 |
nee de carb was goed afgesteld (20mm mikunie externe sproeier) maar misschien dat ie wel valse lucht trok, ik zal wel even een andere cdi zoeken en plaatsen.
eerst mijn nsr weer helemaal inelkaar zetten en dan moet ik nog op mijn cillinder wachten
|
|
|
|
Blukaap |
12-3-2003 11:11 |
Posts: 10006 |
GE3 CDI zou het gewoon goed moeten doen, die moet iig meer aankunnen dan 11000 rpm.
Hoe staat je ontsteking ?
|
|
Bastila is lief |
|
The Godfather AKA Danny |
12-3-2003 13:43 |
Posts: 693 |
De mijne wil in z?n versnelling (nsr) niet verder dan de 8000 toeren..... Is dat ook me cdi dan? De rest is wel goed... onsteking, bougie, zuiger en zuigerveren....
|
|
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter |
|
Erik_N |
12-3-2003 14:15 |
Posts: 5360 |
nee, ori honda is gloof begrensd op 10000 toeren, bij jouw lijkt hetm e meer benzine probleem dan ofzo
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
Blukaap |
12-3-2003 14:34 |
Posts: 10006 |
D'r zijn eigenlijk geen CDI's die zo erg begrensd zijn hoor.
Toeren draaien kunnen ze allemaal wel, alleen de curve verschilt onderling behoorlijk.
Maar die GE3 op een NSR is echt het probleem niet.
Godfather: ik denk dat het gewoon aan je cilinder ligt.
|
|
Bastila is lief |
|
The Godfather AKA Danny |
12-3-2003 14:39 |
Posts: 693 |
Cil. is standaard 50, maar maat van heeft precies dezelfde cil. maar draait idd 11000 toeren op top.. en ik 8000.. best wel een beetje boel vaagheid tog?
|
|
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter |
|
The Godfather AKA Danny |
12-3-2003 16:00 |
Posts: 693 |
Heeft iemand er nou antwoord op??
Ik wil nou wel ?s wetuh waar ut aan kan liggen als we tog bezig zijn.... in ze vrij komt ie tot de 9000 toeren en in versnelling maar tot 8000... niet hoger
|
|
Een vrouw met een linkerkoortslip is nooit grappig ;) || NS-1 Tiger-Edition loos, auto is beter |
|