Ik heb dus een rs met een gilardoni 1 50cc snelle cilinder die (14/43) 110km/h loopt met 15.5 mm dell'orto vlakschuif geval.
Is er een manier dat ik die cilinder of carburateur met me dremel ( polijst stukjes ) bewerkt en zo me power band eerst krijg en dat ie langer doorgaat ?
Met me 50cc imitatie ding van me honda mb was dat wel makkelijk te doen maar met dit ding wordt het toch ietsje ingewikkelder
zijn er mensen die ervaringen hiermee hebben en zelf ook hun eigen cilinders een beetje aanpassen ? Plaats even waarmee je dat doet en of het ook echt resultaat oplevert please
hehe, als ik dit zo lees zou ik het niet zelf doen als ik jouw was!. Maar ken wel, maar daar hoef je je carb niet voor te dremelen hoor! Maar je kan het wel, maar moet maar ff iemand uitleggen hoe precies moet, weet ik ook allemaal niet. Heb toevallig vanmiddag geleerd poortmap te maken, nu nog leren scanne.
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
bijwerken met de dremel,ik heb vorige keer gewn zo'n groen topje begruikt,ging lang mee en deed het best.er zijn ook de roze,maar die heb ik niet gebruikt,want groene deed het goed genoeg.zal wel ongeveer zelfde zijn,lijkt me.
bijwerken met de dremel,ik heb vorige keer gewn zo'n groen topje begruikt,ging lang mee en deed het best.er zijn ook de roze,maar die heb ik niet gebruikt,want groene deed het goed genoeg.zal wel ongeveer zelfde zijn,lijkt me.
Nee, niets veranderen aan die Gilardoni. Je hebt een grote kans dat je het er niet beter opmaakt (ook gezien je kennis, no-offence). Als je meer vermogen onderin wil, zou ik een uitlaat nemen die laag-toeriger/langer is. De uitlaat bepaalt voornamenlijk de vorm van je vermogens curve.
Dit bericht is ge-edit door Joost op 9-3-2003 21:22