Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Gilardoni 1 50cc snel. zelf tuning. Wel / Niet doen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1132 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7881 - Gilardoni 1 50cc snel. zelf tuning....
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Inquestos 9-3-2003 20:30 Print topicpost
Posts: 152
Hallo

Ik heb dus een rs met een gilardoni 1 50cc snelle cilinder die (14/43) 110km/h loopt met 15.5 mm dell'orto vlakschuif geval.

Is er een manier dat ik die cilinder of carburateur met me dremel ( polijst stukjes ) bewerkt en zo me power band eerst krijg en dat ie langer doorgaat ?

Met me 50cc imitatie ding van me honda mb was dat wel makkelijk te doen maar met dit ding wordt het toch ietsje ingewikkelder

zijn er mensen die ervaringen hiermee hebben en zelf ook hun eigen cilinders een beetje aanpassen ? Plaats even waarmee je dat doet en of het ook echt resultaat oplevert please
 
1337 RS owner :)

Erik_N 9-3-2003 20:44 Print reply

Posts: 5360
hehe, als ik dit zo lees zou ik het niet zelf doen als ik jouw was!. Maar ken wel, maar daar hoef je je carb niet voor te dremelen hoor! Maar je kan het wel, maar moet maar ff iemand uitleggen hoe precies moet, weet ik ook allemaal niet. Heb toevallig vanmiddag geleerd poortmap te maken, nu nog leren scanne.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
ardan 9-3-2003 20:47 Print reply
Posts: 595
bijwerken met de dremel,ik heb vorige keer gewn zo'n groen topje begruikt,ging lang mee en deed het best.er zijn ook de roze,maar die heb ik niet gebruikt,want groene deed het goed genoeg.zal wel ongeveer zelfde zijn,lijkt me.


 
have a blast,go fast
Inquestos 9-3-2003 21:03 Print reply
Posts: 152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ardan

bijwerken met de dremel,ik heb vorige keer gewn zo'n groen topje begruikt,ging lang mee en deed het best.er zijn ook de roze,maar die heb ik niet gebruikt,want groene deed het goed genoeg.zal wel ongeveer zelfde zijn,lijkt me.




wat bijwerken percies ? :P
 
1337 RS owner :)
Joost 9-3-2003 21:21 Print reply
Posts: 1108
Nee, niets veranderen aan die Gilardoni. Je hebt een grote kans dat je het er niet beter opmaakt (ook gezien je kennis, no-offence). Als je meer vermogen onderin wil, zou ik een uitlaat nemen die laag-toeriger/langer is. De uitlaat bepaalt voornamenlijk de vorm van je vermogens curve.





Dit bericht is ge-edit door Joost op 9-3-2003 21:22
 
It is going to be a Endless summer...
Inquestos 11-3-2003 12:59 Print reply
Posts: 152
En wat voor uitlaat is dat dan die vooral laagtoerig is...

Kan het tevens niet zo zijn ze me koppelingsplaten op zijn? Zit nog steeds de originele onder volgens mij en heb er al bijna 30000km mee gereden

Ik ga morgen middag fotos maken van me uitlaat,
ik weet niet wat voor 1 er nu op zit...
IIG een gianelli uitlaat met demper ( meestal he? )
 
1337 RS owner :)

Dit topic is 847 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved