NSR JunK |
9-3-2003 14:36 |
Posts: 2339 |
staat beetje scheef, uitlaat vet glimmen achterbrug vies en dof.. voor de restwel mooi gedaan alleen ja andere bochtwas mooier geweest
|
|
|
|
YAMAHAFREAK |
9-3-2003 16:32 |
Posts: 1001 |
ziet er netjes uit!
ik denk alleen dat dat t-stukkie niet echt ideaal is wat betreft de verdeling van de uitlaatgassen over de 2 dempers. en ik vind ze n beetje ver uit elkaar staan maar dat had ik geloof ik al s gezegd...
|
|
Ik rule. yamahatweetakt punt nl! |
|
FastCrosser |
9-3-2003 16:37 |
Posts: 473 |
Dat maakt weinig uit, die verdeling van gassen, best grappig man die kleur, ik heb nu paar weken geleden mijn uitlaat precies dezelfde kleur gespoten met hema verf, lol, en het zit nog steeds perfect!!!
|
|
Langzaam...ZZZzzzZZZzzz |
|
Siepie Wokkel |
9-3-2003 16:40 |
Posts: 3888 |
je kunt em niet coaten... dat word te heet! ik vind em best wel lagge zo, ziet er idd veel beter uit, maar het is wel een beetje beunerij, die dempers vinnik nie super
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Martijn |
9-3-2003 17:00 |
Posts: 10000 |
waarom wordt dat nou weer te heet....een uitlaat wordt ook loeiheet en de verf zal het ook wel houwe...tot 800 graden...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
jeroen |
9-3-2003 18:06 |
Posts: 15066 |
maar bij de cil gaat ie toch vrij snel bladderen.
had 800 graden verf opgehaald..na een paar weken wast er weer af..
|
|
|
|
DeepSpace |
9-3-2003 18:56 |
Posts: 181 |
sorry, maar ik vind hem niet mooi.
|
|
|
|
Bullet |
9-3-2003 19:00 |
Posts: 12150 |
ik vin em wel leuk der uit zien!
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
9-3-2003 19:05 |
Posts: 7007 |
echt geweldig vind ik hem niet...Proma bocht is niet echt mooi om eerlijk te zijn
en dempertjes staan redelijk ver uit elkaar maar het idee is cool en je hebt hem wel mooi in elkaar geflanst
die lak zal het idd wel niet zo heel lang houden maar boeie spuit je hem toch regelmatig over, doe ik ook altijd
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Siepie Wokkel |
9-3-2003 19:18 |
Posts: 3888 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn
waarom wordt dat nou weer te heet....een uitlaat wordt ook loeiheet en de verf zal het ook wel houwe...tot 800 graden...
coaten kan geen 800 graden hebben
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
DeAmOnChiLd |
9-3-2003 20:31 |
Posts: 875 |
ik vind et een erg mooi resultaat!!!
vind de kleur wat jammer staat erg opvallend bij dat zwart maar daar kan je nog wat aan doen dacht ik zo!!!
wat ik wel had gedaan waar jij dus niet voor gekozen hebt is een Ystuk inplaats van een Tstuk om die 2 buizen mee te verdelen want ten eerst een ystuk heb veel betere flow omdat je gas niet haaks de bocht om gaat maar heel floeiend!!!!!
en je kan dan de dempers dichter bij elkaar zetten wat ook weer mooier is ( mijn mening )
maar hoe heb je dat t suk vastgezet want als je het gewoon gesoldeerd hebt dan ligt ie der binnen heel snelle tijd ondervandaan want soldeertin smelt bij de temperatuur van je uitlaatgas!!!!
( ik heb ervaring ) voor de rest leuk id en ziet er geinig uit
|
|
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url] |
|
YAMAHAFREAK |
9-3-2003 20:57 |
Posts: 1001 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Siepie Wokkel
[...]
coaten kan geen 800 graden hebben
volgens mij wel... anders zouden ze dat niet in een motorblad schrijven...dr zijn bedrijven in gespecialiseerd. het coaten van uitlaten dus dat lukt wel. probeer die uitlatenproducent London maar eens (volgens mij zit ie in Amsterdam)
daarbij: je uitlaat wordt nooit 800 graden. bij die temperatuur is ie namelijk al knalrood.
|
|
Ik rule. yamahatweetakt punt nl! |
|
Robert Lukkes |
9-3-2003 21:30 |
Posts: 1406 |
Vet mooi.
Ik vind het wel goed gelukt.
Proma's zijn heus wel goede uitlaten.
Hij moet er gewoon een cilinder opdoen, die het goed doet in samenwerking met een proma.
|
|
I'm a supersonic highspeed racer |
|
rebuild nsr |
9-3-2003 22:29 |
Posts: 494 |
ik heb dat t stuk gelast en niet gesoldeert, bedankt voor alle leuek reacties en kritiek. keep up the good work, btw de verschillen tussen uitlaten zijn vrij klein een goede cilinder is wat telt en er is een gouden stelregel die ik altijd aanhoud:
"nothing beats a cubic inch"
|
|
nothing beats a cubic inch |
|
Siepie Wokkel |
9-3-2003 22:33 |
Posts: 3888 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK
[...]
volgens mij wel... anders zouden ze dat niet in een motorblad schrijven...dr zijn bedrijven in gespecialiseerd. het coaten van uitlaten dus dat lukt wel. probeer die uitlatenproducent London maar eens (volgens mij zit ie in Amsterdam)
daarbij: je uitlaat wordt nooit 800 graden. bij die temperatuur is ie namelijk al knalrood.
ja maar dat zal wel veel duurder zijn als normaal coaten..
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|