Kouwe Arie |
7-3-2003 18:08 |
Posts: 2065 |
Dit ligt wel een beetje voor de hand. Originele cilinders kunnnen gewoon niet harder. Wordt toch maar een 50snel/70 met 16mm carb.
|
|
|
|
mallemeeuw |
7-3-2003 18:17 |
Posts: 4088 |
ori kennen echt wel harder hoor allene neit aan mijn vragen wat de ideale afstelling is hoor
|
|
!!!! Lambal United !!!! |
|
Kouwe Arie |
7-3-2003 18:23 |
Posts: 2065 |
Volgens mij rijdt ie gewoon goed voor z'n setup
|
|
|
|
Neonlampje |
7-3-2003 18:29 |
Posts: 14825 |
ori kan idd niet harder dan 65, maar heb je een ori of een imi? hoe ziet hij eruit? gietijzeren buitenkant?
|
|
|
|
Wallie |
7-3-2003 18:36 |
Posts: 4 |
Volgens mij is het een imitatie maar dat weet ik niet uit mijn hoofd. Het is een gietijzeren buitenkant.
Bij de brommerhandel zeiden ze dat er toch iets niet goed is, omdat ik met die tandwielverhouding hem eigenlijk zo op z'n achterwiel moet kunnen trekken en dat is ZEKER niet het geval.
|
|
|
|
-SpengaMotors- |
7-3-2003 20:37 |
Posts: 592 |
das wel zo,maar originele cilinders zijn sowieso wel helemaal drama en kut. er zit gewoon geen power in, misschien zuigerveren ook nog versleten,dan istie helemaal niet meer vooruit te branden.
gewoon een 50snelletje met een 16 mikuni gaan zoeken,rij je zomaar 80 mee, veel beter
|
|
|
|
big honda |
7-3-2003 20:38 |
Posts: 703 |
zon orginele 50cc cilinder van honda zijn super zwaar, maar ik weet niet of een imi dat ook is volgens mij niet.
|
|
|
|
In_Flames |
7-3-2003 20:43 |
Posts: 91 |
Kan het niet liggen aan die 5 bak dan. Die hebben toch een zwaardere transmissie oid dan de gewone 4 bak. Hmm maar met 12-48 zou dat natuurlijk weer opgelost moeten zijn. Maar hoe trekt hij op eigenlijk? Als ie langzamer trekt dan een Puch is er waarschijnlijk wel iets mis, maar anders denk ik dat het best normaal is zoals de rest ook al zegt.
|
|
Bier Hier |
|
Saknet |
8-3-2003 3:33 |
Posts: 10355 |
met originele cilinder die van gietijzer zijn is het een wonder als je m harder dan 70 krijgt
en zon ding krijg je alleen vanuit stilstand door volgas te geven in de vrij en de koppeling te laten schieten op het achterwiel
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
CrossMaster |
8-3-2003 10:53 |
Posts: 729 |
koppeling late schiete in de vrij gaat ie dan op het achterwiel
ff probere
|
|
|
|
Nick - Administrator |
8-3-2003 11:04 |
Posts: 4967 |
Sjonge jonge op het achterwiel trekken... Jawoor.
Me lesmotor trek ik niet eens op ze achterwiel (komt wel een beetje los, maargoed) bij volgas man. En dat ding heeft wel wat meer pktjes dan je ori 50cc cilinder denk ik
Kortom: die brommerzaak lult een beetje uit ze nek.
|
|
|
|
mtx-sh |
8-3-2003 11:09 |
Posts: 180 |
het is gewoon hoor dat je stnd 50cc zo rijdt, die gaan namelijk ori (niet bewerkt) niet echt hard
|
|
suzuki tsx |
|
SkaBla [Pim] |
8-3-2003 11:12 |
Posts: 4659 |
Nou de mt van barry gaat met ori 50 en verder alles standaard + een powerbox, wel degelijk makkelijk op het achterwiel als je de kopppeling laat schieten
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Neonlampje |
8-3-2003 13:35 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nick
Sjonge jonge op het achterwiel trekken... Jawoor.
Me lesmotor trek ik niet eens op ze achterwiel (komt wel een beetje los, maargoed) bij volgas man. En dat ding heeft wel wat meer pktjes dan je ori 50cc cilinder denk ik
Kortom: die brommerzaak lult een beetje uit ze nek.
hej, les jij al dan?
eeh mijn 34pk motortje lukt het wel hoor.. rijden.. gas open.. gas dicht, snel weer gas open.. dan is het stuiter.. weer dicht weer open.. en dan is het ploep op achterwiel..
maar ik vind het eng
|
|
|
|
chriss |
8-3-2003 17:14 |
Posts: 1859 |
sinds wanneer leren ze je op et achterwiel rijden tijdens motorrijles?
|
|
|
|