Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinderkop spuiten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 919 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7841 - cilinderkop spuiten
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 9966 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daan -> TSX 7-3-2003 22:03 Print reply
Posts: 472
Wat dacht je van je been...

Nee, nog ff een dingetje tegen Wilbert: Nick heeft het allemaal heel sterk verwoord (is die jongen toch echt goed in, doet ie wel vaker en weet het altijd perfect te plaatsten ofzo Mijn complimenten daar nog voor ) Maar ik kan er alleen niet bij dat jij nog steeds zegt dat je erbij blijft dat je voor jezelf gelijk hebt... Ben je koppig/eigenwijs of zie je het nog steeds echt niet in? Want een doorzichtige vlam met blauwe kegel komt geloof ik nog niet eens aan de 1200 graden... Ik ben nog steeds op zoek naar het doorslaggevende argument trouwens...

EDIT: misschien gevonden -> spontane zelfontrbranding van bepaalde dingen bij een temperatuur van 1200 graden... Zoals misschien wel de benzine die je cilinder instroomt :S Of houdt er 's een papiertje tegenaan, dat gaat ook wel fikken bij 1200 graden. Sterker nog, ik bedenk me ineens dat de meeste metalen wel gaan gloeien bij de temperaturen, ik heb echter nog nooit een oranje blok voorbij zien sjezen in het donker

Dit bericht is ge-edit door Daan -> TSX op 7-3-2003 22:15
 
vinnie 7-3-2003 22:29 Print reply

Posts: 3505
misschien binnenkort wel na de info over de fluoricerende hiitebestendige verf
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Martijn 8-3-2003 19:35 Print reply
Posts: 10000
nou sletjes..hier de keiharde info, heb het boek op mn schoot:

cilinderkop, 2takt luchtgekoeld DE WAND! wordt 350 graden. de koelribben dus stukken minder.

porselein van een bougie wordt 250 graden...

iig de wand (zie het als dat stuk tussen je verbrandingsruimte en je KVS bij LC), word ong 350 graden..


kan dus makkelijk met hittebestendige verf en gewone verf zal het ook wel houden aangezien de buitenkant niet zo enorm heet wordt...koelribben dus ook niet..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Erik_N 8-3-2003 19:52 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

nou sletjes..hier de keiharde info, heb het boek op mn schoot:

cilinderkop, 2takt luchtgekoeld DE WAND! wordt 350 graden. de koelribben dus stukken minder.

porselein van een bougie wordt 250 graden...

iig de wand (zie het als dat stuk tussen je verbrandingsruimte en je KVS bij LC), word ong 350 graden..


kan dus makkelijk met hittebestendige verf en gewone verf zal het ook wel houden aangezien de buitenkant niet zo enorm heet wordt...koelribben dus ook niet..


Bronnen, dit kan iedereen verzonnen hebben...

(niet dat IK je niet geloof, maargoed, dit kan iedere leek verzinnen)

EDIT: beetje stom getyped

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 8-3-2003 19:53
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Rudy 8-3-2003 21:19 Print reply

Posts: 3471
http://members.lycos.../troep2/cilinder.jpg
bron kijk nou maar gewoon in dit grafiekje
weet het wel zeker
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
evolver86 8-3-2003 21:33 Print reply
Posts: 168
het kan wel gewoon zie dit maar:



ik vin hem dus niet mooi...
echt weer iets voor die maffe fransen!!


 

Dit topic is 9966 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved