SkaBla [Pim] |
6-3-2003 22:48 |
Posts: 4659 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
dat van mij is rood en is eerst vloeibaar dus, en daarna wordt het elastig rubber. erg goed spul, je hebt ook spul wat gewoon keihard wordt... maar elastisch is dus beter. dicht beter af en kan meer hebben en grotere drukken...
DAT VAN JOU????Mijn tube ligt ALWEER bij jou...jij gebruikt altijd mijn vloeibare pakking!!
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
wipe-out |
6-3-2003 22:53 |
Posts: 7672 |
geef het hem dan ook niet in z'n handen
|
|
|
|
Martijn |
6-3-2003 23:24 |
Posts: 10000 |
die blauwe loctite is echt wel goed ervoor..
kheb btw net nog ff wat harder gekickt en ik vind het gewoon eng...t? veel compressie..denk dat ik er maar een gewone koppakking tussen ga mikken..want dit is echt te ziek gewoon..ben bang dat mn lagers strax helemaal de tering in zijn...:(
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
DaveTSX |
7-3-2003 1:51 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn
die blauwe loctite is echt wel goed ervoor..
kheb btw net nog ff wat harder gekickt en ik vind het gewoon eng...t? veel compressie..denk dat ik er maar een gewone koppakking tussen ga mikken..want dit is echt te ziek gewoon..ben bang dat mn lagers strax helemaal de tering in zijn...:(
das niet te ziek hoor, ik kon ook op de kick staan, en aanrennen in de 2 terwijl ik er op zit ging zelfs als nauwelijk, ren meestal in 3 aan enzow.
Das echt niet te ziek ofzow hoor, das gewoon fun
alleen is mijn kick helemaal naar de tering getrapt hierdoor
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
scania |
7-3-2003 10:33 |
Posts: 1114 |
op een kop kan je niet zomaar vloeibare pakking gaan smeren hoor!!!!!!
een cyl kop word +/-1200 graden celsius.
daar is de "normale" vloeibare pakking niet toe bestand, het zal af en toe wel goed gaan,maar daar is vloeibare pakking niet voor gemaakt.
wel is er een spuitbus met vloeibare koppakking in de handel,dit spul is super duur,en het is echt rotzooi als je het er weer een keer af moet halen.
inprincipe zou ik geen vloeibare pakking op m'n kop smeren,maar als het nodig is(een groefje bv)
zou ik die spuitbus gaan halen.
die gebruikte ik altijd toen ik nog harley-davidson monteur was.
die motoren zijn natuurlijk vaak dood gesleuteld,dus is die zooi soms noodzakelijk.
ik weet niet of je die spuit bussen bij een bromfiets zaak ken krijgen,maar bij een beetje motor zaak wel.
maar ze zijn niet goedkoop hoor.
maar ja, kwaliteit is nooit goedkoop.
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
barry |
7-3-2003 11:02 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla
[...]
DAT VAN JOU????Mijn tube ligt ALWEER bij jou...jij gebruikt altijd mijn vloeibare pakking!!
dan moet je het niet weggeven , tis dat de fina het niet meer heeft, dus leen ik af ent oe wat... maar je hebt zelf gezegt dat je niet eens merkt dat er wat uit wordt gehaald...
het vult zich automatisch bij
relax toch
|
|
He? |
|
robert |
7-3-2003 11:57 |
Posts: 900 |
Ik heb curil de blauwe tube, daar zit hetzelfde in as wat pamela in de tiete heb, siliconen....die blijft soort van rubberachtig, dicht super..
|
|
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen. |
|
scania |
7-3-2003 12:04 |
Posts: 1114 |
klopt helemaal, dat van die silecone, alleen kan silecone eigenlijk geen 1200 graden verdragen
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
Hans F |
7-3-2003 12:13 |
Posts: 4326 |
dat wordt helemaal geen 1200 graden..... (mischien bij een viertakt)
een eenvoudig rubber o-ringetje blijft gewoon zitten
|
|
|
|
Martijn |
7-3-2003 14:13 |
Posts: 10000 |
cilkop wordt geloof ik rond de 250 graden oid....alelen de verbrandingsruimte wordt heel hoog...1800-2500 graden ofzo..
die pakking kan de warmte goed hebben hoor..alleen vind ik curil maar rotzooi..
iig...dave..je weet zeker dat het niet slecht is voor mn lagers als ik zon ubercompressie heb??
en hoe hard loopt de jouwe stationair?? want met veel compressie moet ie vast wat hoger stationair...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
wipe-out |
7-3-2003 14:23 |
Posts: 7672 |
kan een motor met veel compressie juist niet langzamer stationair draaien?
|
|
|
|
Martijn |
8-3-2003 19:39 |
Posts: 10000 |
ik weet het niet :(....k vind het vaag ja opzich denk ik wel.maar door de compressie heb je veel kans dat ie afslaat..want het is echt sicko compressie...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
scania |
8-3-2003 19:55 |
Posts: 1114 |
martijn, dat van die temperatuur zoals jij dat zegt zou goed mogelijk zijn!@!!!!!!
en ff over dat stationair lopen van hoge compressie,
denk aan een harley-davidson, die dingen lopen +/- 500tr/min stationair.
komt mede door de hoge compresie van deze motoren, maar het is niet zo (denk ik) dat als je je kop af draait hij meteen 500 toeren lager gezet ken worden.
|
|
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft. |
|
De Schout |
8-3-2003 19:59 |
Posts: 5327 |
harley trapson is nie te vergelijken meej een brommertje, harley heb een lomp zware krukas +_ vliegwiel, en is ook nog een viertakt
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
mtx-sh |
8-3-2003 20:23 |
Posts: 180 |
ik heb op de zaak ``kent kit`` is ook prof spul werkt echt perfetct. vet, zand of ander vuil maakt niet uit er op smeren tegen elkaar zetten en rijden maar Maar daar is de prijs ook naar, maarja maakt niet want mag het gewoon mee naar huis nemen niet te vaak natuurlijk
|
|
suzuki tsx |
|