Kouwe Arie |
6-3-2003 11:29 |
|
the-roadrunner |
6-3-2003 11:41 |
Posts: 499 |
als ik het goed zie moet je nr.5 verwisselen totdat je de goeie sproeiermaat hebt.
en 21 om te draaien voor de lucht
Dit bericht is ge-edit door the-roadrunner op 6-3-2003 11:43
|
|
lalalalalala echt v@ |
|
Guidoke |
7-3-2003 21:18 |
Posts: 156 |
|
|
Hoe moet dat op een computer? |
|
Blijhoofd |
7-3-2003 21:25 |
|
Blukaap |
7-3-2003 21:34 |
Posts: 10006 |
11 is een overloop zo te zien, olie aansluiting zit bij TSX en honda aan het spruitstuk.
|
|
Bastila is lief |
|
Hans F |
7-3-2003 21:35 |
Posts: 4326 |
Lees de faq,
Op een conventionele carb. zoals deze zit geen schoef om de hoeveelheid lucht te regelen en ook geen om de hoeveelheid benzine te regelen.
|
|
|
|
chriss |
7-3-2003 21:37 |
Posts: 1859 |
waar is eigelijk die slang nr 11 voor, waar moet je die dan op de andere kant aansluiten, die aansluiting bij je stationairschroef is toch voor dat er geen vacuum onstaat in vlotterbak ofzoiets?
|
|
|
|
Blijhoofd |
7-3-2003 21:38 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
Lees de faq,
Op een conventionele carb. zoals deze zit geen schoef om de hoeveelheid lucht te regelen en ook geen om de hoeveelheid benzine te regelen.
ehhhm was 21 e n2 dan?????
enneh blukmeester die overloper zit toch benede op de vlotter bak heb dat ding dicht zitte rijd wel lkkr
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Hans F |
7-3-2003 21:41 |
Posts: 4326 |
Daarmee stel je niet de luchttoevoer bij volgas af. Eerder de oppak en de lucht/brandstof verhouding tot een kwart gas. Je regelt de onderdruk bij je stationair sproeier, als je hem opendraait maak je deze onderdruk kleiner, en zal er minder brandstof door je stationair sproeier komen => armer stationair mengsel
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 7-3-2003 21:44
|
|
|
|
Kouwe Arie |
7-3-2003 21:43 |
Posts: 2065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blijhoofd
kouwe arie niet zo boos doen tege die jonge
Deed ik boos dan?
|
|
|
|
Hans F |
7-3-2003 21:45 |
|
Guidoke |
9-3-2003 12:44 |
Posts: 156 |
lees de faq maar. de faq is zeker heilig, en wat erin staat is allemaal helemaal waar.
11 is de ontluchting vlotterkamer en komt onder de brommer uit, waar hij frisse lucht vandaan haalt.
10 is de overloop, voor als de vlotter niet meer afsluit. komt ook onder de brommer uit.
niet mee eens? geen probleem. moet je het zelf maar weten.
|
|
Hoe moet dat op een computer? |
|
solidsjakie |
22-4-2003 12:30 |
Posts: 2291 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Guidoke
lees de faq maar. de faq is zeker heilig, en wat erin staat is allemaal helemaal waar.
11 is de ontluchting vlotterkamer en komt onder de brommer uit, waar hij frisse lucht vandaan haalt.
10 is de overloop, voor als de vlotter niet meer afsluit. komt ook onder de brommer uit.
niet mee eens? geen probleem. moet je het zelf maar weten.
dit noemtie dan profesioneel .
De FAQ is Frequentlie asked vraagies.
Is bedoelt voor mensen die dus een vraag hebben en dus zo snel antwoord krijge,doordat er vaker naar gevraagd is en dus al antwoord hebbe. Zodat er geen onnodig veel topics geopend worre.
|
|
|
|
Honda_MTX_LC |
22-4-2003 12:42 |
Posts: 133 |
zoals deze dus
whahaha echt een dom ONZIN topic is dit weer es..... als mensen nou gewoon ff FAQ rustig doorlezen ipv meteen posten
|
|
|
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
22-4-2003 12:49 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Guidoke
lees de faq maar. de faq is zeker heilig, en wat erin staat is allemaal helemaal waar.
11 is de ontluchting vlotterkamer en komt onder de brommer uit, waar hij frisse lucht vandaan haalt.
10 is de overloop, voor als de vlotter niet meer afsluit. komt ook onder de brommer uit.
niet mee eens? geen probleem. moet je het zelf maar weten.
wat ben je toch professioneel je weet hoe de carb werkt goed zo jonge...
|
|
Nijmegen! |
|