Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - poortmap 70 malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #776 - poortmap 70 malossi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1403 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 16-6-01?10:46 Print topicpost
Posts: 4176


de lijnen zijn dik overgetekend.de ori lijnen zijn dun dus de maten kloppen.
ik weet niet hoe het met de boring / slag van een zeta zit,die heb ik niet gemeten en een euro en pw enz.maar als de maten het zelfde zijn kun je zo de cil op malossi performances brengen.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

verwijderd 16-6-01?17:34 Print reply
Posts: 4082
zo'n malossi heb ik ook (6poorter)
 
Neonlampje 16-6-01?17:42 Print reply

Posts: 14825
ik hep eurokit-malossi.. ziet dur net zo uit
enne, is deze getuned, of zelfde??
 
verwijderd 16-6-01?17:58 Print reply
Posts: 4082
en de boring is volgens mij 44,5mm of issie gehoond?
 
Hemmes 16-6-01?19:42 Print reply
Posts: 247
Dit is dus een 4 poorter, die kosten nieuw 350/400
En een 6 poorter MHR kost 550,-
 
Feel the power of MHR
verwijderd 16-6-01?20:42 Print reply
Posts: 4082
6spoel poorten jonge, LEER TELLEN!
 
Joost 16-6-01?20:48 Print reply
Posts: 1108
Die boost poorten noem ik geen spoel poorten! Ik heb m'n malossie voor 315 gekocht, dat vond ik al eigenlijk te veel. Laat staan 400 a 500 piek, daar kan je gewoon 5 pw's voor kopen!


 
It is going to be a Endless summer...
Hemmes 16-6-01?21:10 Print reply
Posts: 247
Als jij dat een 6 poorter vindt, dan heb ik hier een malossi 8 poorter liggen
In de zijkant zitten 2 naast elkaar en daar zit bij mij ook nog een onder
Die 2 kleintjes zitten boven de inlaat, dat zijn toch geeen spoelpoorten
 
Feel the power of MHR
Rens 16-6-01?21:28 Print reply

Posts: 6863
De uitlaatpoort moet een stukkie naar beneden gefreest worden ..
 
achter de maan is alles beter
verwijderd 17-6-01?12:22 Print reply
Posts: 4082
ohja, is ook zo, sorry
maar dan is m'n 110cc LC euro wel een 6poorten met2 boost poorten,

moek eens een poortmap ervan maken?

ohja, de vorige eigelnaar heeft een beetje domweg aan de uitlaat poort zitten vijlen! heeel briek enzo! godverommde, hekel aan
 
Rene 17-6-01?15:04 Print reply
Posts: 2573
hmm ,een 70 malossi voor nsr heeft ook maar 4 spoelpoorten, zouden er daar ook cils voor bestaan met 6 spoelpoorten?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
70malossi 17-6-01?15:30 Print reply
Posts: 4176
Dit is dus een 4 poorter, die kosten nieuw 350/400
En een 6 poorter MHR kost 550,-

En waar is die mhr dan voor?nsr?toch niet voor mt/mb?ofwel
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
MBX OWNER 19-6-2001?13:59 Print reply
Posts: 179
Ja klopt wat Dennis zegt, die 2 anderen zijn boostpoorten.

Ik ken die Malossi's wel met 6 poorten, maar eigenlijk heeft tie trouwens maar 4 effectieve spoelpoorten net als een normale Malossi. Die 2 anderen zijn gewoon hulp poortjes.
Maar waar kan ke hem trouwens nog kopen? Ik heb hem eigenlijk al moeilijk lang nergens meer gezien.

Maar Symen, die Euro heeft idd 6 spoelpoorten en 2 boostpoorten en 2 moeilijk grote auxiliary intakeports. Probleem is dat die cilinder alleen heel slecht getimed is, maar dat is bij de mijne nu al zo goed als op gelost . Nu nog w8en op 2 onderdelen voordat het blazen kan beginnen Ik zit trouwens te denken om er al op te gaan rijden voordat ik die onderdelen heb, maarja dan zal die denk ik nog niet zo gigantisch hard gaan blazen.

Maar ik zal je trouwens 1 ding vertellen over die uitlaatpoort van die Malossi cilinder, veil hem NIET naar beneden zoals Rens zei. Echt waar, niet doen. krijg je spijt van.

Ik moet alleen trouwens wel eerlijk zeggen dat ik het een niet echt al te duidelijke poortmap vind. Als ik daar een technische tekening van zou moeten maken dan gaat het wel een beetje fout denk
Maarja lekker boeiend.

 
Rens 19-6-2001?14:31 Print reply

Posts: 6863
Waarschijnlijk houd het uitlaat kanaal daar al op en heb je dus een gat in de buitenkant van de cilinder dus is het niet mogelijk net zo als een 4 kleps er in dat kan ook niet.

Dus je moet nog een rotor ontsteking hebben voor je mbx je hebt de uitlaat poort van die euro waarschijnlijk een flink stuk hoger gemaakt zodat het beter klopt met de spoel poorten hoeveel toeren moet het gaan maken dan en welke snelheid verwacht je eruit te halen?

Oh wacht domme vraag dat zeg je nooit uhh 160 ofso.

Met een 50cc mbx met 20 mm carb en heel erg tunen kan je al 165 halen en met een andere versnellingsbak 180 een kitaco versnellingsbak van 2500 gulden geloof ik, ga je die ook nog aan schaffen of gaat dat gewoon veel te ver?
 
achter de maan is alles beter
MBX OWNER 19-6-2001?14:44 Print reply
Posts: 179
H? uhm, Rens voor het geval je het was vergeten, ik zit nog op school h?, dus dat wordt vrij moeilijk om zo ff 2,5 rooien naar te leggen. heb binnenkort waarschijnlijk ook een auto,dus wordt erg krap qua geld

Maar waar kan je die versnellingsbak trouwens kopen dan, nooit gezien, hoeveel versnellingen?

als laatste, de snelheid, ja dat weet ik zelf ook niet
Geen ID

 
verwijderd 19-6-2001?15:01 Print reply
Posts: 4082
he, mbx owner, kun je me ff wat tips geven wat ik moet veranderen bij m'n 110cc euro,
ohja de vorige eigenaar heeft ook wat als een gek aan de uitlaatpoort zitten veilen
 

Dit topic is 1403 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved