ik heb ooit bij een voorvork van een CR 125 en CR 250 (125 uit 89, 250 uit 90) de keerringen vervangen, bij m'n kx laatst ook nog, bij mttjes enzo ook ...
maar alle crossmotorvorken die ik tot nu toe gereviseerd heb waren upsd, er is toevallig vanavond iemand hier de keerringen van een KX250 uit 86 ofzo aan het vervangen (kwam m'n inbus 14 lenen namelijk whaha), zal wel is kijken hoe het bij hem gelukt is, zal wel het zelfde zitten (is downsidedown iig dus)
die circlip houd de keerring denk ik tegen :S voor als je er mee springt enzo dat de keerring niet blijft hangen aan je voorpoot kun je er gewoon uitpielen denk ik met een spanningzoekertje ofzo (ging bij m'n kx ook zo haha), wel opletten dat je geen krassen maakt op de binnenpoot (lees: raak je binnenpoten niet aan met ijzer/metaal) he, want dan zijn je keerringen binnen de kortste keren weer lek
originele keerringen kostten van honda toen 45gulden/stuk, van m'n kx weet ik zo niet, zitten iig ook originele in, dacht iets van 18 euro ofzo, maar er zijn ook imi keerringen, zitten er 2 in een setje, zijn ook goedkoper dan een enkele originele keerring schijnbaar, weet niet of ze net zo goed zijn of niet, ik heb er niet op bezuinigd iig...
succes dermee, en als het niet lukt moet je gewoon fftjes v/d Ven opbellen, telnr heb ik zo niet.. moet je ff vragen aan frans sigmans als je dat nummer wilt maar dat wist je al he
|