MBBBBBB |
27-2-2003 16:52 |
Posts: 2340 |
Whahahahahha
omdat het snor is zou ie eivormig zijn.. sure
hangt ervanaf of het een cil voor dat blok is
|
|
|
|
Blijhoofd |
27-2-2003 16:55 |
Posts: 7378 |
idd klinkt heeeeeeel wazig
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Neonlampje |
27-2-2003 17:03 |
Posts: 14825 |
wil die zuigerveren wel ns zien
|
|
|
|
De Schout |
27-2-2003 17:05 |
Posts: 5327 |
hij zal wel bedoelen dadt de koelribben eivorming zijn ofzow
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
dick1 |
27-2-2003 17:27 |
Posts: 971 |
afraggen
|
|
|
|
SIWWN |
27-2-2003 17:42 |
Posts: 7079 |
Wat is dit nu dan weer voor topic man, ban voor die waus!
En je heb wel eens zuigers die eivormig zijn, als het blok warm is zet het dus uit en is de zuiger weer rond
|
|
|
|
YAMAHAFREAK |
27-2-2003 17:44 |
Posts: 1001 |
elke zuiger is n beetje eivormig
(in de lengte dan. van boven gezien is ie als het goed is gewoon rond)
|
|
Ik rule. yamahatweetakt punt nl! |
|
Steve_ZHC |
27-2-2003 18:59 |
Posts: 2716 |
Hmm, alle cilinders slijten ovaal uit.
Misschien heb je een rete-oude cilinder?
Een vriend van me had ook een Tomos;
60cc, Proma GP uitlaat en ori carb.
Trok v?t hard op (voor een Tomos dan) en reed ook vrij hard (80 ofsow).
Dus je kan het iig proberen, leuk is het wel
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
27-2-2003 19:55 |
Posts: 7007 |
misschien heb je wel een oud-type blok, die zijn VET gaar
daar kan je geen andere cil.s onderleggen
nieuw type is dus een 4-kante cilinder die schuin omhoog staat
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Neonlampje |
27-2-2003 21:03 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: YAMAHAFREAK
elke zuiger is n beetje eivormig
(in de lengte dan. van boven gezien is ie als het goed is gewoon rond)
idd, komt door lijnbaankrachten..
maaruh heb trouwens wel ns iets gehoordt over zulke cylinders, bij 4T ofzo om weerstand te verlagen..
edit:
ff ontopic, uuh voor welk model is het precies,
60cc moet wel lukken lijkt me..
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 27-2-2003 21:05
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
27-2-2003 21:48 |
Posts: 8499 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Wat is dit nu dan weer voor topic man, ban voor die waus!
En je heb wel eens zuigers die eivormig zijn, als het blok warm is zet het dus uit en is de zuiger weer rond
wat is dit nu dan weer voor een reply man, ban jou zo ik zeggen..
als hij iets niet weet en besluit er een topic over te openen, en daarin dingen zet die naar zijn ogen kloppen hoef je nog niet zo te reageren ja.. dit krijgt nog een staartje jongen
*iedereen is "dom" begonnen*
ontopic:
Over wat voor een snorbrommer gaat het?
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Neonlampje |
27-2-2003 23:28 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hier_ben_ik*iedereen is "dom" begonnen*
En sommigen zijn het nog...
maar we gaan geen namen noemen, he SIWWM (met eeen Weeeeej )
|
|
|
|
SIWWN |
28-2-2003 8:17 |
Posts: 7079 |
en een N
|
|
|
|
snelle dickie |
28-2-2003 9:08 |
Posts: 174 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
idd, komt door lijnbaankrachten..
maaruh heb trouwens wel ns iets gehoordt over zulke cylinders, bij 4T ofzo om weerstand te verlagen..
edit:
ff ontopic, uuh voor welk model is het precies,
60cc moet wel lukken lijkt me..
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 27-2-2003 21:05
honda heeft er idd mee geprutst ja.
alle cils slijten ovaal, daarom kun je ze ook niet teveel honen, soms moet je ze gewoon opboren.
|
|
poep is bij mij altijd bruin |
|
Blukaap |
28-2-2003 15:34 |
Posts: 10006 |
Heeft geloof ik met ovale zuigers geprutst om een V8 effect te krijgen in een 4-cilinder geloof ik.
Zat in de mooiste motor ooit, Honda NR750.
|
|
Bastila is lief |
|