Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70cc voor nsr (euro/malossi)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1242 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #7706 - 70cc voor nsr (euro/malossi)
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Siepie Wokkel 27-2-2003 0:11 Print topicpost
Posts: 3888
okeej aangezien ik niks met de search kon vinden stel ik de vraag maar ff:

heeft de malossi een nicasyl wand?

nee tog?

de euro wel of niet?

welke is sneller?


dit omdat ik nerges een fucing 80cc blok kan vinden, dus eerst maar ff 70cc rije

is dit n beetje vooruit te branden met:

tecno
4bak
20mm
open luchtfilter
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

Blukaap 27-2-2003 10:00 Print reply

Posts: 10006
Malossi= gietijzeren wand (wel hard)

Eurocilindro wel, maar die heeft een frutzuiger.

Snelheid weet ik niet, malossi heeft wel meer koppel geloof ik.


En komt vast wel vooruit (+- 100).
 
Bastila is lief
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 27-2-2003 10:02 Print reply

Posts: 7007
als je maar de juiste tandwielen neemt loopt het heel behoorlijk hoor
malossi is wel iets sneller idd maar euro is ook wel leuk spul hoor...alleen die zuiger

 
nobody fuck with us!!
Zoetahmeerdah [Marcel] 27-2-2003 10:05 Print reply

Posts: 5996
afwerking van de euro is kut.

toen ik jurjen ze 50cc euro erop zette toen kon ik met mijn nagel allemaal stukjes ijzer afbreken. heeeeeeel erg slecht afgewerkt.
 
ik haat mensen
Hier_ben_ik - Administrator 27-2-2003 11:06 Print reply

Posts: 8499
Quote:

okeej aangezien ik niks met de search kon vinden stel ik de vraag maar ff:

heeft de malossi een nicasyl wand?



staat wel ergens hoor...

en NERGENS een 80blok vinden geloof ik niej, bel maar is wat rond naar handelaren.... en anders koop je de mijne voor 500E (prijzen van tegenwoordig he.. ), koop ik wel een andere

onee ik ben geen matennaaier.. maar 80blokjes zijn er zat.. maargoed, malossi LC = splijtijzer, uitboorbaar dus
 
Members zijn vervelend :-|
NSR-TUNER 27-2-2003 11:35 Print reply
Posts: 128
ik zou voor de malossi gaan, zijn standaard al goed snel, kan je wel de 110 - 115 km/h mee halen met een leuke setup (hangt natuurlijk ook van de tandwielen af), heb er een jaar lang mee naar school gereden zeg maar elke dag 13km heen en 13km terug en dan nog eens de uurtjes erbij die ik in mn vrije tijd ging scheuren..ding is er nooit mee gekapt en is vrijwel altijd even hard blijven lopen..en bjorn heeft em nu nog steeds...aanrader dus
 
Siepie Wokkel 27-2-2003 13:49 Print reply
Posts: 3888
ok toch maar geen 70cc... is toch doelloos geld uitgeven... wnat ik wou later dus tog nog een 80cc want 70cc is tog te traag...

dus heb nu mishcien 80cc blok gevonden
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Erik_N 27-2-2003 13:56 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Siepie Wokkel

ok toch maar geen 70cc... is toch doelloos geld uitgeven... wnat ik wou later dus tog nog een 80cc want 70cc is tog te traag...

dus heb nu mishcien 80cc blok gevonden


70CC te TRAAG , die dingen kunnen als je het beetje goed doet ook wel 140 lopen hoor. Veel harder wil je toch niet op een NSR denk ik zomaar..

Maargoed, 80 blok is natuurlijk altijd leuker ,
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Hier_ben_ik - Administrator 27-2-2003 15:03 Print reply

Posts: 8499
140!!! lijkt me wat hard met een 70je... maargoed

80blokje is er tenminste ook voor gemaakt om hard te gaan, 50blokjes niet
 
Members zijn vervelend :-|
wipe-out 27-2-2003 15:33 Print reply

Posts: 7672
op zich kan het wel met 70cc, maarre:

- getunede goede 70cc cil (met aangepaste kop enzo erbij)
- grote carb
- opmaat uitlaat of aangepaste zo verkrijgbare uitlaat
- 6 bak
- redelijk zware vertanding
- maybe binnenrotor

en alles goed afstellen (duh )
 
Siepie Wokkel 27-2-2003 18:48 Print reply
Posts: 3888
dan liever een ''110'' malossi eronder... en 140 gaan... dan 70cc met 1500000 toeren waar ik elek week zuiger moet vervangen, en grotere cilinder heeft veel meer koppel
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Blukaap 27-2-2003 18:50 Print reply

Posts: 10006
Vraag me af of je met een mlossi "110" zo heel snel de 140 haalt, maja.
 
Bastila is lief
sam vl. - [HRC Nijmegen] 27-2-2003 18:51 Print reply
Posts: 1062
nikoz zijn ex nsr reed toch aardig over de 100 met:

70 malossie
21 mikuni
tecno
14-45
6 bak

en trok als een tierelier. was echt vet dingetje.

 
Nijmegen!
Steve_ZHC 27-2-2003 18:53 Print reply

Posts: 2716
Idd, zo'n getunede 70cc slijt harder, en maakt veeeel meer toeren als een 80cc, terwijl je met die 98cc Malossi sneller rijdt, trekt en je verbruik is misschien net zo hoog.

En met binnenrotor heb je geen licht.

En met alles boven 50cc rijdt je op een motor, dus doe het dan goed
 
wipe-out 27-2-2003 18:55 Print reply

Posts: 7672
malossi is 93cc

maar ik zeg alleen dat het wel kan met een 70cc, maar een 80cc+ cil rijd fijner (meer koppel, waarschijnlijk ook bredere powerband).
 
Blukaap 27-2-2003 19:33 Print reply

Posts: 10006
Malossi is zelfs 91,3cc

En als je zonodig met 80 blok gaat rijden, pak dan een 98 eurocilindro (=nicasil+goede zuiger) of MBX80 (=vlinderpoort) cilinder, maar geen malossi.
 
Bastila is lief

Dit topic is 1801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved