MB50TUNED |
24-2-2003 21:35 |
Posts: 1054 |
Misschien handig als je je setup erbij set. En verder bepaal je zelf wat je het beste vind. Weinig kosten, weinig/veel toeren. Maar polini en malossi zijn beide erg goed. Mijn voorkeur gaat uit naar de blauw witte.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
Eef |
24-2-2003 21:38 |
Posts: 2351 |
volgens mij een polini want die geeft het meeste power.. toch?
|
|
aprilia2000 mod... :p |
|
SIWWN |
24-2-2003 21:40 |
Posts: 7079 |
Ik vind een getunde hoogtoerige gietijzeren cilinder het best omdat ie lekker snel slijten en dan kan ik m'n geld eens een x opmaken....
Gebruik de search eens
|
|
|
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
24-2-2003 21:41 |
Posts: 3697 |
malossi oude type
|
|
|
|
Pistonpen Paultje |
24-2-2003 21:43 |
Posts: 8678 |
|
|
|
|
huh |
24-2-2003 21:45 |
Posts: 1755 |
En misschien staat er in de parts ook nog wel iets.
|
|
|
|
joachim |
24-2-2003 21:48 |
Posts: 204 |
Wil je veel betalen of niet?
Immitatie is goedkoop.
Polini en malossi zijn sneller (mijn voorkeur gaat ook naar polini)
|
|
|
|
mckoops |
24-2-2003 22:06 |
Posts: 95 |
Voor weinig geld, maar wel snel is er natuurlijk ook Eurocilindro. Daar kan je met 24mm en Homoet ook makkelijk de 110 halen
|
|
|
|
Jan van Elderen |
24-2-2003 22:07 |
Posts: 555 |
Polini = nikasil..
|
|
*blurk* |
|
Joost |
24-2-2003 22:17 |
Posts: 1108 |
Ik rij nu al een paar jaar met Mallossie, en hij bevalt me best. Maar wil je echt veel vermogen dan zou ik voor een polini kiezen. Mallossie is een cilinder met heel veel trekkracht onderin, niet zozeer veel vermogen. Polini is toch heel wat pittiger.
|
|
It is going to be a Endless summer... |
|
mikey |
24-2-2003 22:21 |
Posts: 2392 |
hmmmm malossi veel kracht onderin??? d8 et niet, wel bij mij toch niet, wel in hoge toeren. mja kan bij iedereen ietsie anders zijn h?.
kdenk tegenwoordig toch best polini kopen
|
|
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals * |
|
barry |
24-2-2003 22:23 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mickey
hmmmm malossi veel kracht onderin??? d8 et niet, wel bij mij toch niet, wel in hoge toeren. mja kan bij iedereen ietsie anders zijn h?.
kdenk tegenwoordig toch best polini kopen
is idd anders, op de meeste brommers rijd het anders. maar op sommige brommers rijd een bepaalde cilinder heel anders. dit ligt aan je setup.
heb ik nu ook, de malossi van nsr (70cc) schijnt hoogtoerig te zijn (heb meerdere mensen gesproken die hadden een hoogtoerige malossi), nu heb ik er ook een malossie op, maar die alles, maar dan ook alles behalve hoogtoerig.
dus ligt ook aan je setup...
|
|
He? |
|
Joost |
24-2-2003 22:47 |
Posts: 1108 |
Quote:
is idd anders, op de meeste brommers rijd het anders. maar op sommige brommers rijd een bepaalde cilinder heel anders. dit ligt aan je setup.
anders zeg je even wat je met anders bedoelt
Oke, mijn mallossie maakt niet veel toeren 11k max in de een. Maar gezien de timingen denk ik dat ie het bij ander echt niet veel meer toeren maakt. Of je moet een ander type hebben (bouwjaar?). Ik zal het serie-nummer van de mijne nog es opzoeken kunnen we ze even vergelijken.
Nsr mallossie zou best heel anders kunnen zijn, maar het gaat hier om MT.
Dit bericht is ge-edit door Joost op 24-2-2003 22:48
|
|
It is going to be a Endless summer... |
|
Daan -> TSX |
24-2-2003 22:49 |
Posts: 472 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: huh
En misschien staat er in de parts ook nog wel iets.
Doet het nog niet...
|
|
|
|
Steve_ZHC |
25-2-2003 1:48 |
Posts: 2716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss
malossi oude type
Het schijnt dat de Malossi 2003 ook weer behoorlijk is veranderd, en sneller...
Ik weet niet meer op welke site ik hem ben tegengekomen, zat ook in zo'n typische sc**ter-cil doos (veel kleurtjes, grote letters, makkelijke woorden, everything 2 keep a retarded infant busy )
Het was iig niet op 50cc, ook niet op VDH, zal wel Matton oid zijn geweest (hier zijn dus ook de Zeta's 50, 70 en 110 te koop )
|
|
|
|