Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste cilinder voor mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 958 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7669 - beste cilinder voor mt5
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2245 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Leon de mt5 boer 24-2-2003 21:24 Print topicpost
Posts: 494
Wat is nou eigenlijk de beste cilinder voor een honda mt5?? de ene zegt: malossi, de andere zegt; polini, de andere zegt autisa maar welke is het nou en waar levert deze cil het meeste vermogen.
 
ik kom uit brabant kunde gij de zien

MB50TUNED 24-2-2003 21:35 Print reply
Posts: 1054
Misschien handig als je je setup erbij set. En verder bepaal je zelf wat je het beste vind. Weinig kosten, weinig/veel toeren. Maar polini en malossi zijn beide erg goed. Mijn voorkeur gaat uit naar de blauw witte.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Eef 24-2-2003 21:38 Print reply

Posts: 2351
volgens mij een polini want die geeft het meeste power.. toch?
 
aprilia2000 mod... :p
SIWWN 24-2-2003 21:40 Print reply
Posts: 7079
Ik vind een getunde hoogtoerige gietijzeren cilinder het best omdat ie lekker snel slijten en dan kan ik m'n geld eens een x opmaken....

Gebruik de search eens

 
Honda_mbiloss [Emiel] 24-2-2003 21:41 Print reply

Posts: 3697
malossi oude type
 
Pistonpen Paultje 24-2-2003 21:43 Print reply

Posts: 8678
je zal waarschijnlijk wel een 70cc 20mm en 70uitlaatje nemen.......ik zou zeggen een polini, mn maten hebben een malossi en een polini, de polini trekt veel beter iig, of hij sneller is......geen idee, ze zijn allebij nog aan het inrijden. ik moet het ook doen met een malossi binnekort, maar nix te klagen hoor


Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 24-2-2003 21:46
 
huh 24-2-2003 21:45 Print reply
Posts: 1755
En misschien staat er in de parts ook nog wel iets.
 
joachim 24-2-2003 21:48 Print reply
Posts: 204
Wil je veel betalen of niet?
Immitatie is goedkoop.
Polini en malossi zijn sneller (mijn voorkeur gaat ook naar polini)
 
mckoops 24-2-2003 22:06 Print reply
Posts: 95
Voor weinig geld, maar wel snel is er natuurlijk ook Eurocilindro. Daar kan je met 24mm en Homoet ook makkelijk de 110 halen
 
Jan van Elderen 24-2-2003 22:07 Print reply

Posts: 555
Polini = nikasil..
 
*blurk*
Joost 24-2-2003 22:17 Print reply
Posts: 1108
Ik rij nu al een paar jaar met Mallossie, en hij bevalt me best. Maar wil je echt veel vermogen dan zou ik voor een polini kiezen. Mallossie is een cilinder met heel veel trekkracht onderin, niet zozeer veel vermogen. Polini is toch heel wat pittiger.

 
It is going to be a Endless summer...
mikey 24-2-2003 22:21 Print reply
Posts: 2392
hmmmm malossi veel kracht onderin??? d8 et niet, wel bij mij toch niet, wel in hoge toeren. mja kan bij iedereen ietsie anders zijn h?.

kdenk tegenwoordig toch best polini kopen
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
barry 24-2-2003 22:23 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mickey

hmmmm malossi veel kracht onderin??? d8 et niet, wel bij mij toch niet, wel in hoge toeren. mja kan bij iedereen ietsie anders zijn h?.

kdenk tegenwoordig toch best polini kopen


is idd anders, op de meeste brommers rijd het anders. maar op sommige brommers rijd een bepaalde cilinder heel anders. dit ligt aan je setup.

heb ik nu ook, de malossi van nsr (70cc) schijnt hoogtoerig te zijn (heb meerdere mensen gesproken die hadden een hoogtoerige malossi), nu heb ik er ook een malossie op, maar die alles, maar dan ook alles behalve hoogtoerig.

dus ligt ook aan je setup...

 
He?
Joost 24-2-2003 22:47 Print reply
Posts: 1108
Quote:

is idd anders, op de meeste brommers rijd het anders. maar op sommige brommers rijd een bepaalde cilinder heel anders. dit ligt aan je setup.


anders zeg je even wat je met anders bedoelt

Oke, mijn mallossie maakt niet veel toeren 11k max in de een. Maar gezien de timingen denk ik dat ie het bij ander echt niet veel meer toeren maakt. Of je moet een ander type hebben (bouwjaar?). Ik zal het serie-nummer van de mijne nog es opzoeken kunnen we ze even vergelijken.

Nsr mallossie zou best heel anders kunnen zijn, maar het gaat hier om MT.


Dit bericht is ge-edit door Joost op 24-2-2003 22:48
 
It is going to be a Endless summer...
Daan -> TSX 24-2-2003 22:49 Print reply
Posts: 472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: huh

En misschien staat er in de parts ook nog wel iets.


Doet het nog niet...
 
Steve_ZHC 25-2-2003 1:48 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss

malossi oude type


Het schijnt dat de Malossi 2003 ook weer behoorlijk is veranderd, en sneller...

Ik weet niet meer op welke site ik hem ben tegengekomen, zat ook in zo'n typische sc**ter-cil doos (veel kleurtjes, grote letters, makkelijke woorden, everything 2 keep a retarded infant busy)

Het was iig niet op 50cc, ook niet op VDH, zal wel Matton oid zijn geweest (hier zijn dus ook de Zeta's 50, 70 en 110 te koop)
 

Dit topic is 2245 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved