Mijn broer heeft n GPR gekocht, maar komt er niet mee boven de 8000tpm.
Hij heeft een MK uitlaat, de rest is ori.
Hij loopt 60, maar die toeren... Dat moet toch hoger kunnen? Of is dit normaal?
Heeft iemand ook een Derbi? Wat voor cilinder zit er standaard op? En kunnen de toeren hoger of niet?
Dit bericht is ge-edit door Honda_MB80 op 25-2-2003 12:50
jah voordat ie 100 loopt is het echt niet alleen uitlaat wisselen he! ook sproeier, en verkrappingen bij het membraan en weetikveel wat voor shit en ook nog wat uit het luchtfilter rukke ofsow
derbi heeft origineel best een snel cilindertje met fluitpoorten, kweet niet wat voor model je hebt maar vanaf 2001 of 2002 zijn ze allemaal erg goed begrenst dus ook vrijwel op alles, als je ziet hoeveel moeite die derbi rijdertjes doen om de 100 op teller te halen.....
bedenk maar waar je ze op kan begrenzen en het zit er, zelfs achtertandwiel (72).
misschien moet je er ook maar eens een andere sproeier in knallen en het begrenzingsbuisje bij het luchtfilter eruit halen
en idd membraam en ontsteking checken (wel zonde als het ori membraam kapot is, is 6kleps en knalgoed )
kameraad van mij heb een gilera gp50, is zelfde, zit alleen andere cil op, draait 14k tpm, en daar zit alleen andere bocht op, en alle begrensers eruit, ik zal em es vrage welke allemaal.