Honda_MB80 |
24-2-2003 1:37 |
Posts: 251 |
Als je naast het gat waar die dwarsbalk zit die naar je veer gaat een ander gat boort, en hem daarin bevestigd (die dwarsbalk komt dan meer naar voren), dan komt de kont omhoog.
De dwarsbalk waar ik het over heb is de balk die van de brug, naar de veer loopt. (Halverwege zit die vast, daar moet een gat bij).
|
|
http://www.honda-mbx.tk/ |
|
Neonlampje |
24-2-2003 1:49 |
Posts: 14825 |
draai je prolink beugel om, scheelt je al heel wat cm's
|
|
|
|
Siepie Wokkel |
24-2-2003 1:55 |
Posts: 3888 |
zouden jullie beide ff kunne tekenen in paint? ik heb niet zon verstand van die prolink shit
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Neonlampje |
24-2-2003 2:53 |
Posts: 14825 |
geen zin in
is best simpel, beetje logisch nadenken dan kom je r wel
|
|
|
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
24-2-2003 7:27 |
Posts: 1062 |
beugeltjes omdraaien, had nikos ook gedaan. was best vet geworden
|
|
Nijmegen! |
|
Hans F |
24-2-2003 9:43 |
Posts: 4326 |
Er is een FAQ over
faq artikel
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 24-2-2003 9:45
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
24-2-2003 9:48 |
Posts: 8499 |
zoek maar fftjes, heb hierover al plaatjes gezien ooit (nog niet zo gek lang geleden)
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
Blukaap |
24-2-2003 10:12 |
Posts: 10006 |
Het is gewoon dat driehoekige beugeltje en daar moet je de 2 buitenste busjes van omwisselen (dingen kunnen 'een beetje' vast zitten...)
|
|
Bastila is lief |
|
solidsjakie |
24-2-2003 10:29 |
Posts: 2291 |
waarom verhogen, die van mij ligt strak met zn kont bijna op het achterwiel met keiharde vering als een blok op straat, geen beweging in te krijgen, geregeld bij kneedown, zie ik je nie doen als je em verhoogt, en tis een racer, lager is beter.
|
|
|
|
PlaceR |
24-2-2003 12:15 |
Posts: 1588 |
hebben andere nsr rijders het ook dat bij 2 man achterop het wiel wel erg diep tussen je kappen verdwijnt en bij drempels iets te hard pakken hij tegen onderkant aantikt???
|
|
|
|
Blukaap |
24-2-2003 12:22 |
Posts: 10006 |
Had ik iig wel.
Dat was een reden dat ie hoger stond, maar met een beetje geluk heb ik er geen last meer van met m'n smallere achterband.
|
|
Bastila is lief |
|
Repsolnsr [v Leeuwen] |
24-2-2003 12:34 |
Posts: 658 |
Veel succes met die busjes omdraaien, Ik heb het ook gedaan maar soms krijg je die dingen er zeer moeilijk uit(gasbrander,hamer en wat al niet meer).Moet je wel acht geven op die rubbers die erin zxitten als je die verbrand heb je kans op speling in je veer systeem. Staat wel mooier als een nsr verhoogd is van achter al zeg ik het zelf.
|
|
Dikke penne |
|
Superfunk |
24-2-2003 12:41 |
Posts: 1442 |
Ik heb hem ook opgehoogd gehad, maar weer verlaagd omdat je niet bochten snel nemen kunt.
Alleen nu ik hem verlaagd heb, dan heb je met 2 mensen dat hij inderdaad het spatbord raakt.
Ik heb bandje 90-90.
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
solidsjakie |
24-2-2003 12:43 |
Posts: 2291 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Superfunk
Ik heb hem ook opgehoogd gehad, maar weer verlaagd omdat je niet bochten snel nemen kunt.
Alleen nu ik hem verlaagd heb, dan heb je met 2 mensen dat hij inderdaad het spatbord raakt.
Ik heb bandje 90-90.
Met 3 man deukt mn vering iets in. Dan kan ik nog wel met 60 over een drempel heen. Vering is praktisch nul, en wat een wegligging. Ik heb wel es op een andere nsr gerede, maar die van mij heb tog betere wegligging(nee, ik zit niet te schroeten, die van mij is ook een cilinder sloper)
|
|
|
|
Siepie Wokkel |
24-2-2003 13:01 |
Posts: 3888 |
rijd het veel kutter? heeft iemand ook een foto van een zo opgehoogde nsr? want ik wil eerst wel ff kijken hoe het eruit ziet, voordat ik die rommel op ga hogen
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|