Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Metrakit voor NSR aangeschaft en gemonteerd (incl. foto's)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7573 - Metrakit voor NSR aangeschaft en ge...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1184 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Orbert 17-2-03?18:39 Print reply
Posts: 99
tsja, hoeveel verschillende weet ik niet, maar je zal vast wel oudere en nieuwere versies hebben, die dingen ontwikkelen zich voortdurend denk ik.

Zowieso zal ik wat aan die tandwielverhouding gaan doen. Maar even kijken of mij theorie klopt of het wat uit maakt.
Als je 45 staat tot 14 heb kom je uit op verhoudingsgetal 3,21. Als je 42 (zit er nu op) staat tot 13 heb kom je uit op verhoudingsgetal 3,23. Dit maakt weinig uit. Ik weet niet of je dat zo kan beredeneren...?

Nog tips trouwens voor onderhoud van de uitlaat?(qua roesten enzow)

 
sam vl. - [HRC Nijmegen] 18-2-03?07:17 Print reply
Posts: 1062
twv maakt zeker wel veel uit. ik had 16-45 toen ik hem kocht. (was voor 70 malossi, 20 mm en tecno. maar ik heb zelf toen 50 snel, 16 mm en tecno genomen (4 bak). dus hij trok hem door zijn 3 nog helemaal heen. super netjes, kon ik zo de 70 mee halen. maar dan ging je naar de 4 en dan bleef hij hangen of zakte die terug.
toen heb ik twv 14-45 genomen. en nu ratst die hem door alle versnellingen heen als een idioot. en hij rijd 80-85 op top. dus vind ik wel lekker rijden persoonlijk
 
Nijmegen!
Rtm 18-2-03?12:23 Print reply

Posts: 784
tadaa, ik heb ook zo'n prachtige uitlaat op mn NSR zitten



Scherpere foto's zijn op verzoek mogelijk

Heb dezelfde probleempjes gehad als jij, idd zelf een beugeltje maken.... maar ach, als je dat gedaan hebt is het wel een prachtig dingetje (ik heb de mooiste uitlaat op school, mooier dan die van de skoetertjes...duh ) en het geluid is ook mooi, niet van dat geknetter maar meer een soort gezoem.

Conclusie, ik ben ook tevreden met mn MK
 
erikrulezz 18-2-03?12:39 Print reply
Posts: 382
er is maar een model volgens mij hoor. alleen verschillende dempers. ik heb een andere demper.
dat beugeltje achter was bij mij het enige wat ik moest veranderen.

dat voorste beugeltje is niet nodig hij zit zo goed zat vast hoor. en ik heb ook niks hoeven doen bij het voorste stuk.

bij mij zat hij ook dicht tegen de band maar dan moet je hem gewoon een beetje verbuigen als hij er op zit.
 
Orbert 18-2-03?14:52 Print reply
Posts: 99
en wat betrefd die tandwielverhouding? Van dat 45-14 hetzelfde verhoudingsgetal opleverd als 13-42 (ong 3.2)
 
erikrulezz 18-2-03?18:54 Print reply
Posts: 382
dat van die tandwielverhouding klopt ja maar wat wil je er mee zeggen?


 
glenn007 18-2-03?21:18 Print reply
Posts: 255
Ik had dit ook met men techno! Ik had 14/45 en heb dan 13/45 gestoken! het is iets beter maar nog altijd hetzelfde dus ik zou naar 11 grijpen en achteraan misschien ook wat bijregelen! Maarja testen he.
 
www.geocities.com/teammagic71
Orbert 18-2-03?21:53 Print reply
Posts: 99
Quote:
Originally posted by: erikrulezz

dat van die tandwielverhouding klopt ja maar wat wil je er mee zeggen?



dat het weinig veel uit zou maken of ik 13-42 heb of 14-45 terwi8jl oscar zei dat het wel degelijk heelveel zou schelen
 
wipe-out 18-2-03?22:01 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: glenn007

dus ik zou naar 11 grijpen


voortandwiel 11 bestaat niet. 12 is het kleinste voor zover ik weet.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 18-2-03?22:49 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: Orbert

Quote:
Originally posted by: erikrulezz

dat van die tandwielverhouding klopt ja maar wat wil je er mee zeggen?



dat het weinig veel uit zou maken of ik 13-42 heb of 14-45 terwi8jl oscar zei dat het wel degelijk heelveel zou schelen


haha dat was sam maargoed
ja boeie je kunt zelf kiezen maar 14-45 lijkt me handiger dan hoef je alleen het achtertandwiel niet zo klein te maken want dat valt op en bovendien is 14 voor een goeie basis voor het opvoeren gewoon
dan kun je er bijvoorbeeld nog een keer 44 of 43 achter op zetten
maja kies jij maar
 
nobody fuck with us!!
Werner 19-2-03?03:29 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah

vaaag, die metrakit van jurjen zag er vet anders uit! die lasnaden ed..


ja idd marcel die van jurrien ziet er heel anders uit kan het niet uitleggen hoe maar wel super anders
 
Orbert 19-2-03?14:32 Print reply
Posts: 99
nou, 14-45 maar is proberen, kijken of het toch wat schilt dan
 
redd3vil 19-2-03?15:44 Print reply
Posts: 692
Dus jij was die gast die zondag op de meeting was
Vet dinkie
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
Steve_ZHC 19-2-03?20:45 Print reply

Posts: 2716
De MK op mijn RS is precies dezelfde als die op de foto.
Nou ja, PRECIES, bij deze is er nog een extra stukje tussen de begin-conus en de uitlaatflens gelast, en staat dat beugeltje voor het frame bij mij recht omhoog en bij julie naar voren...

Maar verder precies dezelfde
En het is een erg plezierig ding moet ik zeggen...
 
sam vl. - [HRC Nijmegen] 20-2-03?09:40 Print reply
Posts: 1062
Quote:
Originally posted by: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

Quote:
Originally posted by: Orbert

Quote:
Originally posted by: erikrulezz

dat van die tandwielverhouding klopt ja maar wat wil je er mee zeggen?



dat het weinig veel uit zou maken of ik 13-42 heb of 14-45 terwi8jl oscar zei dat het wel degelijk heelveel zou schelen


haha dat was sam maargoed
ja boeie je kunt zelf kiezen maar 14-45 lijkt me handiger dan hoef je alleen het achtertandwiel niet zo klein te maken want dat valt op en bovendien is 14 voor een goeie basis voor het opvoeren gewoon
dan kun je er bijvoorbeeld nog een keer 44 of 43 achter op zetten
maja kies jij maar



ik zei niet dat per se DIE twv veel uit zou maken, maar dat twv gewoon veel uitmaakt. beetje beter doorlezen
 
Nijmegen!

Dit topic is 1184 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved