Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - schakelbak mbx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7560 - schakelbak mbx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 646 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

xilorp 16-2-03?08:44 Print topicpost
Posts: 244
Ik zit nog steeds met dat 80cc blok met die mbx80 bak erin zodat hij andersom schakeld.
Ik heb nu een andere bak van een mtx80 waarvan twee tandwielen kapot zijn.
Zou het mogelijk zijn om van de mbx bak en de incomplete mtx bak een goede bak te maken......?
Zodat hij weer gewoon schakeld(een naar beneden en de rest naar boven)
 

De Schout 16-2-03?11:36 Print reply
Posts: 5327
als je alleen je schakelklok omwisseld zou het probleem al verholpen moeten zijn
 
tune tweak fiddle bang bummer
-SpengaMotors- 16-2-03?11:44 Print reply
Posts: 592
slijp gewoon je steppies af en zet ze 10cm naar achter,en dan die schakelpook t zelfde als op een mbx/nsr dan hoef je t blok teminste niet open te maken!
 
Martijn 16-2-03?12:38 Print reply
Posts: 10000
tandwielen hebben er idd nix mee te maken..het gedeelte dat bepaalt hoe de tandwielen verschuiven bepaalt hoe ie schakelt..de schakelwals/schakelklok dus...

die is precies andersom bij mtx dan bij mbx...dus schakelt ie dan wel normaal.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
xilorp 16-2-03?13:04 Print reply
Posts: 244
Dus als ik alleen de schakelwals vervang dan is het probleem verholpen..........
Ga ik dat eerst eens proberen.
Ik hoop dat het werkt op die manier

 
-SpengaMotors- 16-2-03?17:02 Print reply
Posts: 592
ik ga nog steeds voor mijn manier!

my way or the highway!
 
Martijn 16-2-03?18:53 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: xilorp

Dus als ik alleen de schakelwals vervang dan is het probleem verholpen..........
Ga ik dat eerst eens proberen.
Ik hoop dat het werkt op die manier



werkt wel...let maar op...dat plan van paul is stom :p
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
rebuild nsr 16-2-03?23:18 Print reply
Posts: 494
andersom schakelen is juist vet dat hebben circuitracers ook
 
nothing beats a cubic inch
Martijn 17-2-03?00:21 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: nsr tigerrrrrr!!

andersom schakelen is juist vet dat hebben circuitracers ook


circuitracers hebben ook geen licht....ga je dat er dan ook af fleppen...

tis toch gewoon wat je zelf het makkelijkste vind...ok..je went er wel aan..maar als je dan op een andere normale brommer stapt ben je het weer helemaal kwijt hoe het dan weer ging...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
xilorp 17-2-03?09:29 Print reply
Posts: 244
Juist Martijn daar gaat het mij eigenlijk om ik wil het origineel hebben.
Ik mag er trouwens ook niet aan denken dat ik een paar keer mis schakel als oom agent achter me aan zit.
En volgens mij is spengamotors een klein beetje in de war.
No hard feelings
 
Blukaap 17-2-03?10:48 Print reply

Posts: 10006
Ik schakel ook ondersteboven, maar ik heb d'r verder geen moeite mee als ik weer op een 'normale' brommer stap.

Je went snel genoeg hoor...
 
Bastila is lief
Neonlampje 17-2-03?11:13 Print reply

Posts: 14825
ik heb t ook op mn mt, is juist super reaxed, trust me!!!

je moet alleen ff paar meter wennen
 
Martijn 17-2-03?14:16 Print reply
Posts: 10000
waarom is dat nou weer relaxed??

ik schakel liever normaal...vind het gewoon fijn, de hele bende omhoog schakelen

en wat paul bedoelt is dat je een mechanisme maakt dat je schakelshit andersom gaat..zal het wel ff painten...je kunt ook je schakelpedaal andersom zetten,...schakelt ie ook weer normaal...als het ware...



[Dit bericht is ge-edit door Martijn op 17-2-03 14:23]

[Dit bericht is ge-edit door Martijn op 17-2-03 14:25]
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
xilorp 17-2-03?15:43 Print reply
Posts: 244
Dat met dat schakelen was ik al uit Martijn.....nog bedankt voor je tekening.
Het lijkt mij ook beter om te schakelen zoals het hoort........
En als het alleen een kwestie is van de schakelwals omwisselen dan waag ik mijn kans toch maar.
Nog bedankt
 

Dit topic is 646 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved