Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Perfecte MT, maar loopt stront, kan iemand me ff helpen??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1159 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7490 - Perfecte MT, maar loopt stront, kan...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve_ZHC 10-2-03?22:29 Print topicpost

Posts: 2716
Een kameraad van me heeft net alles perfect aan z'n MT;
ALLES nieuw; cilinder, kop, carb, spruitstuk, blok gereviceerd (bij ervaren, en goede dealer), luchtslang, bougie, bobine, benzine filter/kraan + slang
Wat niet nieuw is is schoon, en hij poetst zo goed, dat het arme ding nog mooier glimt als toen 'ie uit de fabriek kwam...

Set-up;
20 mikuni, externe sproeier,
70 airsal,
45mm HD kop,
tecno uitlaat (zo'n zwarte) met demper (dus geen standaard iig).

Overal zit een klein beetje vloeibare pakking op, alles is goed vast, kop op de juiste manier aangedraaid (jongen doet opleiding auto-tecniek en management, dus hij kan best sleutelen) etc.

Eerst sproeier 135, gaf je gas kan je rijden, maar geef je halfgas of meer, dan is het dat vervelende geluid *BWOOOOOOOOOP*
Toen 150 erin, zelfde verhaal.

Lijkt mij een gevalletje valse lucht, maar dat is practisch onmogelijk!!!

Ik ga morgen ff proberen zonder luchtfilterdeksel te rijden, wordt het erger, gooi ik een oude HM 16.6 bocht in het filter, kijken wat 'ie dan doet...

Maar als iemand nog wat weet, of ideeën heeft, GRAAG!!!
Scheelt ons morgen misschien weer een uur of anderhalf...

Edit; paar woorden vergeten, ik kopieer altijd alles ff voordat ik post, ik heb al een paar keer gehad dat ik een lang verhaal typte, en dat ik opeens uitgelogd was en alles opnieuw kon doen :P:P:P

[Dit bericht is ge-edit door RS80_Racer op 10-2-03 22:33]
 

Hier_ben_ik - Administrator 11-2-03?09:32 Print reply

Posts: 8499
Quote:

Eerst sproeier 135, gaf je gas kan je rijden, maar geef je halfgas of meer, dan is het dat vervelende geluid *BWOOOOOOOOOP*
Toen 150 erin, zelfde verhaal.



Denk je niet dat de sproeier iets te groot is?? ik denk niet dat hij iets te groot is iig, ik denk dat hij veel te groot is

een 150 i.c.m. een 20mik en 70cil verzuipt een beetje lijkt me, ik had met in m'n 20mik een 110 zitten op een 80je, probeer eens rond die koers... 110, 120... zie je vanzelf wel wat het best is


/ er van uit gaand dat er geen valse lucht gezogen wordt als alles door ervaren mensen in elkaar gezet is zoals je zegt, overal pakking enzo
 
Members zijn vervelend :-|
Hans F 11-2-03?11:14 Print reply
Posts: 4326
geen keihin en mikuni sproeiers door elkaar halen...
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 11-2-03?13:36 Print reply

Posts: 5996
ff je hand voor de venturi houden. soort megashocke

als hij het dan beter doet zal je toch groter moeten.

stnd zit er een 150 mikuni in een 20mm carb. daar moet hij meestel wel redelijk op lopen zonder boaap gedoe.
 
ik haat mensen
NSR JunK 11-2-03?15:46 Print reply

Posts: 2339
ik had presies hetzelfde met mn MT, ik had nl zon stalen k&n powerfilter en daar had ik aan de binnekant een panty ingespannen... maar raar genoeg kon die nu niet genoeg lucht aanzuigen en kon die rijden maar als je gas gaf vet sputteren en roken
 
barry 11-2-03?16:48 Print reply

Posts: 7387
in mijn mt met 20mikuni met 70autisa zat een 180mikunu sproeier, daaronder en daarboven liep ie vreselijk kut...

maar verschilt altijd per brommer...
 
He?
huh 11-2-03?18:40 Print reply
Posts: 1755
Dat van die sproeiers scheelt idd veel per brommer. Zou goed kunnen dat er in die MT een verkeerde sproeier zit. Misschien heeft de bougie nog iets te vertellen?
 
ardan 11-2-03?21:37 Print reply
Posts: 595
ik denk nie dat het valse lucht is,want dan zou hij ofwel nie willen starten,en als hij wel start dan zou hij toeren gaan jagen lijkt me.maar het kan wel,maar je zegt ook dat alle p?kkingen 100% dus ik sluit het zo goed als uit.

*BWOOOOOOP* klinkt als te kleine sproeier,wat voor een luchtfilter staat erop,powerfilter? (ik geef het toe,heb nie alles gelzen,dus als het er in staat,sorry)

ik zou eens vele malen groter gaan,anders vele malen kleiner,dan moet je toch iets wijzer worden lijkt me
 
have a blast,go fast
Steve_ZHC 11-2-03?22:55 Print reply

Posts: 2716
100% origineel filter.
Dus geen gaten e.d. in de deksel...

Ik probeer v/d week wel ff, maar alles klopt dus 100%
Alle pakkingen nieuw, alle keerringen nieuw...

Weird...
 
warrel1986 12-2-03?16:29 Print reply
Posts: 2
wat d8 je van de cdi of iets anders elektronisch
misschien zijn de draden niet goed aangesloten.
 
Leon de mt5 boer 23-2-2003 18:24 Print reply
Posts: 494
je moet gewoon de orgi 150 der in draaien en de orginele filter met snelle luchtslangen en verder niks

 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
Steve_ZHC 24-2-2003 0:11 Print reply

Posts: 2716
Nou, hij heeft z'n 2e bobine in 3 jaar gekocht.
En toen was het klaar.

Je zou toch zeggen dat een bobine met 50 snel meer dan 3 jaar meegaat???

Nou ja, het ding blaast vet iig
 

Dit topic is 593 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved